- Katılım
- 27 Ocak 2008
- Mesajlar
- 412
Cesur abi yeni motosikletin hayırlı olsun. kazasız belasız günlerde kullan abi 
Ooo Cesur bey
Hayırlı olsun efenim...
Bol bol gezersiniz atrtık zati durduğunuz yoktu
kazasız belasız sürüşler dilerim, adına çok sevindim..:rendeer:
HayırLı olsunBenimki de büyüyünce 600 RR olcek
![]()
Hayırlı olsun.:rendeer:
Kazasız belasız sürmek nasip olsun.:cat:
Cesur abi yeni motosikletin hayırlı olsun. kazasız belasız günlerde kullan abi![]()
CESİ hayırlı olsuuuun.....kazasız belasız iyi günlerde kullan.....
Eh be o kadar söyledik enduro al diye boşuna gitti,SS aldı.
Neyse hayırlı ugurlu olsun bu tur sürmeden bırahmam ama :queen::queen:
hayırlısı olsun kazasız belasız sürüşler.....
Hayırlı uğurlu olsun... Allah kaza bela göstermesin...
Keyfli sürüşler diliyorum, nazar değmesin...
:rendeer:
hayırlı olsun kasaız belasız sürüşler nasip etsin allah
herkesin gönlüne göre versin...yarın Gurmede görüşürüz...uzuuuun bir aradan sonra kesin Gurmedeyim...kardeşim çok sağol teşekür ederim :rendeer:
serhan kardeşim çok sağol allah günlüne göre versin :rendeer:
Hayırlı olsun abi.Kazasıs sorunsuz sürüşler.Saygılarımla.:bounce:
herkesin gönlüne göre versin...yarın Gurmede görüşürüz...uzuuuun bir aradan sonra kesin Gurmedeyim...
Hayalimdeki motor bi gün benım olacak buale:
Hayırlı olsun..Güle güle bin...2 tur atarız artıkın.....![]()
çok sağol alper abi allah sizede nasib etsin hem 600rr hem 600mesaja geldim desadüfa bak vaybe :rendeer::queen:
çok sağol alper abi allah sizede nasib etsin hem 600rr hem 600mesaja geldim desadüfa bak vaybe :rendeer::queen:
O zaman 4 tur atmak lazım....:queen::queen::queen::queen::queen:
olurmu abi 4 tur kesmez seni bi çeşme yap gel :rendeer: