Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
serviste innova sahibi olan arkadaşlar teknisyen olmalarına rağmen daha o sesi kesebilmiş değil tek çözüm silikon ama far patlarsa kafa zor sökülür..ben o sesi halen kesemedim yüksek devirlerde illaki zırıldıyor, yapacakta bişey yok bence....
benim motor 3750 km de şu an ama vites geçişleri biraz kemikli halde, kullandığım yağ 20/50 castrol daha dogrusu servisin koydugu yag büyük ihtimal ondandır slmlar..

buarada 2 resim ekleyeyim...





 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
:pr:tamam tamam arkadaşlar siz haklısınız ben konuyu biraz(daha fazla olabilir) :d abartmısım galiba sorry mt camiası izzet 222 sanada sorry tamam titanlar yokuşu 20-25 le cıksın ybrlerde 30-35 le cıksın innovalarda 120yle cıksın tamam titan kötüdür ybr kötüdür ınnova iidir innova innova yaşasın innova :D::d şimdi oldumu ??????????????????????????:pr:

:queen::queen:
kardeş o konu kapandı sen geç kaldın:cat:
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
3
Selam arkadaşlar hepinize iyi günler....Bn forum a yeni katıldım da innovaların yenisi çıkmayacak mı.?bn seneye haziranda almayı düşünüyorum ama o zaman olur mu bilmiyorum.bana yardım ederseniz sevinirim,şimdiden teşekkürler..........
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Uzun bir aradan sonra tekrar aranızdayım..(Balayı)

Selamlar..
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
3
kesin mi bu avrupalı innova gelmeyecek o zaman ya üzüldüm işte şimdi.bn 2009 un haziranında sıfır innova bulabilirmiyim acaba bayilerde
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
aykan abi 20w50 kullanma ben 20w50 kullandım servisdeki arkadaşlar kızdılar nie 20w50 koyuyosun diye normali 15w40 ve 15w50 tabi garanti bitmeden de koyamassın aslında yanlış yapıyolar şerefsizler yaa arka sinyallerden atma olabilir kopmadan kendiliğinden oraya siyah elektriçilerin bantından çekin taş gibi oluyo yağını değiştirdim 19bin küsürde bide arka ses takozlarınıda değiştirdim yakıt yükseldi ne iş çözemedim..!!
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
178
1000 km yağ değişiminde servis 20w40 castrol yağ koydu. "cevran07" 15w40 15w50 den bahsediyor.2500 km de motorun bakımı var bakıma 150 km kaldı. 20w40 ın 15w40 veya 15w50 den farkı nedir?
İnnova kullanıcılarına sormak istediğim bir soru daha var 95 oktan mı 97 oktan benzin mi kullanıyorlar.Tavsiyeleriniz nedir?
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
1000 km yağ değişiminde servis 20w40 castrol yağ koydu. "cevran07" 15w40 15w50 den bahsediyor.2500 km de motorun bakımı var bakıma 150 km kaldı. 20w40 ın 15w40 veya 15w50 den farkı nedir?
İnnova kullanıcılarına sormak istediğim bir soru daha var 95 oktan mı 97 oktan benzin mi kullanıyorlar.Tavsiyeleriniz nedir?

bulunduğunuz bölge sıcak biryerse 20/40 iyi bi seçim eyer bulunduğunuz bölge istanbul ve çevresi ise 15/40 daha iyi örn ben bodrumda oturuyorum 20/50 castrol kullanıyorum sıcaklığın 50 derecede olduğu biryerde en uygun yağ bu yakıt konusundada 95 kullanın 97 nin hiç bir getirisi olmaz paranızı boşa harcarsınız ...
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
arkadaşlar innova için en iyi yağ yazın 15-50w kışın 10-40w dır bunu unutmayın ben motul kullanıyorum en iyi yağ markasıdır sadece motosiklet için üretir isteyene gönderebilirim 5-40w olanı bile var ama pahalı:cat:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
bakın arkadaşlar bi kez daha diyorum 20bin'De benmki 2050 li kullandım iki sefer siz siz olun kullanmayın he diyeceksiniz ki servisden iyimi bileceksin evet servis acımaz kaktırır geçer motora nası olsa yağ yağ dır die benden söylemesi oktan maşallah farketmiyo hanqisi olursa olsun..!!
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
bakın arkadaşlar bi kez daha diyorum 20bin'De benmki 2050 li kullandım iki sefer siz siz olun kullanmayın he diyeceksiniz ki servisden iyimi bileceksin evet servis acımaz kaktırır geçer motora nası olsa yağ yağ dır die benden söylemesi oktan maşallah farketmiyo hanqisi olursa olsun..!!

cevran haklısında çok sıcakta 20/50 vizikozite oranını daha iyi koruyor ancak havalar sogumaya başladığında inceltmek lazım yağı burda 45 50 derece görüyoruz sıcagı...
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
şimdi havalar sıcak ben antalya'dayım 20w50 koydum birinci seferde iyi ikinci seferde daha 3,bin km ye varmadan değiştirdim normalde beş'binden beş'bine ve motor tıkandı çekmez oldu aynı kamyona yağ+mazot katmış gibi yakıtı yükselti haliylen 15w40 aldım ve çokda iyi oldu biliyorum ince yağ köpürüyo ama ben sakin kullandığım için çok iyi bi daha söylüyorum 20w50 kalın yağı zor inceltiyor innova..!!
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
436
arkadaşlar geçen bir abimizin innovasını kullandım gerçekten çok güzel bir makinaymış yahu..hep duyuyodum abartıyolar filan diyodum içimden ama öyle değilmiş anladım çok deli gidiyo alet yaw 2.viteste 85gördüm:queen: konfor desen oda yerinde,boyuna posuna göre süper bir motor innova..artık ithal edilmemesi çok büyük yazık bence..
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
arkadaşlar geçen bir abimizin innovasını kullandım gerçekten çok güzel bir makinaymış yahu..hep duyuyodum abartıyolar filan diyodum içimden ama öyle değilmiş anladım çok deli gidiyo alet yaw 2.viteste 85gördüm:queen: konfor desen oda yerinde,boyuna posuna göre süper bir motor innova..artık ithal edilmemesi çok büyük yazık bence..

innova öyle ilginç bi makinaki aldıktan sonra neden aldım diyor insan örn bende cbf 150 vardı satıp innova aldım daha sonra aa yakıtı nekadar az diyor kokluyor sanki bikaçbin km geçince iyiki almışım vazgeçemem diyor insan bağımlılık yaratıyor başka motor düşünüyorum fakat alınca innovayı satmaya içim elvermez.....sorunsuz uzun ömürlü bi motor sadece akşam başıma gelen olay
cevran iyi dinle;
akşam 9 10 gibi bindim turlamaya çıktım yokuş aşşağı durdum motor marşa bastım gösterge bi an gitti chek yaparken 120-140 km arası titredi 1 inci viteste basmışım marşa daha sonra boşa attım panel komple karardı chek yaptı marşa bastım herşey normal sabah servise gittim servis aküdendir dedi bi baktırıcam ben beyinden sandım ama akü daha büyük ihtimal...şu ana kadar yaşadığımn tek problem bu !!motor şu an 4200 km de.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
yaw aykan abi kötü olmuş neyse maşallah maşallah maşallah 41 bin kere 20bin'e ! merdiven dayadı ön o km saati bile düştü polisle tartışdığımızda jop vurmuştu orası çökük içe doğru tık yok canavar gibi çalışıyo da yalnız buji yi hiç elllemedim onu biraz temzleyeyim diyorum sabahları marşa basınca almaz oldu.. köpürme yapmaz halen daha kaç numara yağ kullanacağım bilmiyorum. ama bu yağ iyi geldi biraz yakıt km leri hep tpluyorum ve en kısa zamanda yazacağım..!!
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
20000 km ye kadarmı ellemedin bujiyi valla iyi dayanmış ama genel olarak innovanın sarf malzemeleride motorun kendisi kadar kaliteli....
4500 deyim akü biraz zayıf şarja sokucam bikaç gün içinde su marş problemi için..
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
14,000 km de değiştirmiştim şimdi sildim sakın zımpara kağıdıyla silmeyin ha daha çok tortu kurum bağlıyo bnmkinde beyazlama var buda yakıt düşmekte demektir..!!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst