Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
dostum ben bikaç kaporta parçalarını değiştirmek istiorum sipariş vereceeim biyer varmı yoksa direk bayidenmi alıyım

hangi ildesin mersin mi ?

ayrıca sanırım kaporta derken karenaj lardan bahsediyorsun değilmi?


bulunduğun ilde honda servisi varsa oradan temin edebilirsin innovanın karenajları çok pahalı değil:cat:
 
Katılım
25 Tem 2007
Mesajlar
347
Motosikleti
SYMPHONY 200E5+
arkadaşlar benim innovanın amortisörleri çok sert, bu normalmi , mondial 110ft kullandım bu kadar kötü değildi
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
arkadaşlar benim innovanın amortisörleri çok sert, bu normalmi , mondial 110ft kullandım bu kadar kötü değildi

kaç model kaç km de ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:06 ----------

sahibinden.com dan 2. el innova alacak arkadaşlar lütfen bu yazıyı okusun..

1. 2005 model makina 14000km de; orjinal lastikler değişmiş hatta değişenler bile eskimiş. aman dikkat!!

2. 2005 model makina 23000km de egzantirik zinciri değişmiş lastikler sıfırlanmış sorduğun zaman şöyle cevap veriyor; "zaten 20-25bin km de değişmesi lazım egzantirik zincirinin" yuh!! kardeşim ya çinli taiwanlı koreli bile onun iki katı sorunsuz egzantirikle devam ediyor.. sallama bari

3. 2010 moedel makina 28.000bin km de bariz kurye motoru orjinalliği bozulmuş bazı aksamlar eksik ama fiyatında maşallahı var.. sıfırına yakın altı çizilerek "yağ yakmaz" deniyor siz anlayın artık.. cub la kuryelik yapılmayacağını anlamış abimiz..

4. 2006-2007 model anadolunun belli şehirlerinde satılık, beyaz lastik yanakları, apaçi motoru toplamı 280tl değerindeki arka sinyaller bile yok, aynalar yok, her yeri oynanmış, km dahil. satmaya gönlü yok sırf gösteriş olsun diye ilan verimiş yersen hesabı..

arkadaşlar bu yazım sizlere innova alacaklara rehber olsun

2005 model makina 10-20bin km arasında olabilir ama o makina zaten kendini belli eder sahibi ya müzmün emekli yada belli yaşta sadece yazları binmiş bir kişidir
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
436
satoyama güzel bilgiler vermişsin sağolasın..bende zamanında peugeot trekker scooter almıştım..acemiyiz tabi o zaman..sürmekten başka bişey anlamıyoruz.. :) aldığımda kmsi çalışmıyodu..yaş 16-17 kmyi düşünmüyosun..2 yıl içinde nerdeyse bir motor parası harcamıştım..sonrada yok pahasına satmıştım..tecrübe oldu tövbe ettim 2.el mal almaya..9 sene geçti çok şükür 2.el hiçbişey almadım..böyle olaylar yüzünden..
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
satoyama güzel bilgiler vermişsin sağolasın..bende zamanında peugeot trekker scooter almıştım..acemiyiz tabi o zaman..sürmekten başka bişey anlamıyoruz.. :) aldığımda kmsi çalışmıyodu..yaş 16-17 kmyi düşünmüyosun..2 yıl içinde nerdeyse bir motor parası harcamıştım..sonrada yok pahasına satmıştım..tecrübe oldu tövbe ettim 2.el mal almaya..9 sene geçti çok şükür 2.el hiçbişey almadım..böyle olaylar yüzünden..

aynen doğdu :cat:

malesef tecrübe pahalı bir öğreti.
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
Cup motosiklet alacak olsam bu kesinlikle innova olurdu:cat:
Nedeni ;
:) Enjeksiyonlu ve Ekonomik olması:cat:
:) Belgesel kanallarında onca eziyetten sonra gene çalışması, kalite ve sağlamlığı konusunda şüphe bile bırakmıyo bu olay:cat:
:)Tip olarak çok tatlı:cat:
:) Max Torku 3000 devirde vermesi:cat:
:)Ve japon olması:cat:

Saygılarımla:rendeer:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Cup motosiklet alacak olsam bu kesinlikle innova olurdu:cat:
Nedeni ;
:) Enjeksiyonlu ve Ekonomik olması:cat:
:) Belgesel kanallarında onca eziyetten sonra gene çalışması, kalite ve sağlamlığı konusunda şüphe bile bırakmıyo bu olay:cat:
:)Tip olarak çok tatlı:cat:
:) Max Torku 3000 devirde vermesi:cat:
:)Ve japon olması:cat:

Saygılarımla:rendeer:


1. enjeksiyonlu olmayanıda ekonomik

2. o belgesel kanallarındaki honda super cub c90 onlar daha farklı (uzun hikaye)

3. katılıyorum zevk meselesi

4. evet haklısın hp gücünden fre vermeden tork değeri oldukça iyi bir devire taşınmış gerçekten oldukça performanslı

5. üretim yerleri honda thai yani taiwan
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
evet gerçekten çok sağlam torku var..karbüratörlü olan modellerden bi 2005 birde 2006 olanı kullandım..çok sağlam gidiyor..vitesler seri şekilde atılırsa dylanın peşine bile gelebilir bence innova..merak ettiğim enjeksiyonlu olanda aynı şekilde seri mi son hız ne alemde?? eski kasayla düzde 115 yapmıştım..crypton 3400 lira olmuş bugün sordum..800lira gibi bir fark kalmış innova ile arada..sence aradaki farka değer mi?? dylanın benzini bıktırdı artık yaz başında değiştirmeyi düşünüyorum..:farao:

snnle tamamen aynı fikirdeyim kardeşim üniyi kazandığım anda psi satıp innova alıcam ne bu ya yaşlı motoru gibi uzun yola gidiyosun yptğn hiçbişe yok sadece gaza basıyosun ayrıca harbi çok yakıyo bizim opel combo var 1.3 turbo dizel kuşadası git gel benm motorla aynı yakıyo bu ne böle. hiç innova sürmedim ama çok güzel olduğunu tahmin ediyorum heleki benzini çok cezbediyor beni:)
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Aykan tamamen katılıyorum sana:cat: Ybr biraz daha düşük devirlerde maksimum torkunu verseydi çok iyi olurdu

Yalnız satoyama yanlış bilgi veriyorsun 2008 model Ybr de kullanmış biri olarak düz yolda Yamaha Ybr 125 9200 devirde 100 km hıza çıkmıştır

satoyama yanlış bilgi vermez :mrgreen:

kendi gözü ile gördüğünü söyler hatta gözü ile gördüğünü forumda teyid etmiştir :wiinkk:

eğer rüzgarsız düz bir yolda seyir halindeyse 9200rpm e kadar düşüyordu doğru ama ortalama şartlarda hızı korumak için 10000rpm

bir kaç aylık kısa bir ybr maceram olmuştu zamanında


benim makina bu aralıkta yırtınarak anca 100km/h hız yapıyordu..:cat:

ama şöyle birşey var ne innovada ve cbf de 100km/h hızla giderken sanki ybr nin 80km/h si gibi gelmiştir bana ibreler doğru göstermese ybr düşük gösteriyor diyeceğim ama hepsi doğru :silent:

ama 2004 ybr ler farklı onlar devrinin hakkını veriyor gerçekten çünkü ybr motor olarak 12hp ye göre imal edilmiş ama euro normlarında konvertör dönüşüm yüzünden 2 hp düşürülmüş

Abiler bendemi sorun var benim motor 8200 devirde görüyor bu 100 ü bende ilk bu yazıları okudugumda dıkkat etmemısdım sonra hususi bakdım gıderken 8200 de gördü 100 ü birde ben bi ara 15 dişli takmıştım sonra sökdüm motor 15 dişlinin etkisindemi kaldı acaba :mrgreen::p
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Abiler bendemi sorun var benim motor 8200 devirde görüyor bu 100 ü bende ilk bu yazıları okudugumda dıkkat etmemısdım sonra hususi bakdım gıderken 8200 de gördü 100 ü birde ben bi ara 15 dişli takmıştım sonra sökdüm motor 15 dişlinin etkisindemi kaldı acaba :mrgreen::p

benim ybr biraz yorgundu belkide ondandır :cat:

snnle tamamen aynı fikirdeyim kardeşim üniyi kazandığım anda psi satıp innova alıcam ne bu ya yaşlı motoru gibi uzun yola gidiyosun yptğn hiçbişe yok sadece gaza basıyosun ayrıca harbi çok yakıyo bizim opel combo var 1.3 turbo dizel kuşadası git gel benm motorla aynı yakıyo bu ne böle. hiç innova sürmedim ama çok güzel olduğunu tahmin ediyorum heleki benzini çok cezbediyor beni:)

otomotik vites sistemli araçların hepsi diğerlerine göre yakıtı daha fazla yakarlar, hele ki scooter lar da motor ile teker arasında çok fazla kayıp yaşandığı için malesef belli bir devire gelene kadar benzin sarfiyatı boyunu geçiyor.. örneğin honda spacy110 modelini test ettim inanın motor yerinden kalkıp belli bir hız çıkana kadar kendini bitiriyor saçma sapan devirlerde geziyor hafif rampa aşşağı saatte 95km/h gördüm ama motor resmen kendini yırtıyordu. scooterların rahatlığı malesef bu işin cilvesi oluyor

aslında motosikletlerin kabahati yok benzin aşırı pahalı :pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
benim ybr biraz yorgundu belkide ondandır :cat:



otomotik vites sistemli araçların hepsi diğerlerine göre yakıtı daha fazla yakarlar, hele ki scooter lar da motor ile teker arasında çok fazla kayıp yaşandığı için malesef belli bir devire gelene kadar benzin sarfiyatı boyunu geçiyor.. örneğin honda spacy110 modelini test ettim inanın motor yerinden kalkıp belli bir hız çıkana kadar kendini bitiriyor saçma sapan devirlerde geziyor hafif rampa aşşağı saatte 95km/h gördüm ama motor resmen kendini yırtıyordu. scooterların rahatlığı malesef bu işin cilvesi oluyor

aslında motosikletlerin kabahati yok benzin aşırı pahalı :pr:


benzin pahalı motorlar pahalı internet pahalı Türkiye'de herşey pahalı...
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
beyler bugün çin malı bi cub sürdüm sürmez olaydım kalp ritmimi değiştirdi o nasıl bir titremedir öyle innova böle değldr demi birde o kadr bağırmasına rağmen motor gitmiyo.s
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
beyler bugün çin malı bi cub sürdüm sürmez olaydım kalp ritmimi değiştirdi o nasıl bir titremedir öyle innova böle değldr demi birde o kadr bağırmasına rağmen motor gitmiyo.s

:mrgreen: kardeşim çinliyi bırak kymco bile öyle titriyor ben aldım alır almaz sattım (activ125)

innova öyle değil :mrgreen:
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
beyler bi sorum olacak kymco straight 150 hakkında ne düşünüyorsunuz 150 lik 5 vites ön arka disk fln fiyatı innovadan daha düşük yakıt tüketimi max hız fln ne olur bilginiz var mı? ya da tahmininiz?
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
beyler bi sorum olacak kymco straight 150 hakkında ne düşünüyorsunuz 150 lik 5 vites ön arka disk fln fiyatı innovadan daha düşük yakıt tüketimi max hız fln ne olur bilginiz var mı? ya da tahmininiz?

Kardeş sakın bılaşma, kymco scooter üretir cub hondanın işi bi ara deneme fırsatım oldu straigh ti motor her yeri zangırdıyor,150 cc 5 vites ama innova her şekilde yolda fark atar bu motora rüzgar dan etkilenme ve düz gidiş tatmin edici diğil ...
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Kardeş sakın bılaşma, kymco scooter üretir cub hondanın işi bi ara deneme fırsatım oldu straigh ti motor her yeri zangırdıyor,150 cc 5 vites ama innova her şekilde yolda fark atar bu motora rüzgar dan etkilenme ve düz gidiş tatmin edici diğil ...

aynen öyle titreşime bi çare bulmaları lazımdı ama çok geç.
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
458
Arkadaşlar İnnovanın sert süspansiyonları sebebi ile geri dönmek istemiyorum ama o gücü ve torku sürüş keyfinide özlüyorum acaba en azından ön süspansiyonları yumuşatma veya başka bir şey yapılabilirmi malum yollar çok bozuk ve günlük 20 km yol gidiyorum buda zor oluyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst