- Katılım
- 13 May 2008
- Mesajlar
- 178
Arkadaşlar innovam 1650 kmye geldi rüzgarsız düzde 105-110 km arası gidip geliyor.Motorumu nasıl açacagım.Yokuş aşşağıya 135 kmyi gördüm.Düzde iyi gitmesi için önerileriniz nedir ??
Arkadaşlar innovam 1650 kmye geldi rüzgarsız düzde 105-110 km arası gidip geliyor.Motorumu nasıl açacagım.Yokuş aşşağıya 135 kmyi gördüm.Düzde iyi gitmesi için önerileriniz nedir ??
haklısın izzet geçen bende yüklü bir şekilde artçımla 125 gördüm hafifi eğimli bi yolda
ayrıca arkadaşlar geçen gün yalova motor festivaline gittiğimizde bi aksesuar stand ı vardı ve orda innova nın performans cdi beyni satılıyordu fiyatı 80€
haklısın izzet geçen bende yüklü bir şekilde artçımla 125 gördüm hafifi eğimli bi yolda
ayrıca arkadaşlar geçen gün yalova motor festivaline gittiğimizde bi aksesuar stand ı vardı ve orda innova nın performans cdi beyni satılıyordu fiyatı 80€
arkadaşlar motoru nasıl açıcaz 100 e geliyor zorlanıyor.hızlanması süper alıştırmaya çalısıyorum bi kaç gündür ara ara basıyorum fakat 100-105 den sonra zorlanıyor.
"izzet222" kardeş 125 görmesi için ne yapmak lazımtavsiyleriniz nedir? ne yapmam gerek.... 1000 km ye yeni ulşatım.işim nedeniyle fazla binemedim motora vakit olmadı 1.5 ayda 1000 km ye zor geldim.
07HG332 plakalı motor benmdir..!!bence direk 250ccden başla bu 3 motorlada uzun yola gidemezsin.. gidersin ama kamyonlarla öpüşe öpüşe gidersin. honda innova nın parçaları pahalı demişlerparça olarak hondanın en ucuz modeli. tekerlekler ince oldugu için 3 ay önce virajı kayarak dönmüştüm yan takım tamamen eridi bana maliyeti 70 ytl oldu... alıcaksan git 250cc al. 125cc ye hiç bulaşma. en son 160 km kadar bir uzun yol gittim geldiğimde belim beni terketmişti...
aykan
1 hafta önce yaptığım hız testinden bir görüntü,2 kişi yokuş asagı 135km/h.
![]()
ya beyler ufak bi problemim var motorumla ilgili motor kalkarken alttan bi cızırtı geliyor ya ayaklık yayından yada eksozt korumasından bu sorunla karşılaşıp çözüm üreten oldumu okadar önemli değil fakat kalkışta duyuluyor..
arkadaşlar bu seferde sinyallerim çalındır arka iki sinyalide sökmüşler koparmışlar daha doğrusu çalanında pek bi işine yamaz çünkü esas bağlatı videlı şasi üstünden kalıyo resmen koparım gitmişler önce aynalar şimdi sinyaller görünce yine sinyal almaya gittim servisi bi ne göreyim innovanın tek bi sinyalinin giyatı 115ytl evet yanlış duymadınız 2 si 230ytlr::salut: arkadaşlar dikkat innovadaki sinyaller hondanın bi çok motruyla aynı 600f ve 600rr da bile aynı sinyaller var
knıght eagle sen antalya'da neredesin..
Finike ilçesindeyim.Siz merkezdesiniz galiba...
satoyama; artçınla 125'i görmüşsün işte, innova ile bundan daha ötesi yok, niyetin aleti uçurmak mı yoksa :silent:
Arkadaşlar bırakın innova sizi olduğu şekliyle mutlu etsin, eğer tatmin etmiyorsa bence bu motora haksızlık yapmayın ve kendinize başka bir seçim yapın, mesela iyi bir cadde motoru gibi. Unutmayın ki 4 vitesli bir yarı otomatikten söz ediyoruz.
knıght eagle sen antalya'da neredesin..
Finike ilçesindeyim.Siz merkezdesiniz galiba...
yapmaa bee finike'demisin geçen oradan geçmiştim yani şöyle desem ayıp olmaz heralde yer gök innova şaşırdım kaldım sonra kumluca'ya indik nerden geldik diye sorarsan o cingenler varya sonra yörükler geliyo tarihi yerler var oradan işte bnm peder orman dairesinde çalışıyoda kaş tarafından geldik sahilden hiç gelmedik hep yayla..!!
cevran07
Seni ilgilendiriyormu ?
Yalan atarsam atarım töbe ya..
Sen karışma..
yapmaa bee finike'demisin geçen oradan geçmiştim yani şöyle desem ayıp olmaz heralde yer gök innova şaşırdım kaldım sonra kumluca'ya indik nerden geldik diye sorarsan o cingenler varya sonra yörükler geliyo tarihi yerler var oradan işte bnm peder orman dairesinde çalışıyoda kaş tarafından geldik sahilden hiç gelmedik hep yayla..!!
Finike de o kadar innova yok kumlucada heryer innovadır.Peynir ekmek gibi sattılar motorları bayide bir kaç tane gri kaldı.
Finikeye yolun düşerse her zaman beklerim![]()