- Katılım
- 16 May 2006
- Mesajlar
- 97
- Konu Yazar
- #1
sevgili motorcu kardeslerim.bugün basımdan gecen bi olayımı sizlerle paylasmak istedim.ailem 3 günlügüne sehir dısına cıkmıstı.bizim ev cok sote yerde kaldıı için sagında solunda fazla ev yoktur.bundan istifade edip hrsızlar evime girmişler.heryeri duman edip cıkmıslar.dahada önemlisi:salut: motor almak için gecemi gündüzüme katıp,hatta pazar tatilimi bile calısmıs bir sekilde gecirerek biriktirdiim paralarımı yerini anneme dahi sölemediim yerden calmıslar.sonra laptopumu,sinema sistemimi....herseyimi almıslar.polisler evden parmak izleri aldılar ama pek ümitleri yok onlarında.arkadaslar üzülerek söylüyorumki:salut:bu yaz motor alma hayallerim yandı kül oldu. bu yazı artık siz kardeslerimin motorlarla ilgili yazdıklarınızla gecirecegim.allah kimsenin basına vermesin.:salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: