Honda 1000RR cartman ne aramaz :)

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
tubisss, içimi karartılar şimdiden :(.... artçı kaskı olsun. ne fark eder ki....önemli olan kask deil içindeki :) en kısa zaman da artçıyla yer değiştiriyorummmm :)

Hiç kararmasın için dikkatli dikkatli gazla sen :) Kaskımı da sen kullan görmiyim bi da arka sele de onu :p :mrgreen:
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
cartman hayırlı olsun dostum.. Manisa İstanbul'a nispeten daha uygundur sanırım motosikletli bi hayat için.. Orada bu kadar fazla trafik magandası yoktur.. Sen dikkatli olduktan sonra güle güle binersin.. Kazasız belasız sürüşler..

maganda her yerde maganda.mesela ben ters yöne giren maganda :)

Hayırlı uğurlu olsun,allah kazadan beladan uzak tutsun.

eyvallah kardeşim.....

Ne olur gaza gelme, bendeki motor 72 beygir, seninkinden 100 beygir daha düşük.Hızlı gitmekten çok hızlı durmak daha önemlidir.Bunu sakın unutma!!
Zaten hızlı durman gerektiğinde bunu daha iyi anlıyorsun.

zaten önemli olan hızlı gitmek değil. zamanında durabilmek hız merakım cok fazla yok....ama motor sesinin insanı gaza getirdiği doğrudur....

hatırlı olsun güle güle bin :rendeer:

saolasın

Yakışıklı motormuş :) Hayırlı olsun arkadaşım. Ha bi de unutmadan MAŞAALLAH :)

nazarlıgımı gönder bak hemen cabucakkkk

Hayırlı olsun , kazasız belasız inşallah ve maşallah

cümlemize....

By Mükemmel;833833' Alıntı:
Hayırlı olsun, iyi günlerde kullan...

tşk ederim msj yazan herkese.....


serkan kardeşim aşıladı bu zevki bana....bunu cok sevdim...Allah herkese daha iyisini nasip etsin.....

Bu topic zaten Manisa MT de değil neden bunu belirtme geregi duydun hiç anlamadım doğrusu neyse kötü niyetin yoktur öle bi insan deilsin....Allah razı olsun
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Hayırlı uğurlu olsun.... İyi günlerde kullan :rendeer:

Kazasız belasız keyifli sürüşler diliyorum... :)

Bu arada egzoz için "Jardin"... Bu markayı araştır bence :)
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
maganda her yerde maganda.mesela ben ters yöne giren maganda :)

Oooo sen Apaçi çıktın hocam.. Yapma etme ne ters yönü :mrgreen:

Bu arada Jardin eksoz olayını bence de düşün.. aYe'nin motordan biliyorum inanılmaz ötesi bişey.. Eksoz olayının bittiği nokta.. Gerçi çok fazla performans eksoz markası bilmem ama bildiğim gördüğüm en iyisi o.. 1000RR' a da harika oluyo..

Tekrar hayırlı olsun.. Güzel günlerde kullan...
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
Oooo sen Apaçi çıktın hocam.. Yapma etme ne ters yönü :mrgreen:

Bu arada Jardin eksoz olayını bence de düşün.. aYe'nin motordan biliyorum inanılmaz ötesi bişey.. Eksoz olayının bittiği nokta.. Gerçi çok fazla performans eksoz markası bilmem ama bildiğim gördüğüm en iyisi o.. 1000RR' a da harika oluyo..

Tekrar hayırlı olsun.. Güzel günlerde kullan...

aman yaw bi kere yapmıştım onu zatennnn.. bi daha da yapmam töbee....Aman adımı cıkarma sende....Ben tuning, modifiye den hiç anlamam. Saadece nazar boncugu takarım modifiye den sayılırsa....
 
Katılım
14 Ocak 2006
Mesajlar
110
hayırlı olsun çok güzel bi motosiklet almıssın kazasız belasız hayırlı sürüşler
nazar bıngunu takmadınmı daha
hemen tak tekrar hayırlı olsun
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Hayırlı uğurlu olsun, güle güle kullan kazasız belasız inşallah...
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Ben resmi göremiyorum ?? :silent:

Hayırlı uğurlu olsun Çağatay abi..:rendeer:
Allah kaza bela vermesin..:wiinkk:
Dikkatli sür.. :bounce:

Allah herkese nasip etmez bu çeşitteki geçişleri.. :queen:
CBR 125R - CBR 600RR - CBR 1000RR
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
HAyırlı uğurlu olsun cartman Tekerin düz bassın motorda konuşuyo vallaha:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
4 Eyl 2007
Mesajlar
12
Hayalimdeki motor, kazasız belasız sürüşler hayırlı olsun. :rendeer:
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
Ben resmi göremiyorum ?? :silent:

Hayırlı uğurlu olsun Çağatay abi..:rendeer:
Allah kaza bela vermesin..:wiinkk:
Dikkatli sür.. :bounce:

Allah herkese nasip etmez bu çeşitteki geçişleri.. :queen:
CBR 125R - CBR 600RR - CBR 1000RR

saol kardeşimmm....Allah saana daha iyisini versin.
Kardeşim benim de dualarım sneinle hep kalbin tertemiz.
ilerde hem meslektaş hem motordaşşşş olacaz...
burdurdan antalya ya gaz acacaz....
ne var ki benim bu geçişte....
1000 den 125 e mi gecseydimmmmm....
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Motor şahane, gerisi bahane. :cat: Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanman ve güzel günler geçirmen dileğimle.....:rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
heyyyy...noluyo burda...benden habarsız SS alınmış...:p


hayırlı olsun paşam...sana yakışır...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst