Hiç Sevgilisi Olmayan Varmi?

Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o dediğin nasıl oluyo yav,kötü bişey mi olcan??????

hemen söle bekliyom bak..:p

ya aslında böle değildim hakkari psiklojimi bozdu benim,ilacım bi an önce batıya dönmek
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Yok yok kötü birşey değil.
Hastalığın temelleri Gelişim Sürücü Kursu İbrahim Abi'nin, Khutuck'e "Kutucuk"deyip durması gibi tanılara dayanıyor:p
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
puahahahha.tek ben değilmişim demek ki
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
demek ki toplumsal bi olay,bende kütük adını değiştirsin yav,
değişik hastalıklara sebep oluyo.:p
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
puhhahahah,water senin cvplara hasta oluyom ben ya çok hoş..valla ta hakkaride gülüyom
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
O zaman gocunmayacaksın biri sana Kutucuk dediği zaman. Ben düzgün yazdığım için farkedilmiyor ama okurken Kuçuk diye okuyorum.
By_Shadow, gül gülebildiğin kadar. Hayat acımasız, ağlamaya değmez.
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
toplumsal bir yaraya parmak basmışım,
kutucuk - küçük - kütük,valla hepsi birbirini çağrıştırıyo.
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
anlaşıldı tamam.Tekerrür etmez.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Puha

konu nerdeeen nerelere gelmiş.
şeyi diyordum bu kaplanların hayatı ne güzel. herif 11 ay dışarda geziyor senenin 1 ayı geliyor, 11 ay kafa rahat; imreniyorum bu hayvana.
gerçi o 1 ay dırdırdan öyle bir geriliyorki önüne geleni öldürüyor :cherry:
-nerdeydin 11 aydır boyu devrilesice herif
-la karı git zaten demin biriynen kavga ettim godummu uzatırım
-ben babamın evine gidiyorum
-la babanı geçen yolda gördüm öldürdüm


Sen onu bunu boşver. Sana ne zaman Aprilyağı alacağız?

Çırak venox alacak mı?

Korumalı montun hayırlı olsun. Sağlamlığını test ettin mi?

Tom Jerry yi yedi mi?

F klavye ne zormuş.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
ertuğrul_öz' Alıntı:
Sen onu bunu boşver. Sana ne zaman Aprilyağı alacağız?
Çırak venox alacak mı?
Korumalı montun hayırlı olsun. Sağlamlığını test ettin mi?
Tom Jerry yi yedi mi?
F klavye ne zormuş.
galiba hiçbir zaman aprilia almayacam; sen kayseriden bana tl1000s bul getir
çırak venox u sevmedi bizim horse ali sen hyoyu al bende onu alim bayramda gezelim diyor.
korumalı mont ne kadar koruyor test edemedim ama bugün kıl payı test ediyordum neredeyse :queen:
tom jerry i kurbanlık besliyormuş.
daha küçük alışırsın zamanla f klavyeye.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
F klavye demişken, şuna başlamak lazım bir yerden. Milli ve bilimsel klavyemizi bırakıpgavurun kendi dili için bile uygun olmayan klavyesini kullanmak akla ve mantığa ters.
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
184
biterdi gönlümde maziinle savaş ellerin degilde benim olsaydın elbette dinerdi gözlerinde yaş ellerin degilde benim olsaydın karanlık köşeler yuvam olmazdı acılar kederler beni bulmazdı içinde son umut böyle solmazdı ellere gitmeyip benim olsaydın
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eee konsept bozulmuş gene...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst