Şimdi By_Shadow'dan "Bana Her Şey Seni Hatırlatıyor" adlı parçayı dinliyoruz :queen:.
konu nerdeeen nerelere gelmiş.
şeyi diyordum bu kaplanların hayatı ne güzel. herif 11 ay dışarda geziyor senenin 1 ayı geliyor, 11 ay kafa rahat; imreniyorum bu hayvana.
gerçi o 1 ay dırdırdan öyle bir geriliyorki önüne geleni öldürüyor :cherry:
-nerdeydin 11 aydır boyu devrilesice herif
-la karı git zaten demin biriynen kavga ettim godummu uzatırım
-ben babamın evine gidiyorum
-la babanı geçen yolda gördüm öldürdüm
galiba hiçbir zaman aprilia almayacam; sen kayseriden bana tl1000s bul getirertuğrul_öz' Alıntı:Sen onu bunu boşver. Sana ne zaman Aprilyağı alacağız?
Çırak venox alacak mı?
Korumalı montun hayırlı olsun. Sağlamlığını test ettin mi?
Tom Jerry yi yedi mi?
F klavye ne zormuş.