Cesur hayırlı olsun ALLAH kaza bela göstermesin. (Bende cesurdan ses soluk yok diyordum) fırtına öncesi sessizliği desene:queen::cat:
Cesur, Yeni yol arkadaşın hayırlı uğurlu olsun kardeşim:rendeer:
Harika bir seçim ve sana da ancak bu yakışırdı zaten:cat:
Allah kaza ve keder yüzü göstermesin size:wiinkk:
kardeşim hayırlı olsun kazasız belasız kulan sen en iyilerine layıksın seni seviyoruz
Cesur, hayırlı olsun abi , güle güle kullan...:rendeer:
Hayırlı ugurlu olsun Allah kaza bela vermesin inşallah.Güle güle kullanman dileğiyle.
cesi sana hayatta mutluluklar ve sağlık dilerim tekerin düz bassın hayırlı uğurlu olsun :wiinkk:
Kazasız belasız kullanman dileğiyle ..![]()
hayırlı olsun kazasız belasız inşallah:rendeer:
Kazasız sürüşler hayırlı olsun
hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız kullanmanı dilerim
Hayırlı, uğurlu olsun Cesur, tekerine taş değmesin. :cat:
hayırlı olsun hızlıcesi2![]()
cesur kardeşim hayırlı uğurlu olsun. allah kaza bela vermesin inşallah. Allah seni trafikteki böceklerdende korusun
rami baba ellerinden öperim semra yengemede sellamlar çok sağolun allah razı olsun allah kimseye kaza bella göstermesin inşallah :rendeer:
özer abicim çok sağol yakın bi zamanda beraber bi gaz açalım rahmi dedemde gelir inşallah :rendeer:
Ne demek kardeşime de bak....açacağız tabi ama senin gaz bizimkinden biraz daha yüksek yanma gücüne sahip sanırım :mrgreen: basıp gitme haaa:queen:
rami baba ellerinden öperim semra yengemede sellamlar çok sağolun allah razı olsun allah kimseye kaza bella göstermesin inşallah :rendeer:
özer abicim çok sağol yakın bi zamanda beraber bi gaz açalım rahmi dedemde gelir inşallah :rendeer:
Ne demek kardeşime de bak....açacağız tabi ama senin gaz bizimkinden biraz daha yüksek yanma gücüne sahip sanırım :mrgreen: basıp gitme haaa:queen:
şimdiye kadar ayak uydurduysak bundan sonrada ayak uydururuz abime bak :cat:
Hayırlı uğurlu olsun güle güle bin, kazasız belasız inşallah..
Cesurum hayırlı olsun...:cat:
Nice bol rüzgarlı ve km'li yollara..:cat:
Gülegüle tekere gelesin..:rendeer:
hayırlı uğurlu olsun kazasız sürüşler
Hayırlı olsun inşallah bi gün benimde 600rr ım olur :salut:
Hayırlı uğurlu olsun.Allah kaza bela vermesin:rendeer: