hız bende bir tutku yaptı bunu nasıl önlicem bilmiyorum

Katılım
25 Tem 2005
Mesajlar
195
yazılması gereken çoğu şey yazılmış forumda bi resimde hızın diğer yüzünü açıkça gösteriyor ve kaza yaptığında ölenin veya yaralanın sen değil başkaları olduğunuda görebilirsin, resimde farzedelim motorcu hatalıydı parçaladığı arabadada 2 çocuk öldürdü fakat sen bi şekilde yaşadın, o cocukların sorumluluklarıyla nasıl yaşıyıcaksın en rahat yastık vicdandır. hız ekmek su uyku gibi değildir abartıya kimse kaçmasın istediğin zaman frene istediğin zaman gaza basarsın düzeltemediğin seylerin çoğu geçmişte kalanlardır.
 
Katılım
13 Tem 2005
Mesajlar
449
bedbin arkadaşım bu motordan sağlam çıkma ihtimalin çok düşük.
motorsiklet sürücüsünün kafasnın denk geldiği yer otonun tavanı kesin kafası kopmuştur adamın. :salut:
eğer bu kaza gerçekse motosikletçinin kafasını bulamamışlardır bile . :jocolor:
ya arkadaşlar buna göre hareket edelim.
bir zevk için hayat feda edilmez.hayatın feda edileceği yerler başkadır.
dikkatli olalım arkadaşlar.gaza gelmeyelim. :king:
 
Katılım
15 Ağu 2004
Mesajlar
1,492
geçenki kazadan sonra bende akıllandım artık ne demişler bir musubet bin nasihatdan daha faydalıdır
 
Katılım
25 Tem 2005
Mesajlar
195
tatarx evet o kazadan sağ kurtulmak imkansıza yakın fakat kaza baska bi sekildede olabilirdi o acıdan söylemek istedim anlatmak istediğim o örneği verirken sadece kendi hayatıyla değil baskalarınında haayatlarıyla oynama ihtimali olduğuydu umarım kendiside bunu anlamıştır
 
Katılım
17 Nis 2005
Mesajlar
49
ee gazlamıcaksa neden racing alsın ki adam. racing in olayı zaten hız yapmak,racing alıpta yavaş sürenede ben uyuz oluyorum. o zaman alma racing,git başka bişey al,motorada eziyet etme :jocolor: insanlar nasıl yaşıyacağına da nasıl ölüceğine de kendi kadar verebilir,hız hayatında ki tek eğlenceyse gazla arkadaşım kim tutar seni. :cat: uzun süreli planlar yapma,mümkünse ailenden de uzakta yaşa,kedi köpek alma(sonra başkasının bakması zor oluyo) hızlı yaşa sonrada senin seçimin :king: aa unutuyodum bi de hayat sigortası yaptır :thumleft:
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
123
dümdüz bi yol olsun .o yolda nekadar gidersen git(dümdüz)hep aynı tecrübede kalınır.BBRR, :bounce:
 
Katılım
2 Ara 2005
Mesajlar
68
yaw gazlamayacaksak bu makinayı niye aldık.
bende bilirim arabaya kurulup , klimayı teybi açıp şekil yapmasını.
biz bu ivmelenmeye vurulduk.
akıllı ol , gerisi kolay.
bi patlayınca nasıl olsa akıllanıyorsun ama genede umarım ki bin nasihat daha faydalı olur.
 
Katılım
13 Ara 2003
Mesajlar
373
Bence pisikolojik tedavi en etkili yol baksana 2 ayda kendini çok iyi bir sürücü olarak bile görmeye başlamışsın.
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
arkdaş 2 yazdır kullanıyorum demiş 2 ay nerden çıktı.
şimdi arkadaşım şöyle oluyor; bende aynen senin gibi sürati fazlasıyla seven biri olarak kendi metodlarımı soyleyebilirim sana ki motor,araba,gemi:p hepsinde sınırları sonuna kadar zorluyorum ben de. :) şimdi sana desem ki sürat yapma işe yaramaz herhalde.
1) aklına her zaman sevdiklerin gelsin boyle gaza geldıgınde ( onları düşündüğünde daha dikkatli ve temkinli olursun)
2) eğer psikon iyi değilse kesinlikle binme motora,
3) kesinlikle racing alma yani sürati sınırlı bir motor al ki çok fazla gaza gelmeyesin
ha ben bu metodlara uyabiyormuyum ? valla hala yaşadığıma göre demek ki işe yarıyor.:cherry:

herşeye rağmen sürat zevkli bişey onu inkar edemem :p

herkese kazasız belasız süratsiz sürüşler :)
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
diyelim ki aklına sevdiğim birini getirecek. sevgilisini getirse, ve o gün kavga yapmış olsalar? konsantrasyon mu kalır :) ben sana daha pratik yöntem söyleyeyim. gaza geldiğinde işe gidiyorum diye düşün. çok güzel yavaşlatır seni :)
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
245
hız tutkun için bilgisayarda gta oyununda al bir motor ve o oyunda hız tutkunu yaşa ve geçirdiğin kazalarda bi düşün ya bu kaza gerçekten olsa diye sanırım hız tutkun hemen biter...
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
şöyle yaya olup da üstümüze gelen motosiklet, taksi ve kamyonlardan kaçtığımız bir oyun niye yapmıyorlar acaba?
 
Katılım
19 Mar 2005
Mesajlar
82
hastahanelere git aşırı hız yüzünden yoğunbakımda olanları ziyaret et internete gir aşırıhızdan yapılmış kazaların fotoğraflarına bak hala uslanmıyorsan motorunu sat yoksa bigün motorun seni satar üstünden atar ölürsen ne mutlu sana ama ölmezsen ozaman zaten birdaha hız yapmaszın
 
Katılım
13 Mar 2005
Mesajlar
56
En önemli problem zaten, hız yapmak için (kendini gelistirmek,antreman yapmak) trafiğe kapalı alan yok. En azından racing ler için yok. Ve insanlarda (hepsinde olmasa bile) "HIZ YAPMA ARZUSU VAR"
ve bunu bisekilde insanın gidermesi gerekiyor. (bilgisayar oyunları bunu karşılayamıyor) Bu problemi nasıl cözecez arkadaslar bi care bulun!!!:silent:

BBRR' Alıntı:
ben 19 yaşında pırıl pırıl kuzenimi motor kazasında kaybettim
evet sürat güzeldir ama trafiğe açık yerlerde değil gidene bir şey yok arkada kalanlar bir ömür boyu ağlıyor bu yüzden kendi hayatımızı değil anne babamızı ,çocuğumuzu, arkadaşlarımızı düşünelim hepimizin önünde seçenekler var kader değil akıl var kullanalım :wiinkk:
 
Katılım
13 Mar 2005
Mesajlar
56
Çaremiz yok demekki ......

İstanbul parkı kiralasam desem yarım saatline dunyanın parasını ısterler hatta ızın vermezler
autodrom a gıtsek pıst kucuk
izmit korfez pisti var bi ihitmal ama yine tuzlu
en iyisi sanırım ist -ank otobanı
işte çare...:queen:
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
267
Hızlı tren projesini bekleyin. Kaskınızı giyip pencere kenarına oturun daha sağlıklı olur... Hem lahmacunları da keyifle yersiniz...
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
397
bence hızlanmaya başlayınca aileni senı sevenlerı ileriki yaşantında yapman gerekenlerı dusun.
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
BBRR' Alıntı:
merak etme ilk çakıldığında eğer hala hayatta isen hızın otamatik olarak düşer sen bile inanamazsın :king:
yaşım 36 14 yaşından beri motor binerim (yılda en az 10000km) ve hala öğrenecek o kadar çok şey varki 2 ayda iyi bir motorcu olmuşsun seni tebrik ederim :pale:
+1000 katılıyorum..
ufak bi kaza bile hızı kesmeni sağlayabiliyor..
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
valla ben çok kaza yaptım halen de düzenli olarak kaza yapmaya devam ediyorum ama değişen bişey yok.:)
arkadaşım sana dediklerimi yap en iyi çözüm bu kendimden biliyorum bide bi sürüş eğitim kursu felan gidersen tam olur.
kazasız belasız sürüşler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst