- Katılım
- 13 Eyl 2006
- Mesajlar
- 4,669
- Motosikleti
- Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Mustafa bende arazi hastalığı var dağ bayır keşif yapmak vs. isteği dorukta yani önceleri sorup duruyordum İnnova ile araziye gidebilir miyim arazi performansı nasıl diye. Cgl gibi gider mi innova arazide.:silent:
cub lar köy yolları, hafif çamur çaplak çimen tarla rampa demez gider ama tabi motoruna kıyabilirsen
ama cross performansı bekleme çamurluğa çamur doldumu orada kalırsın