Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 May 2008
Mesajlar
178
Arkadaşlar innovam 1650 kmye geldi rüzgarsız düzde 105-110 km arası gidip geliyor.Motorumu nasıl açacagım.Yokuş aşşağıya 135 kmyi gördüm.Düzde iyi gitmesi için önerileriniz nedir ??
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Arkadaşlar innovam 1650 kmye geldi rüzgarsız düzde 105-110 km arası gidip geliyor.Motorumu nasıl açacagım.Yokuş aşşağıya 135 kmyi gördüm.Düzde iyi gitmesi için önerileriniz nedir ??

kardeş bu motorun gideri aynen bu orjinal hali böyle 100 den sonra çok tehlikeli üstelik lastikler şambrell iç lastik patladımı anında iner olacakları düşün o motora yetecek bi hız
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
satoyama

Geçmiş olsun..:)

İnnova asıl gücünü yokuş aşağı beklenmedik performans ile sergiliyor düzde 110 yaparken yokuşta 135-140'a çıkıyor..:cat:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
haklısın izzet geçen bende yüklü bir şekilde artçımla 125 gördüm hafifi eğimli bi yolda
ayrıca arkadaşlar geçen gün yalova motor festivaline gittiğimizde bi aksesuar stand ı vardı ve orda innova nın performans cdi beyni satılıyordu fiyatı 80€
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
haklısın izzet geçen bende yüklü bir şekilde artçımla 125 gördüm hafifi eğimli bi yolda
ayrıca arkadaşlar geçen gün yalova motor festivaline gittiğimizde bi aksesuar stand ı vardı ve orda innova nın performans cdi beyni satılıyordu fiyatı 80€

bi link verebilirmisin düşünüyorumda..
 
Katılım
19 Haz 2008
Mesajlar
84
honda yamahaya parçası pahalı diyenler çinlinin parçasının daha pahalı olduğunu nezaman öğrenicekler :D :D :D
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
595
haklısın izzet geçen bende yüklü bir şekilde artçımla 125 gördüm hafifi eğimli bi yolda
ayrıca arkadaşlar geçen gün yalova motor festivaline gittiğimizde bi aksesuar stand ı vardı ve orda innova nın performans cdi beyni satılıyordu fiyatı 80€

satoyama; artçınla 125'i görmüşsün işte, innova ile bundan daha ötesi yok, niyetin aleti uçurmak mı yoksa :silent:

Arkadaşlar bırakın innova sizi olduğu şekliyle mutlu etsin, eğer tatmin etmiyorsa bence bu motora haksızlık yapmayın ve kendinize başka bir seçim yapın, mesela iyi bir cadde motoru gibi. Unutmayın ki 4 vitesli bir yarı otomatikten söz ediyoruz.
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
muvattali

Katılıyorum..:cat:

Arkadaşlar bırakın orjinal kalsın..modifyenin ne gereği var..:)

Zaten Innovanın hızı 125 cc'ye göre gayet tatmin edicidir..
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
arkadaşlar motoru nasıl açıcaz 100 e geliyor zorlanıyor.hızlanması süper alıştırmaya çalısıyorum bi kaç gündür ara ara basıyorum fakat 100-105 den sonra zorlanıyor.
"izzet222" kardeş 125 görmesi için ne yapmak lazım :D tavsiyleriniz nedir? ne yapmam gerek.... 1000 km ye yeni ulşatım.işim nedeniyle fazla binemedim motora vakit olmadı 1.5 ayda 1000 km ye zor geldim.

knıght eagle sen antalya'da neredesin..
bence direk 250ccden başla bu 3 motorlada uzun yola gidemezsin.. gidersin ama kamyonlarla öpüşe öpüşe gidersin. honda innova nın parçaları pahalı demişler :D parça olarak hondanın en ucuz modeli. tekerlekler ince oldugu için 3 ay önce virajı kayarak dönmüştüm yan takım tamamen eridi bana maliyeti 70 ytl oldu... alıcaksan git 250cc al. 125cc ye hiç bulaşma. en son 160 km kadar bir uzun yol gittim geldiğimde belim beni terketmişti...
07HG332 plakalı motor benmdir..!!

aykan
1 hafta önce yaptığım hız testinden bir görüntü,2 kişi yokuş asagı 135km/h.
sasdasdde5.png

ya bırak bunları allahaşkına kimbilir nerden arakladında :cherry:burada yayınlıyosun o motorun kmsi ile seninki tutuyomu sanki off azcık gerçekci ol lütfen yaa..!!:bounce:

ya beyler ufak bi problemim var motorumla ilgili motor kalkarken alttan bi cızırtı geliyor ya ayaklık yayından yada eksozt korumasından bu sorunla karşılaşıp çözüm üreten oldumu okadar önemli değil fakat kalkışta duyuluyor..

ayak koyma yeri varya orada vida var wd40 sık biraz tornavida ile sağ sol yap gevşet sonra sımsıkı sık bnm oradan geliodu ben öyle yaptım..!!

arkadaşlar bu seferde sinyallerim çalındır arka iki sinyalide sökmüşler koparmışlar daha doğrusu çalanında pek bi işine yamaz çünkü esas bağlatı videlı şasi üstünden kalıyo resmen koparım gitmişler önce aynalar şimdi sinyaller görünce yine sinyal almaya gittim servisi bi ne göreyim innovanın tek bi sinyalinin giyatı 115ytl evet yanlış duymadınız 2 si 230ytl :pr::salut: arkadaşlar dikkat innovadaki sinyaller hondanın bi çok motruyla aynı 600f ve 600rr da bile aynı sinyaller var

allah cezalarını versin diyorum yeter yaa yazık günah..!!
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
satoyama; artçınla 125'i görmüşsün işte, innova ile bundan daha ötesi yok, niyetin aleti uçurmak mı yoksa :silent:

Arkadaşlar bırakın innova sizi olduğu şekliyle mutlu etsin, eğer tatmin etmiyorsa bence bu motora haksızlık yapmayın ve kendinize başka bir seçim yapın, mesela iyi bir cadde motoru gibi. Unutmayın ki 4 vitesli bir yarı otomatikten söz ediyoruz.

çok bilmiş bilader ondan bi önceki mesajımı oku istersen biz ne kullandığımızın farkındayız olmayan arkadaşlarada anlatmaya çalışıyoruz alıntı yaptığın mesajdan bi önceki mesajımı oku:cat:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
knıght eagle sen antalya'da neredesin..
Finike ilçesindeyim.Siz merkezdesiniz galiba...

yapmaa bee finike'demisin geçen oradan geçmiştim yani şöyle desem ayıp olmaz heralde yer gök innova şaşırdım kaldım sonra kumluca'ya indik nerden geldik diye sorarsan o cingenler varya sonra yörükler geliyo tarihi yerler var oradan işte bnm peder orman dairesinde çalışıyoda kaş tarafından geldik sahilden hiç gelmedik hep yayla..!!
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
cevran usta şu eksoz koruma vidasınımı diyorsun yoksa başka bi vidamı o vida geçenlerde düştü akü vidası taktım ama 1 de kalkarken bi zırıltı geliyor alttan ayaklıktan zannediyorum sehpaya alınca kesiyor sesi bulamadım bi türlü...
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cevran07

Seni ilgilendiriyormu ?

Yalan atarsam atarım töbe ya..:)

Sen karışma..
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
aykan biz olayı böyle çözemeyiz sen alttan resimleri çek motorun şüphelendiğin yerleri çiz sana zahmet at buraya çözelim bu olayı..!!:cat:

mikuni televizyona çıkmışsın haberin olsun 34 j li değilmi senin plka n qüzel yatıyodun öyle
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
ooo olmazmı yaa telefonuyla mesajlaşıyodu fox tv'De uçankuş ekibine bide el salladı arkalıkda vardı ybr'de..
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
178
yapmaa bee finike'demisin geçen oradan geçmiştim yani şöyle desem ayıp olmaz heralde yer gök innova şaşırdım kaldım sonra kumluca'ya indik nerden geldik diye sorarsan o cingenler varya sonra yörükler geliyo tarihi yerler var oradan işte bnm peder orman dairesinde çalışıyoda kaş tarafından geldik sahilden hiç gelmedik hep yayla..!!

Finike de o kadar innova yok kumlucada heryer innovadır.Peynir ekmek gibi sattılar motorları bayide bir kaç tane gri kaldı.
Finikeye yolun düşerse her zaman beklerim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst