- Katılım
- 26 Nis 2007
- Mesajlar
- 1,755
yavaşş yeter sana bu kadar msj:mrgreen:,
1000 msj ve ardından 1300 msja geldiğinde 1000RR ve hayabusamı yapacan
he he tabi işi çüzdün mustafa helal olsun sana mesaja göre ss yapıyom :queen::cat:
yavaşş yeter sana bu kadar msj:mrgreen:,
1000 msj ve ardından 1300 msja geldiğinde 1000RR ve hayabusamı yapacan
hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız..:rendeer:
hayırlı olsun Allah kazadan beladan korusun
he he tabi işi çüzdün mustafa helal olsun sana mesaja göre ss yapıyom :queen::cat:
Benim şimdiye uzay mekiği yapmış olmam lazımdı....:queen::queen::queen:
Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız günlerde kullanman dileğiyle
abi sen başkasın ya sen tek tekerle uzaya bilem gidersin :queen::queen::queen::rendeer:
Uzayda tekeri napıym ..... Boşa masraf.....:queen::queen::queen:
Uzayda tekeri napıym ..... Boşa masraf.....:queen::queen::queen:
teker lazım değilde motor sanki çok lazım, bi sele yeter otur gez yıllarca :cherry:
teker lazım değilde motor sanki çok lazım, bi sele yeter otur gez yıllarca :cherry:
HAYIRLI OLSUN kardeşim ilk yağmurda ıslatmalıyız yollar bizi bekler asfalt ağlar DEĞİLMİ :rendeer:
cesiiiii (jesse . aynı diilmi .. ama biri hızlı .. hemde artık çok hızlı .. babacan makine hayırlı ugurlu olsunn .. kazasız belasız günlerde kullanmak nasib etsin ..
Hayırlı olsun kardeş güle güle gazlamalar![]()
hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız binmen dileğiyle