Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
innova nın orjinal beyni, kahrolası avrupa birliğinin CE standartlarında olduğu için gaz kesici özelliğine sahip, yani sen motorun sahibisin ama istediğin hıza çıkamazsın, bu güvenlik gereğidir.. mesela innova boş vitesteyken ani gaza tepkili değildir, motor stop eder. bu da beni deli eder, hatta 1. viteste hafif bir rampa çıkıp düzlüğe gelince motor yine stop eder, bu her innovada mutlaka vardır.
ayrıca ateşleme zamanlarını yapan c.d.i sistemi yine EU normlarına göre, vites araları çok kısa kalıyor buna göre, bizde bu işe çare olarak çin malı motorların beynini takıp deneme yapacağız..
denemenin sonunda buraya yazacağız
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mikuni
Vites aralarının kısa olduğuna katılmıyorum,şahsen benim innova 1.viteste 50 yapıyor 2.vites 85-90'a kadar uzatıyor.Stop etme olayıda bende olmadı.:)
 
Katılım
24 May 2008
Mesajlar
17
bence direk 250ccden başla bu 3 motorlada uzun yola gidemezsin.. gidersin ama kamyonlarla öpüşe öpüşe gidersin. honda innova nın parçaları pahalı demişler :D parça olarak hondanın en ucuz modeli. tekerlekler ince oldugu için 3 ay önce virajı kayarak dönmüştüm yan takım tamamen eridi bana maliyeti 70 ytl oldu... alıcaksan git 250cc al. 125cc ye hiç bulaşma. en son 160 km kadar bir uzun yol gittim geldiğimde belim beni terketmişti...
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Swashbuckler
Cümle düşüklüğü ; Cbf150 alsa olmuyormu ? :)
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
bence direk 250ccden başla bu 3 motorlada uzun yola gidemezsin.. gidersin ama kamyonlarla öpüşe öpüşe gidersin. honda innova nın parçaları pahalı demişler :D parça olarak hondanın en ucuz modeli. tekerlekler ince oldugu için 3 ay önce virajı kayarak dönmüştüm yan takım tamamen eridi bana maliyeti 70 ytl oldu... alıcaksan git 250cc al. 125cc ye hiç bulaşma. en son 160 km kadar bir uzun yol gittim geldiğimde belim beni terketmişti...

:queen: :salut: hiç gülesim yoktu bu akşam.. evet benim belimde öyle kütük gibi oluyor
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
117
yanı çınlı beyın oluyo ve 8 ytl ye performans!!! deneyın merak ettım bıde bu beyın takınca motor performansı daha dusmesın ???
bıde hangı modelınkını takcaksınız (mondıal cup mu??? )

arkadaslar bı tane ızmırde buldum 2500 km 2450ytl sızce fıyat ıyımı sıyah ve 2007 model
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
gel ben sana 8500 de 2007 model mavi innova vereyim. 1900.
sahibinden.com da var, istanbul erenköy
 
Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
435
selam innovacılar
bizim dükkanda var innova ustam da 20 yaşında ama bizim dükkana gelmeden 10 yıl honda da çalışmıştı motor 16000 de tabi işi bildiği için ayarları kendisi yapıyor 2 kişi aramızda bide montaj çantamız ( 15-20 kg) 120 ye rahat geliyoruz bazıları diyor gitmiyor anlamıyorum rodajı iyi atlatamadılar galiba :farao:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
bu arada bende xenon taktırdım innovama :wiinkk:
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
117
çınlı beyın oluyo ve 8 ytl ye performans!!! deneyın merak ettım bıde bu beyın takınca motor performansı daha dusmesın ???
bıde hangı modelınkını takcaksınız (mondıal cup mu??? )

arkadaslar bı tane ızmırde buldum 2500 km 2450ytl sızce fıyat ıyımı sıyah ve 2007 model

arkadaslar kımse cvp yazmamıs su mod konusunda
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
devran31
Bence sen ne yap ne et Mikuni'nin motorunu almaya bak.
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
117
abi bana izmirdeki motorları soleyın ben ıst. alamam bıde buraya getrmesı var izmir ornek vercek olursanız acıgım

çınlı beyın oluyo ve 8 ytl ye performans!!! deneyın merak ettım bıde bu beyın takınca motor performansı daha dusmesın ???
bıde hangı modelınkını takcaksınız (mondıal cup mu??? )

abı bu soruyu ısrarla soruyorum benım ıcın alırsam cok onemlı bunu denıcek ark. denedıyse deneyımlerını yazabılırmı???
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
su an 1700 km deyim bi sorun yok ancak kafadaki ziriltiyi kesemiyorum bi turlu max yokus assagi 120 km tek kisi gordum iki kisi duzde 100 110'''su beyin isini dusunuyorum.
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aykan
Far'a serviste silikon çektir :cat:
 
Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
435
silikon işe yarıyor, olmassa çift taraflı kalın bantlardan ince ince kesip öyle yapıştırın ben öyle yaptım :cat:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aykan
Anlamadım senin motoru bırak beyini boşver orjinal kalsın benimki 130 görüyor.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
dostum nasi goruyorsunuz bu suratleri 130 imkansiz gibi sanki birazda fazla ben duzde ortalama 100 den yukari cikamiyorum ancak kisa egimlerde yokus assagi 105 110 egim fazlaysa 120 zorlayarak oda bi kez 125 gordum.......motor 1700 de
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
dostum nasi goruyorsunuz bu suratleri 130 imkansiz gibi sanki birazda fazla ben duzde ortalama 100 den yukari cikamiyorum ancak kisa egimlerde yokus assagi 105 110 egim fazlaysa 120 zorlayarak oda bi kez 125 gordum.......motor 1700 de

aynen +1:cat:.................
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst