peki kardeş uzun kısa sellektör yaparken uzuna çok kısa bi sürede geçiyormu yoksa 1sn sonra geç mi geçiyor :silent:
bu kadar kişi bişey bilmiyor heralde. bi sen böyle demişin. ayrıca motorları üreten mühendisler bile kullanma klavuzlarına rodajı yazmış:farao:
kullandığım yağ, mobil 15/50.. dün servise bakıma gittim, ön fardan gelen sesi kestiler, artık hiç zırıltı yok. konşuk motorda yaptılar..
8000 de olmasına rağmen buji değiştirdiler.. cpr6ea taktılar ama eski bujimi özledim şimdiden.. orjinal bujisi denso..
bu arada gökhan konşuk usta bana şöyle dedi, çin malı cub motorların beyninden bul, bağlantı uçları innovaya uyarsa o zaman motorun hızı artar dedi.. ??
bu arada k&n hava filtresi türkiyede yok, genel dağıtıcıyı aradık, yok.. gelmeyecekmiş