Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
peki şöyle bir teklif düşünür müsün?

Mondial 151 RS+para?

10 tane 151rs + para desen yine uğraşamam zaten komik olur değilmi ayrıca sıfır arıyorum demişsin alacağın bayii ye 151rs + para mı diyceksin:cat:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
sağol sedat mantıklı teklif ama satıp araba alıcam kardeş:cat:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
ya allah aşkına hangi bayii 151rs i alırda sana sıfır innova verir ha galeridir spot dur ayrı ona bişey diyemem ama bayii diyosun şimdi çinliyi çinliye değişmiyorlar ayrıca senin 151 rs sıfır aldığın fiyata 2. el bi innova yada wave alabilirdin ama öyle değil tabi görünüşe 150cc olmasına sıfır ve ucuz olmasına kanıyosunuz ama alınca keş ke almasaydım ama almışsın işte 150 cc 7 hp makina mı olur aga ibre kafadan 15 km fazla gösteriyor ama suç sizin değil çinlinin de değil çinli o motorları değerince ihraç ediyor 200-300$ gibi fiyatlara ama bize utanmadan 2000ytl ye satıyorlar:pr: kabaht çinlide değil
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
peki herşey için özür dilerimde benim 151rs alıp ne yapmamı bekledin innovadan sonra:mrgreen: (ayrıca yazılarımda yeterince akıllıyımdır:cat:)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
tamam kardeş bence ybr mantıklı seçim şimdiden hayırlı olsun :cat:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
satoyama

Dostum motorunda çok temizmiş hani..:)
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
595
çok bilmiş bilader ondan bi önceki mesajımı oku istersen biz ne kullandığımızın farkındayız olmayan arkadaşlarada anlatmaya çalışıyoruz alıntı yaptığın mesajdan bi önceki mesajımı oku:cat:


Sorun bir önceki mesajında değil ki, orada innova'nın 100'den sonra tehlikeli olduğundan söz etmişsin ve bir sonrakinde de bu motoru kullanan arkadaşlara performans cd'si öneriyorsun, burada ciddi bir çelişki var. İnnova forumunda beni en çok rahatsız eden şey bu motorun nasıl en hızlı hale getirileceği tartışmasıdır ve ne yazık ki burada en çok tartışılan da işte bu! Ayrıca hitap tarzında biraz kırıcılık var, üstelik bu ifadeyi kullandığın linki bir de ö.m'den yollaman ince bir davranış doğrusu :mrgreen:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
beyler lastik konusunda tavsiye bekliyorum??

cevran hoca foto makinası yok şu an elime geçince çekicem o bölgeleri:cat:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
@aykan kardeş ben koca istanbulda innova lastiği bulamadım ha 17" dunlop lastik çok ama innovanın üzerindekinden değil bildiğimiz klasik 2.25ön 2.50arka var ama yine dunlop öneririm
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
@aykan kardeş ben koca istanbulda innova lastiği bulamadım ha 17" dunlop lastik çok ama innovanın üzerindekinden değil bildiğimiz klasik 2.25ön 2.50arka var ama yine dunlop öneririm

dostum serviste bi çeşit tayvan yapımı ve birebir uyan lastik var ama marka yabancı inceleyip karar vericem..
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
dostum serviste bi çeşit tayvan yapımı ve birebir uyan lastik var ama marka yabancı inceleyip karar vericem..

abicim sakın haa metzeller ve dunlop harici bi lastikse tavsiye etmem :cat: bu iş şakaya gelmez yoksa en kolay bulunan lastik bu tarz lasitiktir çifti 50 ytl dunloplar burda
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
abicim sakın haa metzeller ve dunlop harici bi lastikse tavsiye etmem :cat: bu iş şakaya gelmez yoksa en kolay bulunan lastik bu tarz lasitiktir çifti 50 ytl dunloplar burda


aslında dunloptan memnun sayılırım geç aşınan kaliteli bi lastik fakat eksisi çok viraj hakimiyeti düşük ıslak zeminde dans ediyor arkası motorun aslında türk yapımı irc vardı bende diğer wave varken 1 gr kayma yapmadı hiç bir koşulda tekrar uygun ebat bulursam koyabilirim üstüne..
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
vaybee innova işte daha n diyebilirimki 114 km yol yaptım 2,5 ltre yakıt yaktım 8,5 ytl'ye gidiş geliş depomu doldurdum km'de n kadar yakmış hesaplayın ben hesapladım sizlerde hesaplayın benzin buradan ben 3,410 lira'ya aldım sürat 80i geçmedi bilenbilir antalya bademağacı gidiş geliş..!!:cat:

beyler lastik konusunda tavsiye bekliyorum??

cevran hoca foto makinası yok şu an elime geçince çekicem o bölgeleri:cat:

::dalga:: lastik konusu pirelli almanı tavsiye ederim bizzat kullanıyorum..!!

"satoyama" xenon taktırmak kaça mal oldu güzel olmuş...

ben alacaktımda çalınma ihtimali yüksek allah korusun aman aman..!!:farao:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cevran07

Dostum sen gaza hiç dokunmuyorsun heralde..:p

Benimki 3,7 lt ile 140 km ancak gidiyor (tam gaz)..:)
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
sonuç 33 kuruş mu çıkıyo 80 ni geçmedim 10,000 km'de kazadan sonra artık basamaz oldum..!!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst