- Katılım
- 15 Kas 2005
- Mesajlar
- 9,362
Kadını meta olarak görenler meta olarak görülmeyi hakediyor diyebiliriz o zaman.
Kadını meta olarak görenler meta olarak görülmeyi hakediyor diyebiliriz o zaman.
Taş atmayın bana :cherry:
konu nerdeeen nerelere gelmiş.
şeyi diyordum bu kaplanların hayatı ne güzel. herif 11 ay dışarda geziyor senenin 1 ayı geliyor, 11 ay kafa rahat; imreniyorum bu hayvana.
gerçi o 1 ay dırdırdan öyle bir geriliyorki önüne geleni öldürüyor :cherry:
-nerdeydin 11 aydır boyu devrilesice herif
-la karı git zaten demin biriynen kavga ettim godummu uzatırım
-ben babamın evine gidiyorum
-la babanı geçen yolda gördüm öldürdüm
Kullanıcı adıma bak :cherry:taş atma niyetimiz yok. alınma niye alınıyosun?
Klasik "Gelişmiş İbrahim" sendromukütük kardeş senin bu takma adı ne zaman görsem kutucuk diye okuyom,ama sonradan kütük olduğu aklıma geliyo nedenini bende anlamadım hala niye böle oluyo,dejavü oluyom galiba...