Hızlıcesi2 yeni motosikletini aldı.

Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
Cesur hayırlı olsun ALLAH kaza bela göstermesin. (Bende cesurdan ses soluk yok diyordum) fırtına öncesi sessizliği desene:queen::cat:
 
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
80
kardeşim hayırlı olsun kazasız belasız kulan sen en iyilerine layıksın seni seviyoruz
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Cesur, Yeni yol arkadaşın hayırlı uğurlu olsun kardeşim:rendeer:
Harika bir seçim ve sana da ancak bu yakışırdı zaten:cat:
Allah kaza ve keder yüzü göstermesin size:wiinkk:
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Hayırlı, uğurlu olsun Cesur, tekerine taş değmesin. :cat:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
Cesur hayırlı olsun ALLAH kaza bela göstermesin. (Bende cesurdan ses soluk yok diyordum) fırtına öncesi sessizliği desene:queen::cat:

rami baba ellerinden öperim semra yengemede sellamlar çok sağolun allah razı olsun allah kimseye kaza bella göstermesin inşallah :rendeer:

Cesur, Yeni yol arkadaşın hayırlı uğurlu olsun kardeşim:rendeer:
Harika bir seçim ve sana da ancak bu yakışırdı zaten:cat:
Allah kaza ve keder yüzü göstermesin size:wiinkk:

özer abicim çok sağol yakın bi zamanda beraber bi gaz açalım rahmi dedemde gelir inşallah :rendeer:

kardeşim hayırlı olsun kazasız belasız kulan sen en iyilerine layıksın seni seviyoruz

mehmet abim çok sağol ayağına sağlık zahmet edib geldin incir altına tekrar teşekür ederim saygılar :rendeer:

Cesur, hayırlı olsun abi , güle güle kullan...:rendeer:

ali baba çok sağol teşekür edrim allah sanada nasib etsin inşallah saygılar :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
Hayırlı ugurlu olsun Allah kaza bela vermesin inşallah.Güle güle kullanman dileğiyle.

çok sağol kardeşim allah razı olsun :rendeer:

cesi sana hayatta mutluluklar ve sağlık dilerim tekerin düz bassın hayırlı uğurlu olsun :wiinkk:

sağol dostum çok teşekürler :rendeer:

Kazasız belasız kullanman dileğiyle .. :)

allah kimseye kaza bella vermesin çok sağol dostum :rendeer:

hayırlı olsun kazasız belasız inşallah:rendeer:

sağol kardeşim allah razı olsun ..:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
cesur kardeşim hayırlı uğurlu olsun. allah kaza bela vermesin inşallah. Allah seni trafikteki böceklerdende korusun
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
Kazasız sürüşler hayırlı olsun

sağol kardeşim allah razı olsun :rendeer:

hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız kullanmanı dilerim

çok teşekür ederim dostum allah kimseye kaza bella güstermesin :rendeer:

Hayırlı, uğurlu olsun Cesur, tekerine taş değmesin. :cat:

dostum çok sağol allah razı olsun seni tekrar izmire beklerim :rendeer:

hayırlı olsun hızlıcesi2 :)

çok sağol kardeşim :rendeer:

cesur kardeşim hayırlı uğurlu olsun. allah kaza bela vermesin inşallah. Allah seni trafikteki böceklerdende korusun

sağol abicim allah cömlemizi kazallardan bellalardan korusun inşallah :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
rami baba ellerinden öperim semra yengemede sellamlar çok sağolun allah razı olsun allah kimseye kaza bella göstermesin inşallah :rendeer:



özer abicim çok sağol yakın bi zamanda beraber bi gaz açalım rahmi dedemde gelir inşallah :rendeer:


Ne demek kardeşime de bak....açacağız tabi ama senin gaz bizimkinden biraz daha yüksek yanma gücüne sahip sanırım :mrgreen: basıp gitme haaa:queen:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
rami baba ellerinden öperim semra yengemede sellamlar çok sağolun allah razı olsun allah kimseye kaza bella göstermesin inşallah :rendeer:



özer abicim çok sağol yakın bi zamanda beraber bi gaz açalım rahmi dedemde gelir inşallah :rendeer:


Ne demek kardeşime de bak....açacağız tabi ama senin gaz bizimkinden biraz daha yüksek yanma gücüne sahip sanırım :mrgreen: basıp gitme haaa:queen:

şimdiye kadar ayak uydurduysak bundan sonrada ayak uydururuz abime bak :cat:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Hayırlı uğurlu olsun güle güle bin, kazasız belasız inşallah..
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Cesurum hayırlı olsun...:cat:

Nice bol rüzgarlı ve km'li yollara..:cat:

Gülegüle tekere gelesin..:rendeer:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
Hayırlı uğurlu olsun güle güle bin, kazasız belasız inşallah..

pınar çok sağol allah kaza bella vermesin kimseye :rendeer:

Cesurum hayırlı olsun...:cat:

Nice bol rüzgarlı ve km'li yollara..:cat:

Gülegüle tekere gelesin..:rendeer:

dostum çok sağol teşekür ederim allah sanada kaza bella güstermesin :rendeer:

hayırlı uğurlu olsun kazasız sürüşler

çok sağol kardeşim adanaya sellamlar :rendeer:

Hayırlı olsun inşallah bi gün benimde 600rr ım olur :salut:

çok sağol allah sanada nasib etsin kardeşim :rendeer:

Hayırlı uğurlu olsun.Allah kaza bela vermesin:rendeer:

amin allah her iyi insanın gönlüne göre versin saygılar :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
CESUR kardeşim:)
yeni gördüm topağı yaw:pale:

KAZASIZ BELASIZ VEDE CEZASIZ KEYİF YÜKLÜ SÜRÜŞLERDE KULLANASIN CİCİ MAKİNANI:rendeer::rendeer::rendeer:

KARMACOMA bacanaam insan bi maille haber verir yaw topağı dimi ha
ama sen GEYİK BÖCELE AKREBİ DÖVÜŞTÜRECEM diye uğraşıyon habire ha:queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst