hırsız

Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
Kardeş büyük geçmiş olsun..:pale: Hoş değil ama vardır bir hayır bu işte. Belli olmaz savmıştır bi belayı başından.. Tekrar geçmiş olsun:pale: Ağır cezalar olmadığı müddetçe bu olaylar böyle sürer gider.:pale:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
41
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
büyük geçmiş olsun dostum...
sakın canını sıkma herşeyde bi hayır vardır de geç ki illa kii bigün bununda hayrını görür gözlerin sakın sıkma canını...salla giden mal olsun sağlık yerinde dursun.

yalnız polislerin tutumu dikkatimi çekti doğrusu hırsızı yakalama ümidi yok adamın...ulan bişey yapmıyosunuz bari belli ettirmeyin yaa yuhhhhhhhh
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
allahından bulsunlar...
adamlar para dedektörümü kullanıyor ne yapıyor anlamıyorum nerede para var bulup cıkarıyorlar yaaa...
bende motor içim 2 yıl para biriktirmiştim bilirim para biriktirmenin ızdırabını..
geçmiş olsun ne diyelim...
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
346
yazık, gerçekten üzüldüm, çok geçmiş olsun,
böyle birşeyi aklı mantığım kabul etmiyor, çalış emek harca ve birisi
gelip bunu senin elinden zorla alsın ve karşılığında sadece laf
salatası dinle........
çoğu kişi, bende dahil, yapılacak bir şey yok şeklinde düşünüyoruz,
işte en kötüsü bu, bu kadar zavallı duruma düşmek için neyi hak ettik
bilemiyorum, bir kaç it kopukla bile baş edemeyecek duruma düşmek yada
düşürülmek gerçekten güvenliğimizden sorumlu kurumlara hiç yakışmıyor,
bir kaç sene önce aynı durum benimde başıma geldi, gece tüm aile
evdeyken hırsız girdi, gerisi tam bir komedi filmiydi, polis bizi sadece teselli
etti, uyanmadığın için çok şanslısın seni öldürebilirdi diye, bu yaklaşım bile
aciziliğimiz boyutunu net bir şekilde ortaya koyuyor, evet hayatta kaldıgın
için şanslısın, en azından bu tarafından bakmaya çalış............
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
88
kendini çok üzme kardeşim, herşey de bi hayır vardır diye düşün.
benimde askerlik boyunca biriktirdiğim motosiklet parası çantamla birlikte çalınmıştı; sene 1998
araya yıllar girdi ben motor alana kadar; sene 2004 oldu. bu arayı motorlara bakıp; ülen bu benim parayla alınmış olabilirmi acep diye geyik yaparak atlattım:) motoru alsaydım neler yaşardım bilinmez........
 
Katılım
22 Şub 2006
Mesajlar
27
Kardesim cok gecmis olsun ben yazilanlari okumadim senin yazdigini okuduktan sonra direkt mesajimi yaziyorum;
Kardes daha yeni avukat sayilmama ragmen sana su kadarini diyim Allah`tan uyanmadın da adamlarla karsı karsıya gelmedin cunku o i.neleri vursan suclu kesin olarak sen olurdun (ne yazık ki avrupa yalakası yeni Ceza Kanunu).Kusura bakma moral bozmak istemem ama bi gercek daha var ki en vahimi, polis bunların uzerine fazla dusmuyo (nedeni mechul :( ) dusse uzerine bulsalar bile adi itleri olan sadece senin malına ve zamanına oluyor.Ayrıca buldular diyelim emin ol mahkeme de bu itlerin akrabalarıyla kanlı bıcaklı olacaksın ki en az 20-30 defa denk geldim adliye stajımı yaparken.

Benden sana tavsiye silahla, bıcakla ugrasma azmanından bi pitbull ya da bullterrier falan al.Kapınada dikkat kopek var tabelası yapıstır ki senin uzerinden sorumluluk cıksın gerisini zaten alacagın canavar seve seve halleder.
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
49
Geçmiş olsun..Eşimle bana 14 şubatlar pek hayırlı gelmez artık bunu anladık. Geçtiğimiz 14 şubatta saat 18.30 civarı evimiz soyuldu sanırım hırsız içerdeyken biz geldik kaçtı. Neyse iki gün sonra 16 şubatta tekrar aynı manzara...Hani yolda görsen tükürmezsin belki ama adı hırsız olunca korkuyor insan kendi için değil eşi için çocuğu için...Bir müşterimizin evine girdi o aralar yine neyse parmak izi derken yakalamışlar iti. ifade içinde çağırmışlar müşterimizi şikayetçisin davacısın anlaşmak istemiyorsun diye yönlendirmiş polis ifadesinde. daha sonra savcı çağırmış bide ona anlatmış hırsızla karşı karşıya kalınca olanları 3 yaşındaki kızım ve karımı korumak için peşinden gitmedim demiş.(kim olsa aynı şeyi yapar sanırım Polis varken bu ülkede) savcıya sormuş nerede şimdi bu it diye. savcı demiş ne yapacaktık ki bıraktık dışarıda geziyor. peki neden?demiş bizimki. Suç üstü olması lazım tutuklamak için kanun böyle demiş sayın savcı. gerçi onada kızamıyorum ki kendi kafasına göre adamı alıpta içeri atacak hali yok ya. Ülkenin hali bu arkadaşlar avrupanın kıçını yalıcaz diye düştüğümüz durum bu ben kendi adıma hayatı boyunca kimsenin hakkını yemeden yaşamak için sefil olan insanlar adına üzgünüm. sizleri sıktıysam kusura bakmayın ama arkadaşım seni en iyi anlayanlardan biri benim inan.Ama üzülme Allah sana o parayı bir şekilde verir inan ve zaman geçer sen sadece gülersin yaşadıklarına...Sana ailene bişey olmasın onun dönüşü yok çünkü. Allah hepimizi korusun...
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
97
sabah emniyete gittim.netice nasıl diye.hırsızlık kapkaccılık büro amirine sordum.varmı bi gelişme diye.komserin bana dedigi:YA KARDES BİZ SENİN OLAYI UNUTTUK AMA KAFANI YORMA BAKICAZ Bİ CARESİNE oldu.komser bana bunları dedikten sonra benim kafam iyice rahatladı.artık hiç şüphem yok.bunlar hırsız felan bulamaz.resmen salladılar beni yaaaaaaaa:salut:
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
geçmiş olsun.
yakalasan öldürsen adam sayaçaklar.herkes bir anısını yazmış demek ki türkiye genelinde ne kadar yaygın bir olay bu.:pr:
bizim eve de girmişlerdi 6 sene önçe.
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Cok uzuldum yaa , gecmis olsun ve haram zikkim olsun o para acilar icinde gebersinler o it kurulari.Walla yatagimin dibinde sote bir yerde japonyadan getirmis oldugum katanam duruyor.Ah bir yakalasam o serefsizi iste o an doner kebap olacak elimde. Bizimle kazandilar sanki bir gunde alip gidiyorlar.Bu nasil bir vicdan yaaa deli olmak icten degil.1-2 ay yatip cikiyorlar zaten.Hic acimam tekrar soyluyorum vururum gider birde lesine okkali bir tukuruk.
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
1,357
Katanalı dostum; bir tanıdığım evine giren ve kendine bıçak çeken hırsızı katanasıyla elinden hafifçe yaraladığı için az kalsınmahkemelik oluyordu.Tavsiyem böyle bir durum olduğunda polise intikal ettirmemeniz;yeterince açık konuşabildim mi:wiinkk: :pale:
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
0
bu tür hırsızlık olaylar daha artacak düşüncesindeyim. malum işsiz sayısı artıyor, köyden artarak devam eden göç var. ortamından koparılmış eğitimsiz, kültürsüz insanların sayısı artacak. ve bu durum yıllarca sürecek. gerisini siz düşünün.:pale:
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
Bana anne annem bakıyordu onun evinde kalıyordum.Evden bişey lazım oldu.Eve gittim herşey normaldi.Alacağımı aldım anneanneme gittim.Akşam oldu annemle eve gittik.Evde tuhaf şeyler olmuştu.Kuşum serbest kalmıştı, dolaptaki tatlı yenmişti, çekyatın örtüleri dağılmıştı.Bizim evin orda dersane vardı ordan öğrenciler girdi diye tahmin etmiştik.Çünkü evde hiç bişey çalınmamıştı.Buda komik bir anı işte
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst