hırsız

Katılım
16 May 2006
Mesajlar
97
sevgili motorcu kardeslerim.bugün basımdan gecen bi olayımı sizlerle paylasmak istedim.ailem 3 günlügüne sehir dısına cıkmıstı.bizim ev cok sote yerde kaldıı için sagında solunda fazla ev yoktur.bundan istifade edip hrsızlar evime girmişler.heryeri duman edip cıkmıslar.dahada önemlisi:salut: motor almak için gecemi gündüzüme katıp,hatta pazar tatilimi bile calısmıs bir sekilde gecirerek biriktirdiim paralarımı yerini anneme dahi sölemediim yerden calmıslar.sonra laptopumu,sinema sistemimi....herseyimi almıslar.polisler evden parmak izleri aldılar ama pek ümitleri yok onlarında.arkadaslar üzülerek söylüyorumki:salut:bu yaz motor alma hayallerim yandı kül oldu. bu yazı artık siz kardeslerimin motorlarla ilgili yazdıklarınızla gecirecegim.allah kimsenin basına vermesin.:salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
yapma yahu.buda bir çeşit TERÖR.lanet olsun f..ck.::saad:: ::pala:: ::karma:: ::yanliss:
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
Çok geçmiş olsun valla birden içim cız etti inan çok üzüldüm diyecek birşey bulamıyorum.
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
valla diycek bişe bulamıyorum.daha geçenlerde benimde aklıma gelmişti,eve hırsız girse ver motor parasını çalsa ne yaparım diye.:pr:
ben aklımdan geçiriyoken bi acaip oluyoken sen neler hissediyosundur düşünemiyorum artık.:salut: büyük geçmiş olsun.umarımki bulunur,zararın karşılanır:pale:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun gerçekten çok zor.Ben bunların .........yani..Bu ülkede böylesi köpekler çoğaldıkça karanlık biraz daha çöküyor..
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
arkadaşım geçmiş olsun benim evimede bir yıl önce girmişlerdi.bütün cep telefonlarını ve cüzdanları almışlardı serefsizler
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
48
valla çok geçmiş olsun bi kaç ay önce benimde evime girdi hırsız ve eşimle uyurken başımıza kadar gelip cepteledonlarımızı 3 adet cüzdanlar çantalar hatta deri montumu bile katlamışlar ama uyandık biz fakat peşinden koşmama rağmen yakalıyamadım bayağı maddi zarara uğradım senin gibi.parmak izinden hiç ümitlenme zaten polislerde okadar alışmışlarki hiç önemsemiyorlar seni.senin bi avantajın sen evde yoktun hırsızlar karşılaşma anını yaşamadın biz eşimle aylardır uyuyamıyoruz en ufak tıkırtıda ayaktayız heryeri demir ve kilit taktırdım ama o bile insanı rahatlatmıyor hep bir acaba kalıyor .valla çok zor allah kimsenin başına vermesi bunu yapanlarında allah anaları babaları ve çocuklarından çıkarsın inşallah...
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
97
kardeslerim hepinizden allah razı olsun.yalnız sizden ricam ben cıkamadım siz malınıza canınıza sahip cıkın.bunlar kudurmus.gözleri bişey görmüyo....cok canlar yaktılar:salut:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
sinans' Alıntı:
valla çok geçmiş olsun bi kaç ay önce benimde evime girdi hırsız ve eşimle uyurken başımıza kadar gelip cepteledonlarımızı 3 adet cüzdanlar çantalar hatta deri montumu bile katlamışlar ama uyandık biz fakat peşinden koşmama rağmen yakalıyamadım bayağı maddi zarara uğradım senin gibi.parmak izinden hiç ümitlenme zaten polislerde okadar alışmışlarki hiç önemsemiyorlar seni.senin bi avantajın sen evde yoktun hırsızlar karşılaşma anını yaşamadın biz eşimle aylardır uyuyamıyoruz en ufak tıkırtıda ayaktayız heryeri demir ve kilit taktırdım ama o bile insanı rahatlatmıyor hep bir acaba kalıyor .valla çok zor allah kimsenin başına vermesi bunu yapanlarında allah anaları babaları ve çocuklarından çıkarsın inşallah...
Benzer olay 2 sene önce bana oldu yakasından tutmuştum 2.kat balkondan atladı ben atlayamadım kahroldum bir sene çoluk cocuk kendi evimizde uyuyamadık.silahı sevmem,almayı düşündüm hırsızı vursam bile derdimi anlatıp ilk duruşmaya kadar bir kaç ay içeride kalsam işim gücüm yatar yıkım olur.yani sakal bıyık hikayesi.
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
56
Başkalarının emeklerine göz dikiyorlar bazı bahanelerin arkasına saklanarak am lanet olsunki dünya adaletli bi yer değil birgün nasılsın ertesi gün nasıl. geçmiş olsun kardeşim
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
97
İHTİYAR' Alıntı:
Benzer olay 2 sene önce bana oldu yakasından tutmuştum 2.kat balkondan atladı ben atlayamadım kahroldum bir sene çoluk cocuk kendi evimizde uyuyamadık.silahı sevmem,almayı düşündüm hırsızı vursam bile derdimi anlatıp ilk duruşmaya kadar bir kaç ay içeride kalsam işim gücüm yatar yıkım olur.yani sakal bıyık hikayesi.
vallahi abi cok sakin bi insanımdır yasantımda.ama o işi yaparken görseydim silahımda var onları orda mermi manyagı yapardım...ben 2 sene gece gündüz demeyip calısıcam,sen onu zahmetsizce alıp gideceksinn.işte bu ülkede bunlar kral gibi yasıyo.sen istersen essek gibi calıs...:pr: :pr: :pr: :pr:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Bana polisin dediği,bu tipler işten sonra öğlen vaktinde lüks mağazalarda alışveriş merkezlerinde deli para harcarlarmış ve nakit ödemeleri ile dikkat çekermiş.
 
Katılım
17 Tem 2005
Mesajlar
85
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi sen bilmezmisin laptopunu satıp,müzik sistemini satıp parasıyla iyi bir motor almayı..vijdansız bu insanlar.şerefsizler.nasıl kıyıyorlar anlayamıyorum.taşlaşmış irenç kalpler...senin adına çok üzüldüm kardeşim..geçmiş olsun!!!
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
çok geçmiş olsun arkadaşım. ne şerefsiz insanlar var şu dünyada. Allah bir adım atmayı nasip etmesin onlara. bir insana yapılacak en kötü şeylerden biridir... hayallerini yıkmak.

hırsızları salarlar dışarı olacağı bunlar işte. bi ülkede bu kadar çok af çıkarsa !!!!
 
Katılım
14 Ara 2004
Mesajlar
141
geçmiş olsun arkadaşım. çok üzüldüm. allah o hırsızları sürüm sürüm süründürsün. sanada bol kazanç nasip etsin. Allah yardım etsin. inşallah daha çok kazanırsın. umarım o adi, insanlıktan nasibini almamış, haysiyetsiz pisliklerin de başına türlü türlü bela gelir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst