merhaba...
Honda tamamen kaldırdı şimdi innovayı listeden.Peki sıfır bulabileceğim bir bayi var mı bildiğiniz?
Kırklareli'de oturuyorum.En fazla kırklareli-tekirdağ-çorlu üçgeninde bayilere bakabilirim bi bayide bildiğim tekirdağda var ama istanbul avrupa yakası?
peki şöyle bir teklif düşünür müsün?
Mondial 151 RS+para?
10 tane 151rs + para desen yine uğraşamam zaten komik olur değilmi ayrıca sıfır arıyorum demişsin alacağın bayii ye 151rs + para mı diyceksin:cat:
çok bilmiş bilader ondan bi önceki mesajımı oku istersen biz ne kullandığımızın farkındayız olmayan arkadaşlarada anlatmaya çalışıyoruz alıntı yaptığın mesajdan bi önceki mesajımı oku:cat:
yanına bi arkadaş buluyosun H4 far kullanan gidip 2 niz alıyor taktırıyorsunuz 200ytl 2 ye bölünüyor yani 100ytl"satoyama" xenon taktırmak kaça mal oldu güzel olmuş...
@aykan kardeş ben koca istanbulda innova lastiği bulamadım ha 17" dunlop lastik çok ama innovanın üzerindekinden değil bildiğimiz klasik 2.25ön 2.50arka var ama yine dunlop öneririm
dostum serviste bi çeşit tayvan yapımı ve birebir uyan lastik var ama marka yabancı inceleyip karar vericem..
abicim sakın haa metzeller ve dunlop harici bi lastikse tavsiye etmem :cat: bu iş şakaya gelmez yoksa en kolay bulunan lastik bu tarz lasitiktir çifti 50 ytl dunloplar burda
beyler lastik konusunda tavsiye bekliyorum??
cevran hoca foto makinası yok şu an elime geçince çekicem o bölgeleri:cat:
"satoyama" xenon taktırmak kaça mal oldu güzel olmuş...