hız bende bir tutku yaptı bunu nasıl önlicem bilmiyorum

Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen iyi bir kaza yapmamışsın anlaşılan ondandır..

gene de uslanmıyor insan anlayabliyorum ama herşey insanın içindedir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
247
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşım biraz kaza görüntüsü izle şöyle canlı canlı bişiyciğin kalmaz
 
Katılım
25 Ocak 2006
Mesajlar
11
sen bide rayzing kulanda hızda yol we gözleri hiç bisey görmesin daha hasta ol we en sonunda öl
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
matteo' Alıntı:
Bir kaç gün sonra orlardan yürüyerek geçtiğimde yaptıklarımın ne kadar delilik olduğu düşünüyorum
acaba bununbir ilacı varmı.

eczacı olarak cevap veriyorum maalesef
öle bi ilaç yok canımcımm :)
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dogin' Alıntı:
ölmeyeceksen motora niye biniyorsun

ben kesinlikle bu söze katılmıyorum.ben de biçok arkadaşım gibi ölmek için motora binmiyorum çünkü.motor kullanma tutkusu,rüzgarı delerek istediğin heryere hayal ettiğin gibi adeta uçarcasına yol almak.ben de ilk motor kullanmaya başladığımda fren nedir bilmezmiş gibi elimi gazdan hiç çekmeden sürmek isterdim motoru.çünkü gariptir korkmuyodum ne hızdana ne de kaza yapabileceğim ihtimalinden.tabii hal böyle olunca yani ben gazdan elimi çekmeyince kazalara davet çıkardım çok kez.allahtan bana eğitim veren arkadaşlarım yanımdaydı ve beni frenleyebildiler.ve sonra bi gün ben gözümün önünde bi kazaya şahit oldum izmirde.o bana yetti yani cidden.o günden sonra korktum biraz çünkü ve motor kullanırken yaptığım her hareketin 1-2 adım sonrasını düşünerek çıktım yola.
hani derler ya korku iyidir.seni düşünmeye sevk eder! ! !
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2006
Mesajlar
199
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
git boğaz köprüsünden atla,geçerrrrrrrrrrrrrr.
 
Katılım
16 Eyl 2005
Mesajlar
164
sonuçta iki teker üzerindesiniz bana söyleyebilirmisiniz motora binipte şimdiye kadar hiç düşmeyen birini(hayır)mutlaka herkesin bi kazası vardır demekki biz motora biniyorsak ölmeyide sakat kalmayıda felç olmayıda göze almışız demektir benim sözüme gelince (ölmeyeceksen niye biniyon) biraz abartı oldu ama işşallah kimsenin başına gelmez sadece ben hepsini göze aldım diyorum motorcu olarak, Yinede söylüyorum allah kimseye kaza göstermesin
 
Katılım
24 Nis 2005
Mesajlar
337
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@BBRR
yılda 10bin km yol yapman için nerden baksan hergun 30 km yol gıtmen lazım. gunde 30 km yolu nerde gıdıyosun. marmaris 30 km varmı? :)
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Bende de hız sorunu var, o yüzden ufak ufak ufacık minicik bi racingle (cbr125) başlayıp, bir-iki sağa sola patlayıp aklımı başıma getirmeyi planlıyorum. 50km/h altında duran şeylere çarpmak iyi bir deneyim olabilir :queen:
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1
ben kocaelinde oturuyorum ve yaşım 16 ve motosiklet hastasıyım hep bi motorum ve arabam olsun istedim her zman allah izin verirse seneye bi motorsiklet alıcam bende hastalık yaptı ne zman bi hızlı motor geçse yanımdan yada yoldan çok özeniyorum allahım diyorumm beimde bi gün motorla arbam olcakmı diye allahım ne olur bana motorla araba ver allahımm lütfen önce sağlık
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
602
burası hız tutkunları yoludur bradan cıkıs yoktur aslında bende cok severım hızı ama kanunı powerla enson 75 yaptım ama bu bana yettımı:salut: yetmedı ılerıde param olunca cok ısterım:queen: kawasakı zzr 1400 ama gonul bu ne yapalım benımde hayabusam kanunı power :farao:
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
piizz' Alıntı:
ben kocaelinde oturuyorum ve yaşım 16 ve motosiklet hastasıyım hep bi motorum ve arabam olsun istedim her zman allah izin verirse seneye bi motorsiklet alıcam bende hastalık yaptı ne zman bi hızlı motor geçse yanımdan yada yoldan çok özeniyorum allahım diyorumm beimde bi gün motorla arbam olcakmı diye allahım ne olur bana motorla araba ver allahımm lütfen önce sağlık
puhahahah lütfen foruma çaput bağlamayalım ve mum dikmeyelim:queen:
bu arada hoşgeldin:rendeer:

 
Son düzenleme:
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
kaza resimlerine bakmak hatta duvar kağıdı yapmak iyi bir çözüm olabilir.
bu da olmadı hız yapaçak yapılmayaçak yerleri iyi belirle.en azından çok düşük bir oranda da olsa risk azalir.
bu arada merak ettim motor ne;?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Ben iki gün önce 10 la giderken yan yattım hala topallıyorum.
Galiba "hızlı yaşa genç öl, cesedin yakışıklı olsun" felsefesi motosiklette pek işe yaramıyor. Hayabusadan düşüp ölen adamın cesedi de bişeye benzemez::stretche
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@matteo
Selamlar bundan 2yaz önce motor kullanmaya başladım
Şimdi baya iyi bir motorcuyum diyebilirim

Kimse iki sene motor kullanıp, ben iyi bir motorcuyum diyemez. İstanbul'da oturuyorsan, istersen bir geziye geldiğinde iyi bir sürücü olmadığını uygulamalı olarak sana ispatlayabilirim. Özellikle motosiklet konusunda kendinize bu kadar çok güvenmemenizi tavsiye ederim. Deneyim zamanla artan bir kavramdır. Bazıları yeteneklidir ama motosiklet deneyimi iki senede kazanılmaz, uzun seneler gerekir. Bunu da hala yaşıyorsanız yaşadığınız olaylardan çıkartabilirsiniz.

İyi sürücü hızlı kullanan sürücü demek değildir. Güvenli sürüş denen bir olay var. 30km/h süratle bile güvensiz kullanıyor olabilirsiniz, 200km/h süratle güvenli kullanabileceğiniz gibi. Sürat konusuna gelince... Sürat kötü birşey değildir. Uygun araçla, uygun yolda, uygun şartlarda ve uygun şekilde yapıldığı sürece!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst