Hiç Sevgilisi Olmayan Varmi?

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
Eskiden insanlar karşılarındakileri, iyi, kötü, bencil, cömert vs vs ama illaki insan olarak görürlerdi. Şimdilerde bi tuhaf mahluklar olup çıkmışız sanki..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kadın meta olmak istemiyorsa gerçekten meta olmasın.para için soyunup poz verirken bana mı sormuş yani.

kamera önünde seks yaparken raflar acaba yapsam mı ,ayıp olur mu, sosyeteye rezil olur muyum diye bana mı sormuş.
kendi düşen ağlamaz arkadaşım. onun canı meta olmak istiyorsa o onun sorunu.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
meta yapan adam kamyonla para kazanmış,
meta olan kadın gibi 100 lercesini sıradan geçirmiş,

meta olan da meta olduğuyla kalmış.

olan meta olan kadından hoşlanan zavallı erkeklere olmuş.zaten büyük balık küçük balığı yer. normaldir.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
meta
isim (meta:) Arapça met¥¤

1 . Mal, ticaret malı.
2 . Elde bulunan varlık, sermaye:
"Batıdan aldığımız öteberi arasında en kıymetli meta kendi memleketimizi karış karış dolaşma arzusu olmalıdır."- B. R. Eyuboğlu.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
Metalaşma sadece kadınlara özgü bir kavram değildir.
Etrafınıza bir bakın istersiniz. Metalaşmış ve benliğini yitirmiş bir sürü erkek de göreceksiniz. Bilmem hangi popçuya topçuya ıvır zıvır varsa benzemeye çalışan.
Ayrıca özellikle kadınlar için yayınlanan degiler de var. Bunlara ne demeli peki. Orada da metalaşmış, bedenini satan erkekler var. Bunlara ne demeli?

Uzun lafın kısası metalaşma yalnızca kadınlara ait bir kavram değil.
Nerdeyse bütün toplumların bütün bireylerini etkileyen bir durum.

Kaybolmuş bir kentin eskicisiydi
Makineleşmeye karşı duyguları topluyordu

Saygılar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kendini pazarlayamazsan ormandaki kütük gibi gibi kuytu bir köşede çürümeyi beklersin.bu her konuda böyledir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
taş atma niyetimiz yok. alınma niye alınıyosun?
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
konu nerdeeen nerelere gelmiş.
şeyi diyordum bu kaplanların hayatı ne güzel. herif 11 ay dışarda geziyor senenin 1 ayı geliyor, 11 ay kafa rahat; imreniyorum bu hayvana.
gerçi o 1 ay dırdırdan öyle bir geriliyorki önüne geleni öldürüyor :cherry:
-nerdeydin 11 aydır boyu devrilesice herif
-la karı git zaten demin biriynen kavga ettim godummu uzatırım
-ben babamın evine gidiyorum
-la babanı geçen yolda gördüm öldürdüm
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
konu nerdeeen nerelere gelmiş.
şeyi diyordum bu kaplanların hayatı ne güzel. herif 11 ay dışarda geziyor senenin 1 ayı geliyor, 11 ay kafa rahat; imreniyorum bu hayvana.
gerçi o 1 ay dırdırdan öyle bir geriliyorki önüne geleni öldürüyor :cherry:
-nerdeydin 11 aydır boyu devrilesice herif
-la karı git zaten demin biriynen kavga ettim godummu uzatırım
-ben babamın evine gidiyorum
-la babanı geçen yolda gördüm öldürdüm

puhahahha.konu özüne dönmüş,konsepte uygun..:queen:
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kütük kardeş senin bu takma adı ne zaman görsem kutucuk diye okuyom,ama sonradan kütük olduğu aklıma geliyo nedenini bende anlamadım hala niye böle oluyo,dejavü oluyom galiba...
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
kütük kardeş senin bu takma adı ne zaman görsem kutucuk diye okuyom,ama sonradan kütük olduğu aklıma geliyo nedenini bende anlamadım hala niye böle oluyo,dejavü oluyom galiba...
Klasik "Gelişmiş İbrahim" sendromu:p, tedavisi henüz mevcut değil :queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst