yazık, gerçekten üzüldüm, çok geçmiş olsun,
böyle birşeyi aklı mantığım kabul etmiyor, çalış emek harca ve birisi
gelip bunu senin elinden zorla alsın ve karşılığında sadece laf
salatası dinle........
çoğu kişi, bende dahil, yapılacak bir şey yok şeklinde düşünüyoruz,
işte en kötüsü bu, bu kadar zavallı duruma düşmek için neyi hak ettik
bilemiyorum, bir kaç it kopukla bile baş edemeyecek duruma düşmek yada
düşürülmek gerçekten güvenliğimizden sorumlu kurumlara hiç yakışmıyor,
bir kaç sene önce aynı durum benimde başıma geldi, gece tüm aile
evdeyken hırsız girdi, gerisi tam bir komedi filmiydi, polis bizi sadece teselli
etti, uyanmadığın için çok şanslısın seni öldürebilirdi diye, bu yaklaşım bile
aciziliğimiz boyutunu net bir şekilde ortaya koyuyor, evet hayatta kaldıgın
için şanslısın, en azından bu tarafından bakmaya çalış............