Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
gösterge arka lastikteğe bağlı ön dişli üzerinde sensör var zannediyorum ama hatasız olduğu kesin ...
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
1.arkadaşlar innovanın ön kafa grenajdan fena zırıltı geliyor siz ler bu soruna ne gibi somut çözümler buldunuz
2.başka zırıldayan yeri varmı sizce keşfettiğiniz kafa grenajı hariç
3. cantlarımı aliminyum alaşım cantla değiştirmek istiyorum modifiye için değil tamamiyle tubeless ve akord problemi için bildiğiniz innovaya uyan bicant modeli yada satan bi yer varmı istanbulda
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Silikon çekiyorlar fara ses kesiliyor...:)
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
okadarda önemli bi sorun değil ses sorunu sonuçta kafada kask varken fazla duymuyorsun ama ön kafaya silikon ve çift taraflı bant uygulamasıyla sorun düzelir ben yaptırmadım daha 1450 km deyim hiç bir sorun yok çok memnunum ...
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
arkdaşın biri başka bi sitede innovaya xenon taktığı söylemiş kafam karıştı bi araştırıyorum
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
aslında böle bir motor için xenon uygulaması biraz saçma ancak yapılırsada akü düşmanı olacagı kesin 1500 km ye yaklaştım motorun tüketimi git gide düşüyor...ama tam açılmadı en fazla 100 düzde...
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
hey millet dh'yede açıkladım buradada açıklıyorum kullandığınız yağları yazarsanız sevinirim birde kaç km'de olduğunu ben 20w50 km'side 17650..:bounce:hadi bakalım..
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cevran07
Mobil 20/50 kullanıyorum motorum 11.500km'de.
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
117
arkadaslar ya bunların 0 ını izmirde bulanılırmıyız sıyah olucak ama bılen varmı kaca alabılırız bu aletı???

ıyı bı pazarlık felan yaparsak 3000 altında sıfırını bulabılırmıyız ya??? acıl cvp yazarsanız sevınırım
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
devran31
0 hiç kalmadı sanırsam olsaydı ben alacaktım,ayrıca 3100YTL'den aşağı inmiyorlar,ginede sen araştır belki bulursun.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
tmm da kullanacağımız yağ 10w40 20w50 kalın geliyo hayret bişey yaa kalktık 20w50 kullandık yağ'da kalın gelmeye başladı..
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
değiştirdim performans yükseldi rampalara savaş depo ya barış ilan ettik..
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
407
bu kadar kişi bişey bilmiyor heralde. bi sen böyle demişin. ayrıca motorları üreten mühendisler bile kullanma klavuzlarına rodajı yazmış:farao:

rodaj vardır tabiki, ama arkadaşın demek istediği bence rodaj yapmasan bile o motorla 100 bin km değilde 75 bin km sorunsuz binersin gibi birşey anladım.:cherry:ama rodaj yapılmalı ki daha uzun süre sağlıklı binelim değilmi.
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
kullandığım yağ, mobil 15/50.. dün servise bakıma gittim, ön fardan gelen sesi kestiler, artık hiç zırıltı yok. konşuk motorda yaptılar..
8000 de olmasına rağmen buji değiştirdiler.. cpr6ea taktılar ama eski bujimi özledim şimdiden.. orjinal bujisi denso..

bu arada gökhan konşuk usta bana şöyle dedi, çin malı cub motorların beyninden bul, bağlantı uçları innovaya uyarsa o zaman motorun hızı artar dedi.. ??

bu arada k&n hava filtresi türkiyede yok, genel dağıtıcıyı aradık, yok.. gelmeyecekmiş
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
kullandığım yağ, mobil 15/50.. dün servise bakıma gittim, ön fardan gelen sesi kestiler, artık hiç zırıltı yok. konşuk motorda yaptılar..
8000 de olmasına rağmen buji değiştirdiler.. cpr6ea taktılar ama eski bujimi özledim şimdiden.. orjinal bujisi denso..

bu arada gökhan konşuk usta bana şöyle dedi, çin malı cub motorların beyninden bul, bağlantı uçları innovaya uyarsa o zaman motorun hızı artar dedi.. ??

bu arada k&n hava filtresi türkiyede yok, genel dağıtıcıyı aradık, yok.. gelmeyecekmiş

benim motorun bakımınada gökhan usta yaptı 9000 de benimde buji yi değiştirdi honda marka buji taktı ngk nın :cat:
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
arkadaşlar, arka jantı değişip tubeless yaptırıyorum fiyat 90 ytl + artı lastik
daha önce yaptıranlar varsa tavsiyeleri neler? göbek bilyasını kısa zamanda dağıttığı doğrumu? nitekim çin malı jant takacaz..

ayrıca mondialin beynini taktiracaktim, dandik çin malı servisleri daha innova nın grenajlarını sökemedi bile, daha önce bi kaç yerini kırmışlardı onun için yaptırmadım.. beyni 8 ytl ye alıp honda servisinde taktıraccam bakalım neler oluyor :)
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
117
arkadaslar bu ınnovalrın beyın nerden gelıyo fıyat nedır??? getırtebılırmıyız.bıde bu beyını takınca 140 duz yolda goruyomus ??? hatta hafıf egımlı yolda ıkı kısı 155 km yapan varmıs.sımdı bunların gosterge elektronık acaba 140 gecınce yınede gosterge patlarmı???

Mikuni
daha yenı gordum ya ben suan ınnovalrı arstrıyorum acaba nıye çin beynı kullanmayı dunudun??? yanı kendı beynı daha ıyı calısmazmı???

bu mondıallerın beynı nsl bısey foto koyabılırmısn(8 ytl demısın cok ucuz merak etıım :) ) cok soru sordum ama mazur gor artık...
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
devran31
Patlamaz merak etme.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst