Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Mustafa bende arazi hastalığı var dağ bayır keşif yapmak vs. isteği dorukta yani önceleri sorup duruyordum İnnova ile araziye gidebilir miyim arazi performansı nasıl diye. Cgl gibi gider mi innova arazide.:silent:

cub lar köy yolları, hafif çamur çaplak çimen tarla rampa demez gider ama tabi motoruna kıyabilirsen

ama cross performansı bekleme çamurluğa çamur doldumu orada kalırsın
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yunanistan'da nasıl İnnova modifiyesi yapıyorlar, buldum galiba adreslerini.:)
Tayland üretiyor modifiye parçalarını.

http://www.sunrisebazaar.com/shop/index.php?cPath=92&osCsid=dfe6089ab47bf1a584ed5b77fc799ac8

http://thaimotorcycleparts.com/index.aspx?CategoryID=Category-100111191409603

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:30 ----------

http://translate.google.com.tr/tran...25i+piston&hl=tr&biw=1024&bih=653&prmd=ivnsfd

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:19 ----------

Müzik sistemine bakın.:)
http://translate.google.com.tr/tran...25i+piston&hl=tr&biw=1024&bih=653&prmd=ivnsfd
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
436
emin ol hiç bir 125cc de o tork yoktur :) özellikle 125i çok iyi

evet gerçekten çok sağlam torku var..karbüratörlü olan modellerden bi 2005 birde 2006 olanı kullandım..çok sağlam gidiyor..vitesler seri şekilde atılırsa dylanın peşine bile gelebilir bence innova..merak ettiğim enjeksiyonlu olanda aynı şekilde seri mi son hız ne alemde?? eski kasayla düzde 115 yapmıştım..crypton 3400 lira olmuş bugün sordum..800lira gibi bir fark kalmış innova ile arada..sence aradaki farka değer mi?? dylanın benzini bıktırdı artık yaz başında değiştirmeyi düşünüyorum..:farao:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet gerçekten çok sağlam torku var..karbüratörlü olan modellerden bi 2005 birde 2006 olanı kullandım..çok sağlam gidiyor..vitesler seri şekilde atılırsa dylanın peşine bile gelebilir bence innova..merak ettiğim enjeksiyonlu olanda aynı şekilde seri mi son hız ne alemde?? eski kasayla düzde 115 yapmıştım..crypton 3400 lira olmuş bugün sordum..800lira gibi bir fark kalmış innova ile arada..sence aradaki farka değer mi?? dylanın benzini bıktırdı artık yaz başında değiştirmeyi düşünüyorum..:farao:

Tork dağılımı daha iyi ve düşük devirden itibaren yüksek devre kadar korunduğundan, her çalışma sıcaklığında ve yol şartında en iyi karışım oranı ve ateşleme sağlandığından... daha iyi. :wiinkk:
 
Katılım
6 Ocak 2011
Mesajlar
70
dün 2007 ybr 125 e bindim motora çok yüksek devir vermedim ama benim yukinin yanında sanki hiç titremiyo gibiydi.benim bulunduğum yerde 1 tane innova var onada daha hiç binmedim. aynı tip motor değiller ama sizce hangisinde daha az titreme vardır.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
dün 2007 ybr 125 e bindim motora çok yüksek devir vermedim ama benim yukinin yanında sanki hiç titremiyo gibiydi.benim bulunduğum yerde 1 tane innova var onada daha hiç binmedim. aynı tip motor değiller ama sizce hangisinde daha az titreme vardır.

Ybr daha az titrer balans mili olduğu için, innovada titreşim daha fazladır makina yatık konumlandığı için, ancak diğer cublarla kıyaslandığında innovadaki titreşim miktarı çok daha düşüktür..
 
Katılım
6 Ocak 2011
Mesajlar
70
Ybr daha az titrer balans mili olduğu için, innovada titreşim daha fazladır makina yatık konumlandığı için, ancak diğer cublarla kıyaslandığında innovadaki titreşim miktarı çok daha düşüktür..

tşkkrler abi allah nasip ederse 5. aya kadar 0 km innova i alcem.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Ybr daha az titrer balans mili olduğu için, innovada titreşim daha fazladır makina yatık konumlandığı için, ancak diğer cublarla kıyaslandığında innovadaki titreşim miktarı çok daha düşüktür..

+1 :cat: kanka zaten o devirde balansı iyi olmasa ybr nin kymco ck125 den yada çinli commuterden bir farkı kalmaz keza cbf150 de öyle bunlar yapı itibari ile yüksek devirlerde seyreden motorlar.
ybr yi neden sevmiyorum! iyi motor has motor ama 10000rpm devirde 100km hız yapan makina bana hoş ve çekici gelmiyor ki innova 7500rpmde bu hızı gösteriyor ki aranızda innovayı devir kesiciye sokabilen oldumu bilmiyorum ve sanmıyorum 3. vitesde 110km hıza kadar çıktım ama devir kesiciye felan girmedi
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
+1 :cat: kanka zaten o devirde balansı iyi olmasa ybr nin kymco ck125 den yada çinli commuterden bir farkı kalmaz keza cbf150 de öyle bunlar yapı itibari ile yüksek devirlerde seyreden motorlar.
ybr yi neden sevmiyorum! iyi motor has motor ama 10000rpm devirde 100km hız yapan makina bana hoş ve çekici gelmiyor ki innova 7500rpmde bu hızı gösteriyor ki aranızda innovayı devir kesiciye sokabilen oldumu bilmiyorum ve sanmıyorum 3. vitesde 110km hıza kadar çıktım ama devir kesiciye felan girmedi

Benimde sevmediğim bir olay bu, 2006 da ybr ye binerken hep derdim ulan bağırdığın kadar gidebilsen.. hatta debriyaj kaçırdığından şüphe etmiştim:)bir motorda tork olmayınca olmuyor, makinada devir var ancak bağırmaya yarıyor...ama innova ve cbf 150 de durum farklı, innova düşük devirlerden itibaren torkunu vermeye başlıyor dolayısıyla motorun bağırmadan gitmesi çok güzel neredeyse 3000 d/dk 10,1 nm torkunun hepsini veriyor, ybr 9.5 Nm @ 6.000 dev/dk çok saçma.. cbf de orta devirlerden itibaren 12.7nm / 5250d/dk veriyor(750 d/dk daha düşük, ybrden iyi bir değer) hondalarda en sevdiğim özellik bu tork bandını düşük devirlere yayarak maksimum faydayı sağlamış adamlar...innova gerçekten çok ilginç bir motor 3000 d/dk 10,1 inanılmaz cbf den bile iyi diyebiliriz özet olarak...125 cc de rekor onda...
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
458
Benimde sevmediğim bir olay bu, 2006 da ybr ye binerken hep derdim ulan bağırdığın kadar gidebilsen.. hatta debriyaj kaçırdığından şüphe etmiştim:)bir motorda tork olmayınca olmuyor, makinada devir var ancak bağırmaya yarıyor...ama innova ve cbf 150 de durum farklı, innova düşük devirlerden itibaren torkunu vermeye başlıyor dolayısıyla motorun bağırmadan gitmesi çok güzel neredeyse 3000 d/dk 10,1 nm torkunun hepsini veriyor, ybr 9.5 Nm @ 6.000 dev/dk çok saçma.. cbf de orta devirlerden itibaren 12.7nm / 5250d/dk veriyor(750 d/dk daha düşük, ybrden iyi bir değer) hondalarda en sevdiğim özellik bu tork bandını düşük devirlere yayarak maksimum faydayı sağlamış adamlar...innova gerçekten çok ilginç bir motor 3000 d/dk 10,1 inanılmaz cbf den bile iyi diyebiliriz özet olarak...125 cc de rekor onda...

Aykan tamamen katılıyorum sana:cat: Ybr biraz daha düşük devirlerde maksimum torkunu verseydi çok iyi olurdu

Yalnız satoyama yanlış bilgi veriyorsun 2008 model Ybr de kullanmış biri olarak düz yolda Yamaha Ybr 125 9200 devirde 100 km hıza çıkmıştır
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Aykan tamamen katılıyorum sana:cat: Ybr biraz daha düşük devirlerde maksimum torkunu verseydi çok iyi olurdu

Yalnız satoyama yanlış bilgi veriyorsun 2008 model Ybr de kullanmış biri olarak düz yolda Yamaha Ybr 125 9200 devirde 100 km hıza çıkmıştır

satoyama yanlış bilgi vermez :mrgreen:

kendi gözü ile gördüğünü söyler hatta gözü ile gördüğünü forumda teyid etmiştir :wiinkk:

eğer rüzgarsız düz bir yolda seyir halindeyse 9200rpm e kadar düşüyordu doğru ama ortalama şartlarda hızı korumak için 10000rpm

bir kaç aylık kısa bir ybr maceram olmuştu zamanında

dsc01793xx.jpg


benim makina bu aralıkta yırtınarak anca 100km/h hız yapıyordu..:cat:

ama şöyle birşey var ne innovada ve cbf de 100km/h hızla giderken sanki ybr nin 80km/h si gibi gelmiştir bana ibreler doğru göstermese ybr düşük gösteriyor diyeceğim ama hepsi doğru :silent:

ama 2004 ybr ler farklı onlar devrinin hakkını veriyor gerçekten çünkü ybr motor olarak 12hp ye göre imal edilmiş ama euro normlarında konvertör dönüşüm yüzünden 2 hp düşürülmüş
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
satoyama yanlış bilgi vermez :mrgreen:

kendi gözü ile gördüğünü söyler hatta gözü ile gördüğünü forumda teyid etmiştir :wiinkk:

eğer rüzgarsız düz bir yolda seyir halindeyse 9200rpm e kadar düşüyordu doğru ama ortalama şartlarda hızı korumak için 10000rpm

bir kaç aylık kısa bir ybr maceram olmuştu zamanında

dsc01793xx.jpg


benim makina bu aralıkta yırtınarak anca 100km/h hız yapıyordu..:cat:

ama şöyle birşey var ne innovada ve cbf de 100km/h hızla giderken sanki ybr nin 80km/h si gibi gelmiştir bana ibreler doğru göstermese ybr düşük gösteriyor diyeceğim ama hepsi doğru :silent:

ama 2004 ybr ler farklı onlar devrinin hakkını veriyor gerçekten çünkü ybr motor olarak 12hp ye göre imal edilmiş ama euro normlarında konvertör dönüşüm yüzünden 2 hp düşürülmüş

Kanka japon ybr ler farklı bi olay:cat: keşke aynı kalitede yapılsa ama çağın trendi china yapıcak bişiy yok ybr cbf ikilemesine devam.....
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
çok önemli bişi soracam..acaba innovalardan hangi model sonrası enjeksiyonlu

ilk enjeksiyonlu model normalde 2007-2008 de çıktı ama türkiyeye gelmesi 2009u buldu

2009-2010-2011 modeller enjeksiyonlu zaten onlar 125i olarak geçer :cat:
 
Katılım
1 Şub 2011
Mesajlar
1
dostum ben bikaç kaporta parçalarını değiştirmek istiorum sipariş vereceeim biyer varmı yoksa direk bayidenmi alıyım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst