hız bende bir tutku yaptı bunu nasıl önlicem bilmiyorum

Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
3
Selamlar bundan 2yaz önce motor kullanmaya başladım
Şimdi baya iyi bir motorcuyum diyebilirim
ama hız yapmanın ne kadar tehlikeli olduğunu biliyorum bundan da korkuyorum ama motorun başına geçince hepsini unutup yine ibrenin vurduğu yere kadar gelmesini izliyorum.
Bir kaç gün sonra orlardan yürüyerek geçtiğimde yaptıklarımın ne kadar delilik olduğu düşünüyorum
acaba bununbir ilacı varmı.
 
Katılım
29 Haz 2004
Mesajlar
65
iki lahmacun ye bir şey kalmaz :queen: Hızı engellemek senin elinde sakin olacaksın. Bende de aynı dert var ama kendimi frenliyebiliyorum.. Aman dikkatli ol hız tehlikelidir..sürmesini bilmediğin sürece :)
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
merak etme ilk çakıldığında eğer hala hayatta isen hızın otamatik olarak düşer sen bile inanamazsın :king:
yaşım 36 14 yaşından beri motor binerim (yılda en az 10000km) ve hala öğrenecek o kadar çok şey varki 2 ayda iyi bir motorcu olmuşsun seni tebrik ederim :pale:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
BBRR, 2 ay değil, "2 yaz önce" demiş arkadaş. Bunu 2 yıl olarak algılayabiliriz ama sadece yazları bindiyse 6 ay olarak da düşünebiliriz :p

Tabi iyi motorcu olmak için süreden çok yapılan KM ve edinilen tecrübe önemlidir. Aynı hataları sürekli yapıyor ve bundan ders almıyorsak 20 yıl da binsek iyi motorcu olamayız. "İyi motorcu olmak, motordan düşmemek demek değildir."

Hız tutkusunun yenilmesi de sanırım hız yüzünden gelecek bir kazaya bağlıdır. Tabi kazanın pek zarar vermemesi lazım, çünkü Allah korusun bir daha motora binilmeyecek durumda bırakacak kazalar da olabilir hız yüzünden. Kazadan sonra uzunca bir süre hızdan uzak durulur gibime geliyor. Onun haricinde bir çözüm göremiyorum ki bu bile geçici yani. Bir süre sonra uslanmayan insanoğlu aynı şeylere devam ediyor.
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Ya şöyle bir mantelite var zaten ; seni geçemeyecek araçlar , seni geçebilecek araçlar ve gideceğin yere 30 sn. geç gitmek.Eğer seninle yarışamayacak araçların gazına gelip basmazsan sorun yok , eğer seni geçebilecek araçlarla kapışmazsan ve yerini bilirsende sorun yok ve gideceğin yere hiç gitmemektense 30 sn. geç gitmeyi gözüne alırsanda hiç sorun yok."Allah rahmet eylesin" demesinler , "neden geç kaldı acaba" desinler...
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
promorteus
yılda ortalama bindiğim km yi parantez içinde yazdım canım
 
Katılım
3 Haz 2005
Mesajlar
803
matteo' Alıntı:
Selamlar bundan 2yaz önce motor kullanmaya başladım
Şimdi baya iyi bir motorcuyum diyebilirim
ama hız yapmanın ne kadar tehlikeli olduğunu biliyorum bundan da korkuyorum ama motorun başına geçince hepsini unutup yine ibrenin vurduğu yere kadar gelmesini izliyorum.
Bir kaç gün sonra orlardan yürüyerek geçtiğimde yaptıklarımın ne kadar delilik olduğu düşünüyorum
acaba bununbir ilacı varmı.

11228vg.jpg


Arkadaşlar Allah hepimizi korusun!!!Dikkat lütfen.... :king:
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
595
Rider89
Yahu bu ne kardeşim. :santa: :cyclopsani: Pes yani, bir durum ancak bukadar çarpıcı özetlenebilirdi. Hem bravo, hem aşkolsun :salut:
 
Katılım
3 Haz 2005
Mesajlar
803
Bu resim hepimize örnek olsun diye koydum....Gaza basmadan önce birazcık daha düşünelim diyeee. :sunny: Ama bende biliyorum ki "Motorda hızsız olmaz" :king:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
43
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar rider89 un yollamış olduğu resim bir kaza resmi değil iki ayrı kategorideki araçların çiftleşmesi galiba
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
359
tehlike risk evet ama motor kullanan kişi bunları göze alacak ama arkadaşın dediği gibi hayatında geçireceğin uzun yıllar mı kazanacağın 30 saniye mi yada daha kötüsü geçireceğin uzun yıllar mı ama motorda değil tekerlekli sandalyede ii düşünüp karar vermek lazım...
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
iki yıl önce dalaman havalimanına bir arkadaşımı karşılamaya giderken hemen hemen aynı manzarayı canlı gördüm aynı manzaranın yaklaşık 20 m ilerisinde 3-4 metre ara ile yatan motorcuların birinin üzerine gaste atılmış diğeri ise açıktaydı

ben 19 yaşında pırıl pırıl kuzenimi motor kazasında kaybettim
evet sürat güzeldir ama trafiğe açık yerlerde değil gidene bir şey yok arkada kalanlar bir ömür boyu ağlıyor bu yüzden kendi hayatımızı değil anne babamızı ,çocuğumuzu, arkadaşlarımızı düşünelim hepimizin önünde seçenekler var kader değil akıl var kullanalım :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Tem 2005
Mesajlar
18
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu resim insanı doğru düşünmeye yönlendiriyor...
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
141
rider89, gercektende güzel özetlemiş olayı,insan ''ya benim basımada boyle bişey gelse'' demekten alamıyor kendini, düşünsenize bi :salut:
Herkez dikkat etsin ...
 
Katılım
15 Kas 2004
Mesajlar
57
resim bırazda fake gibi duruyor bence.gırdıgı yerı anladıkda,arabanın hertarafı darbe ıcınde.motoru oraya montajlamıs olmasınlar??
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Nis 2005
Mesajlar
229
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Reklam olmasın diye de plakayı hemen sökmüşler yaw ! sakın geçen hafta galeride gördüğüm doktordan hasarsız diye satılan motor olmasın bu :pr:
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
205
matteo merak etme gözüm bir gün bile geçirmeden motoru değiş veya sat bir daha alma . BBR gibi bir usta 15 senedir motor geçmişim var yolda görsem hürmet ederim öyle bir deneyime ona bile laf patlattın .

niye merak etme biliyormusun bir altı ay daha yoksa olma ihtimali hesaplara göre %9.2 . bu bir çizelge den bakarak direk yazıyorum .

direk sat . ben bile bazen tüm motorlardan iğreniyorum .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst