honda 600rr arıyorum biraz acil

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
tutulmuo die kimse almio sv650 s:mrgreen: ondan ilan yoktur
Hade ordan köftehor seni :p
http://www.sahibinden.com/kazasiz_bakimliWQQaXQQ6033435WQQpXQQdisplayitem

İstanbul (Anadolu Yakası) / Çamlıca
İlan Tarihi 11-01-2008
Marka Honda
Model CBR 600 RR
Tipi Super Sport
Motor Hacmi 251 - 600
Silindir Sayısı 4 Silindir
Renk Kırmızı
KM 14000
Yıl 2005
Durumu İkinci El
Kimden Sahibinden
12.000 YTL
Bunu ben bile beğendim vallaa :pale:
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
Hade ordan köftehor seni :p

Bunu ben bile beğendim vallaa :pale:

peki neden abla ozaman az sayida bulunmasinin...:p:p:p

bak buda buraya birakmis gitmis:cherry:


bikepics-1017950-800.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Türkiyede satışı yok çünki akıllım :queen:
Biri bi kaç tane almış gelmiş satmış işte :)
Ama bu gösterdiğin çıplak.. Ben soyunuk sevmiyorum, benimkisinin üstü giyinik :p
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
naptın ya aldınmı motoru?cvp yazdım özelden ama biraz geç oldu sanırım.inşallah temiz bi makine denk gelir.istanbul gibi yerde zordur ama.
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
Türkiyede satışı yok çünki akıllım :queen:
Biri bi kaç tane almış gelmiş satmış işte :)
Ama bu gösterdiğin çıplak.. Ben soyunuk sevmiyorum, benimkisinin üstü giyinik :p

one bicim tip be abla kamburu cikmis gibi:p:p:p

saka bir yana

allah kaza bela vermesin:rendeer::rendeer:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
tek sorun ise motoru yeni bosnadan aldım ben avcılardayım ve vitesli motor kullanmadım şuan
arkadaşlar yorumlarınıza teşekkürler, ben 11.000 ytl ye buldum ama 38bin km yapmış, bitanede 12.200 ytl ye var 19bin km de. 38bin km bu motorlar için çokmu.

üst mesajdaki kawasaki 13.500 ytl olan iyide dedimya inanın 1 kuruş fazla para yok, zaten borç aldım paranın 2 milyarını yaz sonu motoru satıp borcumu ödeyeceğim.



ilk vitesli deneyimim olacak öncesinde scooterin en küçüğünden en büyüğüne kadar kullandım.
bugün gittim baktım motora arkaya binip biraz turladık elim ayağım gevşedi kullanan arkadaş aşırı sert kullandı indikten sonra ayakta durmakda zorlandım. soğuktan ve korkudan tirtir titriyordum neyse kaporasını verdim,
bende öyle düşünüyorum, ölmezsem zaten 1 sene kullanıp satmayı düşünüyorum.
Dostum senin 1 sene kullandıktan sonra satıp motorsuz kalma savına ben inanmıyorum.

Sen daha bunun nasıl bir mikrop olduğunu bilmiyorsun, lütfen 1 sene sonra bu yazımı alıntı yap ve cevap ver.:wiinkk:

Herhangi bir ürünü kullanmak için aldığınızda mutlaka size uymalı...
Bedeninize oturmalı..Size yakışmalı..

Bir numara büyük beden alıpta içinde komik görünmektense hiç almamak daha iyi olur kanımca...:p

Gerçi bu büyük beden alma sevdası; bize çocukluktan aşılanır..:pr:

"-Yavrum biraz büyük olsun ki ayağını sıkmasın.."
"-Hanım büyük beden olsun ki çocuk seneyede giysin yaw.."
"-Bey! büyük beden olsun ki , içinde rahat etsin çocuk.Küçülüncede kardeşi kullanır.."

gibi de gibi işte...:wiinkk:

Anlatmak istediğim ve yerinde karar dediğimde buydu..:bounce:
Gerçi bunu 2 mesaj önce belirmiştim..Ama okumamışsın galiba kardeşim...

herzaman bir beden büyük almak rahatlık vermez yani...:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst