Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
bak başka yüksek hararette çalışan (innova hariç) farklı motor sistemleri farklı cc deki motorlar için belki 20-50 de lazım olur ama innova ya onlar kalınmış kankam onu anlatmaya çalışıyorum üst değer 40 olarak yeterli adamlar 30 koyuyor diyorum :)

15/50 koydum motor iyi diyordumya bugün farkettim ilk çalıştığında wavenin içerde biyerlerden uğultu geliyor bu hiç hoşuma gitmedi büyük ihtimal krank rulmanı motoru indirme zamanı gelmiş gibi...10/40 koyup deneyeceğim kesecekmi keserse 15/50 koymam bidaha....yoksa indireceğim...
 
Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
435
Motorunu satanlar 500 tl gibi bir indirim yapmak zorunda kalabilir, pazarlık sünnettir arkadaşlar ::uzgunum: ;)
 
Katılım
15 Ocak 2011
Mesajlar
2
obaaaaa :queen::queen: haberi okuduğumdan beri hayallerimdeki innovaya bir adım daha yakın hissediyorum :)
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
2008 de ben 0 innovayı 3300 tl ye almıştım şimdi bu oran düşse bile bence fiyat hala yüksek....3500 sabit olmalıydı...3800+200 plaka 4000tl gene...
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
2008 de ben 0 innovayı 3300 tl ye almıştım şimdi bu oran düşse bile bence fiyat hala yüksek....3500 sabit olmalıydı...3800+200 plaka 4000tl gene...

dün fuarda bi herif cbf150 in başında dediki, cbf150 yi, 3800 e plaka dahil aldım acaba bu nasıl oluyor?
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
dün fuarda bi herif cbf150 in başında dediki, cbf150 yi, 3800 e plaka dahil aldım acaba bu nasıl oluyor?

Kanka bayilerin insiyatifine kalmış bir durum satışları artırmak için yapılan bişiy bence, şimdi ben burada gitsem 4 den aşşağı zannetmiyorum vereceklerini plaka dahil iyi fiyat ama burda alamayız o fiyata....
 
Katılım
22 Şub 2011
Mesajlar
6
-arkadaşlar yeni ÖTV indirimleri ile birlikte sıfır innova'ların fiyatı ne oldu? birde sormak istiyorum temiz 2. el innova'ya kaç lira civarı vermeliyim.
- sormak istediğim başka birşey daha var. Ben bir Türkiye turuna çıkmayı düşünüyorum. Her gün yaklaşık 100-150 km yol yapmayı düşünüyorum. Yani her ilde, ilçede gerekirse köy yollarına saparak gezeceğim bir tur. Sizce innova bu iş için uygun mu ? Değilse sizce böyle bir iş için en uygun motosiklet hangisi ?
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
436
-arkadaşlar yeni ÖTV indirimleri ile birlikte sıfır innova'ların fiyatı ne oldu? birde sormak istiyorum temiz 2. el innova'ya kaç lira civarı vermeliyim.
- sormak istediğim başka birşey daha var. Ben bir Türkiye turuna çıkmayı düşünüyorum. Her gün yaklaşık 100-150 km yol yapmayı düşünüyorum. Yani her ilde, ilçede gerekirse köy yollarına saparak gezeceğim bir tur. Sizce innova bu iş için uygun mu ? Değilse sizce böyle bir iş için en uygun motosiklet hangisi ?

0km innova 3800lira..eğer uzun vade kullanmayı düşünüyosan kesinlikle sıfır al..şuan fiyatlar çok avantajlı..sıfırın tadı başka tavsiye ederim..türkiye turu çok keyifli olacaktır..innova kesinlikle üzmez..eknomik olduğu için bütçenide zorlamaz..yola çıkmadan önce hondanın sitesinde türkiye çapındaki bayilerin adres ve telefonlarını kaydet yanında bulunsun..
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
458
Honda İnnova Türkiye turumu bu çılgınlıkdanda öte olur siz en iyisi Cbf 150 ye bakın yada Ybr 125 Esd ye
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
404
Honda İnnova Türkiye turumu bu çılgınlıkdanda öte olur siz en iyisi Cbf 150 ye bakın yada Ybr 125 Esd ye

ben innova ile gezerek vede eğlenerek molada yeme içme dahil yedi saatte 330km yol yaptım popomun uyuşmasından başka bişey olmadı gezi için enduro tarzı motor daha iyi olur düşüncesindeyim ş.arası yola girmek innova ile tehlikeli olur diye düşünüyorum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:24 ----------

hocam boyum 168. o motosikletler yüksek geliyor bana. bacaklarım yetişmiyor.
fiziksel bir durum varsa bişey diyemem ama victoriste hak veriyorum innova gider ama eziyet olur ne kadar km yapacaksın kullanım güzergahın nereler yazarsan yol gösteririz
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
458
hocam boyum 168. o motosikletler yüksek geliyor bana. bacaklarım yetişmiyor.

1.68 boy ideal ben o motorların üzerinde 1.55 boylu insan çok gördüm sadece psikolojik durum sizinki gidin o motorların üzerine oturun 1.68 boyla size tam uygun olduğunuzu anlarsınız

İnnova ile uzun yolu hiç düşünmeyin derim paranıza yazık olur
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
404
1.68 boy ideal ben o motorların üzerinde 1.55 boylu insan çok gördüm sadece psikolojik durum sizinki gidin o motorların üzerine oturun 1.68 boyla size tam uygun olduğunuzu anlarsınız

İnnova ile uzun yolu hiç düşünmeyin derim paranıza yazık olur

doğru uzun yola 125-150 cc motorlar uygun değil otobanbda araçlar 150 200 km hızla gidiyoken innova olsun ybr olsun farketmez hız yapman gerektiğinde tırt 110 son hız bunuda yırtınarak yaptığından dolayı motoru sırtında taşımış oluyosun bu motorlar ş.içinde idealdir ş.arası risklidir
 
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
135
iilaki de yapcam diyorsan motordan kaynaklı bi problem yasamazsın sade bitaraflarda uyusma muhtemel,yorgunlugundan bahsetmeyeceegim zaten...:)
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
bisikletle kıta turları yapan insanları görünce bana hep garip bir utanç gelmiştir nedense..

ingilterede bazı honda cub cafe clupleri var bu adamlar honda cub ile avrupa ve dünyanın belli bölgelerinde geziler düzenliyor bırakın innovayı c90la bile adamlar nerelere gidiyorlar.. benim facebook sayfamda o fotoğrafları görebilirisiniz..

çöller yol geçmez araziler soğuk kış şartları, karlı yollar bu fotoları görmenizi isterim..

türkiyede ne döküntü motorlarla ne km ler yapan 50-60 yaşında adamlar var bunlara örnek vermeme gerek yok sanırım.

innova ile uzun yol eğer aceleniz yok cesaretiniz ve ekipmanınınz tamamsa bence en eğlenceli yol olacaktır.

ki avrupada bütçesi honda goldwing e yetecek kadar zengin olan adamlar, honda cub ile uzun yollar yapıp bu işin zevkini ve honda cub sağlamlığna güvenip yola çıkıyorlar

tabi olmazsa olmaz bazı ekipmanlar kesinlike yanımızda olmalı bence tek büyük sıkıntı menzilin kısa olması her şeye rağmen mutlaka yeden benzin almalsınız.

lastik tamir seti kesinlikle olmalı yada hazır tamir tüpü
gerekli ölüçüde anahtarlar
yedek benzin için antistatik bidon (yedek)
buji, kıl yün v.s.

bu yaz kısmetse ya yeni yada şu an kullandığım innova ile niğdeye gitmeyi planlıyorum

ben motorcu insanda şunu keşfettim
uzun yola supertouring motorla bile çıksanız içinizde bir endişe, çabuk yetişme acelesi, sarf edilen benzinin hesabı ve korku varsa o yol sizi 10 kat fazla yoruyor..


hele yeni innova bu gezi için fazla bile.. :cat:

innova ile uzun yol yapmak isteyen arkadaşım:

eğer uzun yol tecrüben yoksa veya honda cub tecrüben yok sa önce kendini biraz bu motor ve bu sürüş ile ilgili eğitmeni tavsiye ederim
elin anahtar tutmalı bir cub un lastiğini söküp takabilmelisin her hangi bir sorunda müdehale edebilmelisin bunu unutma

mustafa kibaroğlu


**********************************************************************************************************************


---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:48 ----------

motorcu ve beden eğitimi öğretmeni murat canbek innova ile ilgili yazısı ve gezileri blog sayfasını incelemenizi tavsiye ederim

innova ile ilgili yazısı

YAKIT EKONOMİSİ ÇOK İYİ 2 LT. BENZİNLE 100 KM Sİ KESİN FAZLASIDA OLABİLİYOR KULLANDIĞIN DEVİR DEĞERLERİNE GÖRE...YAKIT EKONOMİSİ MÜKEMMEL.ÇOK SAĞLAM PROBLEMSİZ BİR MOTOR. PRATİK, PARÇA FİYATLARI UYGUN, ZANNETTİĞİMDEN DE ÇOK RAHAT ÇIKTI. SÜRÜŞÜ, OTURUŞ POZİSYONU ŞİMDİYE KADAR KULLANDIĞIM BMW 1100 GS, HONDA XRV 750 AFRİKA TWİN GİBİ MOTORSİKLETLERDEN SONRA YAKIT EKONOMİSYLE VE PRATİK KULLANIMIYLA BENİ MEMNUN ETTİ. ZATEN YURDUMUZDAKİ BENZİN FİYATLARINDAN SONRA BU VASITAYI KULLANMAK AMAÇ OLDU. BİZDE AMACI YAŞATIYORUZ....
Gönderen MURAT CANBEK -O535 627 69 56 HAKAN KÜLAH-0532 253 14 97 zaman: 01:27


Honda İnnova Bu Motor benim sınavımdan geçer not aldı.
Alüminyum Hepco becher Yan kutular ve givi arka çanta artı dağcı sırt çantama benimle beraber 150 kg ağırlığa banamısın demedi.
Rotamız-istanbul-bilecik-kütahya-afyon-burdur-antalya(geyikbayırı)-kaş-muğla-aydın-izmir-manisa-balıkesir-bursa-izmit körfezi -istanbul 2500 km ...
motoru bence mükemmel sadece selesi yordu onun içinde bir formül bulmak lazımdaha başarılı seleye ihtiyacı var.
ortalama 70-90 km hızlarda seyir ettim zaman zaman 110 lara çıktım...çok ekonomik bir motor yol durumuna ve süratime göre 2 litre ile 2.5 litre arasında 100 km deki yakıt sarfiyatım değişti yani 7 ytl ile 9 ytl arası gitti geldi km de.....
Gönderen MURAT CANBEK -O535 627 69 56 HAKAN KÜLAH-0532 253 14 97 zaman: 12:56


http://muratcanbek.blogspot.com/2008/10/honda-innova-ile-2500-km-antalya-ege.html

A3.JPG



A4.JPG


A.JPG


a6.JPG


a9.JPG
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Eski versiyonda bu sele muabbeti benim çok canımı sıkan bi ayrıntıydı 2 kişi bindiğinizde artçının kıçı topcase demirinin üzerinde yol alıyordu:p ama şunuda söylemeden geçmeyim eski selenin deri kalitesi çok iyiydi, yeni selenin genişliği iyi ancak kaplaması rezalet bi maddeden yapılmış.. henüz 1 yılını doldurmamış motorun selesi önden yırtılmaya başladı...Bu ara ara kullandığım bir innovanın sorunudur, başkada bir şeyini görmedim, tr turu yapılırmı? şahsen ben o şambiriyelli lastiklerle şehir içinden başka bir yerde yol almam bu motorla en korktuğum olay lastik patlamasıdır işin yoksa tamirci ara lastiği sök vs vs işi zor... gerçi 9000 km ye kadar hiç lastiğim patlamamıştı... innovayı tekrar düşünüyorum ama cbf ide düşünüyorum:p bi karar vericez..
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst