Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Eyl 2009
Mesajlar
326
satoyama , içimi rahatlattın, ben de benim motora mahsus bir ses diye üzülmüştüm... küçük viteste yüksek devire çıktığımda geliyor... 4. viteste hiç duymadım o zırıltıyı allaha şükür...

bu arada sesin sürdüğün 125 i miydi... artçı ile birçok kez 4. viteste yavaşladıktan sonra 40 kadar düşüp, sonra 3 e atmaya üşenip motoru tekrar 60-70 çıkardığım oldu hem de hiç boğmadan makineyi... sanki scooter gibi bir genişliği var 4. vitesin... yavaşla hızlan... pek fark etmiyor...

selamlar...
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Şimdi büyüklerimiz belki kızacak ama affetsinler

Orj. Dunlop Latiklerimizle ne kadar yatabiliriz virajlarda? mesela gileria runnerların lastiği küçük fakat geniş lastik (bizimkilere göre) tabi - si de var çaptan kaybediyorlar bize göre, sanırım virajlara daha iyi girebilmelerinin diğer bir sebepleri de şasedeki mühendislik bizim şaseler bu konudada iyimi? sadece bir örnektir belki kıyaslamak ta saçma olabilir merakımdan soruyorum 90 - 110 arası yatsak yerde kalırmıyız yoksa doğrulabilirmiyiz? iyi forumlar...

Ben herzaman şuna inanırım yatırmasını bilirsen her lastik yatar innovanın lastikleri ile çok rahat yatıyordum benim fren pedalı altı çiziklerden görünmüyordu neredeyse her virajda deyiyordu yere yani çok rahat yatıyor...ancak kuru parlak asfalta ve ıslak asfalta dikkat edin..
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Ben herzaman şuna inanırım yatırmasını bilirsen her lastik yatar innovanın lastikleri ile çok rahat yatıyordum benim fren pedalı altı çiziklerden görünmüyordu neredeyse her virajda deyiyordu yere yani çok rahat yatıyor...ancak kuru parlak asfalta ve ıslak asfalta dikkat edin..



Birde yağmurun ilk çiğselemeye başladığı zamanda :wiinkk:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
dunlop lastikler çok iyi yol tutuşa sahip, mesela kymco aktiv125 ile viraja girmeye tırsıyordum ama innova güven veriyor, sonuçta duro değil lastikler (benim arka lastik unili marka ön dunlop) innovaların viraj kabiliyetini orjinal lastik ölçüleri ve dunlop marka yumuşak hamurlu lastikleri çok fark ediyor
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
404
hocam innovaların (bizimkiler öyle) kronik bir sorunu vardır oda ön kafa far grenazının zırıltısıdır, bazı motor devirlerinde bu titreşim o bölgeye ses yaptırır. bu yeni innovada varmı bilmem ama senin motordan ses geldiğini ve geleceğini sanmıyorum yağın kalitesizliği konusuna gelirsek evet yağdan çok farkediyor :cat:

shell vsx 15w-50 acilen tavsiye olunur (850gr)

bugün artçım ile şehir içi 75-80km kadar yaptık. artçı ile motorun düşük devir yüksek vites tork durumunu inceleme fırsatım oldu 4. vitesde düzde artçı ile 50km hızda tahminim 2500-4000rpm arası gayet iyi gitti bence şaşırdım :silent:


satoyama kardeşim gerçekten tavsiiye ettğin shell vsx 15w50 yağ muhteşem 1 çalışması kolaylaştı2.vitesler çok rahatladı bu yağın kalitesi gerçekten mükemmel bilgine vede yardım severliliğine çok teşekkür ediyorum:rendeer:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
satoyama kardeşim gerçekten tavsiiye ettğin shell vsx 15w50 yağ muhteşem 1 çalışması kolaylaştı2.vitesler çok rahatladı bu yağın kalitesi gerçekten mükemmel bilgine vede yardım severliliğine çok teşekkür ediyorum:rendeer:

abi önemli değil :cat:

bugün eski maillerime bakarken aklıma kymco silkarın internet sitesinde kymco aktiv125 in güç ve yağ değerlerini gerçekten salladığı ve yanlış yazdığını bulduğum ve silkar yetkilisine yolladığım maili gördüm

kymco tr sitesinde aktiv125 için

7500rpm de 9hp beygir
4000rpm de 9,3nm tork
yazıyordu

ben aktiv125 aldıktan sonra bu değerleri hiç hissedemedim açıkcası ve taiwandaki sitesinden orj bilgileri içern PDF dökümanını indirdim birde ne göreyim

7500rpm de 6kw yani 8hp
6000rpm de 8,5nm tork olarak görünüyor

bana gelen mail ile hatalarının yuvarlatmada kaynaklandığını söylediler ve haklı olduğumu söylediler ve şimdi ana sitede teknik bilgiler görünmüyor :)


sitedeki karşılatırma tablosu

http://www.kymco.com.tr/html/urunler/karsilastir/activ110/110.html

bana gelen mail

Sayın; satoyama
Öncelikle Kymco markasını seçip, ürünümüzü kullanıyor olmanız ve teknik konulara olan ilginizden, dikkatinizden ötürü teşekkür ederiz.

KYMCO Global sitede motor gücü ile ilgili şu bilgi yer almaktadır; "MAX.HORSEPOWER ENGINE (ps/rpm) / kw(r/min) : 6.0/7500kw(r/min)" Buradaki 6.0 değeri kw cinsinden olup, 8.05 hp (Beygir gücü) ye tekabül etmektedir. Türkiye sitesinde bu değer bir üst rakama yuvarlatılıp 9 hp olarak yazılmıştır.

Tork ile ilgili olarak da; "MAX.TORQUE (kg.m/rpm) / N.m(r/min) : 8.5/6000N.m(r/min)" şeklinde bilgi yer almaktadır. Burada ise devir sayısında bir tapaj hatası yapılmış olup Türkiye sitesinde 6000 yerine sehven 4000 yazılmıştır.

Tavsiye ettiğimiz motor yağı ise SAE 15W-40 veya SAE 15W-50 dir.

Bilgilerinizi rica eder, kymco nuzu esenlikler dileriz.

Saygılarımızla.

RAMAZAN TOPDEMİR
KYMCO S.S.H
SİLKAR OTOMOTİV SAN.VE.TİC.A.Ş.
0212 5679550
www.kymco.com.tr
[email protected]
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2010
Mesajlar
79
Herkese Adana'dan iyi akşamlar.Arkadaşlar!vidivodo'ya yeni çektiğim videomu attım.''innovamania01'' yazın aramaya ve izleyin(yarından itibaren izleyebilirsiniz,çünkü onaylanması gerekiyormuş.Ne diyelim;şimdiden iyi seyirler.
 
Katılım
23 Haz 2009
Mesajlar
46
Ben herzaman şuna inanırım yatırmasını bilirsen her lastik yatar innovanın lastikleri ile çok rahat yatıyordum benim fren pedalı altı çiziklerden görünmüyordu neredeyse her virajda deyiyordu yere yani çok rahat yatıyor...ancak kuru parlak asfalta ve ıslak asfalta dikkat edin..



Vay vay vay teşekkür ederim bu iyi haber:cat:
 
Katılım
23 Haz 2009
Mesajlar
46
Kim Haklı !!!


Selamın Aleyküm...


Bugün Honda'nın x bi bayisinden sipariş verdiğim lastiklerimi almaya gittim.
Lastikler Honda logolu bantla sarılmış, teslim alacağım lastikleri aklıma geldi sorayım dedim;
- Eski tarihli değildir değilmi? (Ben)
- Nereden bilebirim. (Satıcı)
- Peki Açıp bakayım ozaman sadece motoruma takmayayım?
- Açsanda açmasanda sipariş verdin alacaksın :cyclopsan
- Nedemek alacaksın mecburmuyum almaya? size 1 senede Bin Lirayı geçen meblağda iş yaptırmışım yoldan geçen müşterimiyim bu mu müşteri memnuniyetiniz?
- Sen başta söylemedinki ama bana?
- Peki geçen sene Orj. Lastiklerinin elinizde olmadığını söylediniz ve dipnot düştünüz; başka biyerden alırken tarihine dikkat edin diye. Bunu bana söyleyen kişi siz olarak size güvenerek lastiğimi sipariş verdim bunda sorun ne?
- Bakın ben bilemem hangi model lastik diye?
- Modeli zaten belli ben üretim yılını soruyorum?
- Tamam işte ben varyatör getiriyorum müşterimin bana varyatörün yeni modelini istiyorum demesi gibi bişiy sizinki
- Bakın anlaşamayacağız, ozaman şöyle yapalım, ben parasını vereyim malı açayım, eğer eski tarihli ise rafınızda dursun bana yeni tarihli lastiğimi getirtin.
- Ozaman 2 lastik parası ödemek zorunda kalırsınız:cyclopsan
- Nasıl yani? Saçmalık bu... Bakın ben bu lastiği getirttim ama açmadım...
- Farketmez almak zorundasınız.
- Nedemek almak zorundayım ya!! en kötü ihtimal kargo parasını veririm geri gönderirsiniz bu kadar basit!
- Okadar basit değil Honda almayabiliyor bazen
- Birazdan anlaşamazsak kargo parasını da vermeyeceğim!
- Malı getirttiniz almak zorundasınız
- Lanet olsun dedim askerliğim yaklaşıo zaman keybedeceğim alayım zaten bu yaz binicem dedim kendi kendime
- Buyrun F...k kredi kartı taksit istiyorum
- Bu saatte taksit yapamam bu markanın pos makinası yok
- Yarın geleyim?
- Tamam.

ve bana fırsat doğar şimdi sizce o mamülü alayımmı almayayımmı ?
Honda bize tek çift lastik satarmı?
Firmayı şikayet edeyimmi? bu arada innova lastikleri hondanın gebzedeki yerinde var ama bayilerin dünya ile alakaları olmadıkları için elimizde yok diyolar....
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
ben olsam hayatta almam hacı abi
gerekirse motora binmem gene almam böyle müşteri memnuniyetimi olurmuş saçmalık..
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
458
Kim Haklı !!!


Selamın Aleyküm...


Bugün Honda'nın x bi bayisinden sipariş verdiğim lastiklerimi almaya gittim.
Lastikler Honda logolu bantla sarılmış, teslim alacağım lastikleri aklıma geldi sorayım dedim;
- Eski tarihli değildir değilmi? (Ben)
- Nereden bilebirim. (Satıcı)
- Peki Açıp bakayım ozaman sadece motoruma takmayayım?
- Açsanda açmasanda sipariş verdin alacaksın :cyclopsan
- Nedemek alacaksın mecburmuyum almaya? size 1 senede Bin Lirayı geçen meblağda iş yaptırmışım yoldan geçen müşterimiyim bu mu müşteri memnuniyetiniz?
- Sen başta söylemedinki ama bana?
- Peki geçen sene Orj. Lastiklerinin elinizde olmadığını söylediniz ve dipnot düştünüz; başka biyerden alırken tarihine dikkat edin diye. Bunu bana söyleyen kişi siz olarak size güvenerek lastiğimi sipariş verdim bunda sorun ne?
- Bakın ben bilemem hangi model lastik diye?
- Modeli zaten belli ben üretim yılını soruyorum?
- Tamam işte ben varyatör getiriyorum müşterimin bana varyatörün yeni modelini istiyorum demesi gibi bişiy sizinki
- Bakın anlaşamayacağız, ozaman şöyle yapalım, ben parasını vereyim malı açayım, eğer eski tarihli ise rafınızda dursun bana yeni tarihli lastiğimi getirtin.
- Ozaman 2 lastik parası ödemek zorunda kalırsınız:cyclopsan
- Nasıl yani? Saçmalık bu... Bakın ben bu lastiği getirttim ama açmadım...
- Farketmez almak zorundasınız.
- Nedemek almak zorundayım ya!! en kötü ihtimal kargo parasını veririm geri gönderirsiniz bu kadar basit!
- Okadar basit değil Honda almayabiliyor bazen
- Birazdan anlaşamazsak kargo parasını da vermeyeceğim!
- Malı getirttiniz almak zorundasınız
- Lanet olsun dedim askerliğim yaklaşıo zaman keybedeceğim alayım zaten bu yaz binicem dedim kendi kendime
- Buyrun F...k kredi kartı taksit istiyorum
- Bu saatte taksit yapamam bu markanın pos makinası yok
- Yarın geleyim?
- Tamam.

ve bana fırsat doğar şimdi sizce o mamülü alayımmı almayayımmı ?
Honda bize tek çift lastik satarmı?
Firmayı şikayet edeyimmi? bu arada innova lastikleri hondanın gebzedeki yerinde var ama bayilerin dünya ile alakaları olmadıkları için elimizde yok diyolar....

Bence alma lastikleri şerif 2009 bile olsa üretim tarihi 2010 dururken niye alasın bence servisin isminide söyle
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
peki bu lastikler orjinal innovanın dunlop lastiklerimi ?

marka ve ölçüler nedir?

hangi servis getirdi bunu?

fiyat nedir? (çifti)

olayı yorumlamak gerekirse:

kalasik türk satıcı mantığı yaptıkları terbiyesizlik müşteri herzaman haklıdır nedense bu bazı servisler yaz geldiği zaman kendini kral sanıyor sana tavsiyem eğer innovanın orjinal ölçülerdeki dunlop lastiğiyse 2009-2010 demeden al derim :cat: dunloplar taş gibidir
 
Katılım
23 Haz 2009
Mesajlar
46
peki bu lastikler orjinal innovanın dunlop lastiklerimi ?

marka ve ölçüler nedir?

hangi servis getirdi bunu?

fiyat nedir? (çifti)

olayı yorumlamak gerekirse:

kalasik türk satıcı mantığı yaptıkları terbiyesizlik müşteri herzaman haklıdır nedense bu bazı servisler yaz geldiği zaman kendini kral sanıyor sana tavsiyem eğer innovanın orjinal ölçülerdeki dunlop lastiğiyse 2009-2010 demeden al derim :cat: dunloplar taş gibidir


* Dunlop Ön 70x100x17 Arka 80x90x17
* Anadolu Yakasında bir honda bayii
* 150 TL. Ye tekabül ediyor.

Ya aslında sadece yazın ve kışın bir bölümü bineceğim ama ne olursa olsun orası Hondanın kurumsal bi bayii pazar tezgahından bile bi ürün aldığın zaman abla haftaya gel ben burdayım değiştireyim diyor ki ben paramı da istemiyorum ürünü değiştir diyorum neyse lastiği alacağım ama müşterilerine Devlet dairesi psikolojisini lanse etmelerine izin vermeyeceğim Honda Ana firmasına açıp şikayet edeceğim sanırım doğrusu bu.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Kim Haklı !!!


Selamın Aleyküm...


Bugün Honda'nın x bi bayisinden sipariş verdiğim lastiklerimi almaya gittim.
Lastikler Honda logolu bantla sarılmış, teslim alacağım lastikleri aklıma geldi sorayım dedim;
- Eski tarihli değildir değilmi? (Ben)
- Nereden bilebirim. (Satıcı)
- Peki Açıp bakayım ozaman sadece motoruma takmayayım?
- Açsanda açmasanda sipariş verdin alacaksın :cyclopsan
- Nedemek alacaksın mecburmuyum almaya? size 1 senede Bin Lirayı geçen meblağda iş yaptırmışım yoldan geçen müşterimiyim bu mu müşteri memnuniyetiniz?
- Sen başta söylemedinki ama bana?
- Peki geçen sene Orj. Lastiklerinin elinizde olmadığını söylediniz ve dipnot düştünüz; başka biyerden alırken tarihine dikkat edin diye. Bunu bana söyleyen kişi siz olarak size güvenerek lastiğimi sipariş verdim bunda sorun ne?
- Bakın ben bilemem hangi model lastik diye?
- Modeli zaten belli ben üretim yılını soruyorum?
- Tamam işte ben varyatör getiriyorum müşterimin bana varyatörün yeni modelini istiyorum demesi gibi bişiy sizinki
- Bakın anlaşamayacağız, ozaman şöyle yapalım, ben parasını vereyim malı açayım, eğer eski tarihli ise rafınızda dursun bana yeni tarihli lastiğimi getirtin.
- Ozaman 2 lastik parası ödemek zorunda kalırsınız:cyclopsan
- Nasıl yani? Saçmalık bu... Bakın ben bu lastiği getirttim ama açmadım...
- Farketmez almak zorundasınız.
- Nedemek almak zorundayım ya!! en kötü ihtimal kargo parasını veririm geri gönderirsiniz bu kadar basit!
- Okadar basit değil Honda almayabiliyor bazen
- Birazdan anlaşamazsak kargo parasını da vermeyeceğim!
- Malı getirttiniz almak zorundasınız
- Lanet olsun dedim askerliğim yaklaşıo zaman keybedeceğim alayım zaten bu yaz binicem dedim kendi kendime
- Buyrun F...k kredi kartı taksit istiyorum
- Bu saatte taksit yapamam bu markanın pos makinası yok
- Yarın geleyim?
- Tamam.

ve bana fırsat doğar şimdi sizce o mamülü alayımmı almayayımmı ?
Honda bize tek çift lastik satarmı?
Firmayı şikayet edeyimmi? bu arada innova lastikleri hondanın gebzedeki yerinde var ama bayilerin dünya ile alakaları olmadıkları için elimizde yok diyolar....

Ben orada olmalıydım neden neden:pr:esnaflığa bak:pr:
Kardeşim sana tavsiyem, bir lastiğin ömrü üretim tarihinden itibaren 5 yıl süredir, gerçi bunlar naylon ama genede tarihine bak hiçbir şekilde zorunlu değilsin almaya zaten 5 yıldan fazla bir süre honda bu lastikleri rafında tutuyorsa bilgi ve tecrübesinden şüphe ederim çalışanların.......genede alıcam dersen lastikleri yanaklardan esnet dışa doğru çatlak varsa kesinlikle alma..
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
* Dunlop Ön 70x100x17 Arka 80x90x17
* Anadolu Yakasında bir honda bayii
* 150 TL. Ye tekabül ediyor.

Ya aslında sadece yazın ve kışın bir bölümü bineceğim ama ne olursa olsun orası Hondanın kurumsal bi bayii pazar tezgahından bile bi ürün aldığın zaman abla haftaya gel ben burdayım değiştireyim diyor ki ben paramı da istemiyorum ürünü değiştir diyorum neyse lastiği alacağım ama müşterilerine Devlet dairesi psikolojisini lanse etmelerine izin vermeyeceğim Honda Ana firmasına açıp şikayet edeceğim sanırım doğrusu bu.

OOOOO arayıpta bulamadığımız orjinal lastikler :cyclopsan

galiba innova125i gelince honda orjinal lastiklerinide getirtti artık! bizde burada yırtınıyoruz izmirlerden getirteceğiz diye, söylesene be abim burada var diye alıp taksan haberimiz yok :)

sana zahmet özel mesajdan hangi servis olduğunu ve tam rakamları yazabilirmisin ve ayrıca şunu merak ediyorum bu lastikler honda fabrikadan mı geliyormuş?

izmirden aldığımız fiyat ön:86 arka:65 bide kargosu var :)
 
Katılım
23 Haz 2009
Mesajlar
46
Ben orada olmalıydım neden neden:pr:esnaflığa bak:pr:
Kardeşim sana tavsiyem, bir lastiğin ömrü üretim tarihinden itibaren 5 yıl süredir, gerçi bunlar naylon ama genede tarihine bak hiçbir şekilde zorunlu değilsin almaya zaten 5 yıldan fazla bir süre honda bu lastikleri rafında tutuyorsa bilgi ve tecrübesinden şüphe ederim çalışanların.......genede alıcam dersen lastikleri yanaklardan esnet dışa doğru çatlak varsa kesinlikle alma..


tamam baba çok teşekkür ederim bilgilerin için sağol bugün gidip alıcam nasıl olsa kışa kadar binicem motora ama hondayı aradım ana merkezi şikayeti dile getirdim bi ihtar çeksinlerde akılları başına gelsin...
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Ben orada olmalıydım neden neden:pr:esnaflığa bak:pr:
Kardeşim sana tavsiyem, bir lastiğin ömrü üretim tarihinden itibaren 5 yıl süredir, gerçi bunlar naylon ama genede tarihine bak hiçbir şekilde zorunlu değilsin almaya zaten 5 yıldan fazla bir süre honda bu lastikleri rafında tutuyorsa bilgi ve tecrübesinden şüphe ederim çalışanların.......genede alıcam dersen lastikleri yanaklardan esnet dışa doğru çatlak varsa kesinlikle alma..

muratım lastiklerin eski olduğunu sanmıyorum çünkü daha önce ne türkiyede ne hondada yoktu biliyorsun 3 yıldır harıl harıl arıyoruz ama daha önce beklemişse onu bilemem ama 2009 lastiğin bi zararı olmaz hele hele dunlop ise :cat:
 
Katılım
23 Haz 2009
Mesajlar
46
OOOOO arayıpta bulamadığımız orjinal lastikler :cyclopsan

galiba innova125i gelince honda orjinal lastiklerinide getirtti artık! bizde burada yırtınıyoruz izmirlerden getirteceğiz diye, söylesene be abim burada var diye alıp taksan haberimiz yok :)

sana zahmet özel mesajdan hangi servis olduğunu ve tam rakamları yazabilirmisin ve ayrıca şunu merak ediyorum bu lastikler honda fabrikadan mı geliyormuş?

izmirden aldığımız fiyat ön:86 arka:65 bide kargosu var :)

evet dediğim fiyatlar geçen ana bayiden yazı geçmişler innova lastikleri bizde var gibisinden. ama çok garip koskoca dunlop türkiye distribütörü malı getirmiyor hondanın tekelinde... bu arada her bayiden bence temin edebilirsiniz bu konuyu kendilrine hatırlatın ana merkezle görüşsünler onlarda getirirler diye tahmin ediyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst