- Katılım
- 12 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,439
serviste innova sahibi olan arkadaşlar teknisyen olmalarına rağmen daha o sesi kesebilmiş değil tek çözüm silikon ama far patlarsa kafa zor sökülür..ben o sesi halen kesemedim yüksek devirlerde illaki zırıldıyor, yapacakta bişey yok bence....
benim motor 3750 km de şu an ama vites geçişleri biraz kemikli halde, kullandığım yağ 20/50 castrol daha dogrusu servisin koydugu yag büyük ihtimal ondandır slmlar..
buarada 2 resim ekleyeyim...



benim motor 3750 km de şu an ama vites geçişleri biraz kemikli halde, kullandığım yağ 20/50 castrol daha dogrusu servisin koydugu yag büyük ihtimal ondandır slmlar..
buarada 2 resim ekleyeyim...



Son düzenleme: