Hiç Sevgilisi Olmayan Varmi?

Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
101
kadir takılırsan eğlenceli bulmazlar sıkıcı bulurlar .açılmaz tabi o kapı.çünkü mehmet ali erbil olmak zorundasın. aynı anda 20 kişiye yazıcaksın. 1 tanesi seni kabul ederse allah bereket versin diyeceksin.yasal prosedür erkekler için böyle işliyor maalesef.

kesinlikle abi
zaten kız milletinin derdi sevgili bulmak onu sevmek ilgilenmek değil ki
20 kişiye yazan adamı ayartacak, diyecek ki kendi kendine o 20 kişi içinde beni seçti,ben çok özelim falan filan

bir yerde de okumuştum ki; bu hatun milleti makyajı, kendini erkeğine ya da etrafa beğendirmek için değil, bir diğer hatun kişiden daha güzel olabilmek ve öne çıkabilmek için yaparmış
kaynağın güvenilirliğine emin değilim ama kendi deneyimlerimle bu fikre çok fena katılıyorum:p
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bana kalırsa makyajı insana benzemek için yapıyorlar :mrgreen:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
15
Abi Hiç Tasalanma Ben Den örnek Verecek Olursak 3 Defa Deneyim Ama Olmadi şimdide Kendime Bakiyorum En Iyisi Sen Ken Dine önem Ver Boşver Kizlarin Seni Beyenmesini degil kızların seni beyenmesi önemliSen Kendini Beyen Illahaki Senide Beyenen Olur Umutsuzluga Kapilma :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ne olursa olsun devamlı gözlerine bak. AAsla başka bişeyle ilgilenme. Tamamen doğal ol ve öylece dik gözlerini. Kızacaktır , bırak kızssın aslında hoşuna da gitmiştir. Sana abi tavsiyesiiiiii herkese yapmam.

Ne para ne giysi .....:rendeer:
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence emre doğru sölüyo,dürüst olursun ''ne kadar dürüstsün'' derler.aldatırsın''çapkın derler.
en iyi dalgana bakacan,fazlada ciddiye almayacan
 
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
60
Oyy Oyy nekadar cok sayfasi varmis bu basligin. Musti damardan girmisin belliki konuya, benim fikrime gelince. Onemli olan para da degil zevklerdir, Elit olmaktir. Starbucks'a gidince caramel machiato grande diyebilmektir, makarna fiyonk olsun yerine penne arabiata demektir, haftasonu fransa yapmak eyfel'e karsi kahve icmektir... Azicik felsefe'den azicik psikolojiden anlamak ustune biraz grafik dizayn eklemek ve hic bahsetmemene ragmen teknik konularda cok iyi olmaktir. Ornegin kizin kiz arkadasinin zattiri zutturunda ki zuttiri zat problemin neden kaynaklandigini kendisine 5 dakikada aciklayabilmektir.

Yuzeysel takilmasini da derin olmasini da bilmektir. Saraptan anlamaktir, sasirtmaktir, kiza dogum gununde gidip kaleideskop(umarim yanlis yazmadim :cherry: ) almaktir. Yeni aldigin mercedes jeep'in dosemesi yerine havlu sermemektir, Futbol muhabbeti yapmamaktir. Bilemiyorum, parayla cok ilgili gozukmesine ragmen okadar da ilgili degil sanirim zevk sahibi olmak parasizda olur. Herhangi bir konu hakkinda en azindan 5 dakika konusabilmen lazim, Tiyatro, sinema, konser gitmen lazim. Guncel muhabete yabanci kalmicaksin gazete okuycaksin. Hergun farkli bir espirin olmali
Giyim kusam da onemli tabe, pembe gomlegin olacak bi kere pembe puantiyeli kravatini taktiginda giyineceksin :queen: Ole isda, tabe unutmamali insan her malin bir alicisi vardir, onemli olan reklamini yapmak diyip burada bitirim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla ben sevgilim olana kadar hep olsun isterdim. sonra o kadar rezillik cektikten sonra sevgililerim olunca da bir halt olucek sandım.sevgililerim olmaya basladı.sonuc olarak "BU MUYMUŞ LAN!" dedim.

olmaması çok daha iyidir. kapris yok ,dır dır yok. sevgilinizin erkek kankileri yok,sevgilinizin ilkokuldan erkek sınıf arkadaşları yok, sevgilkinizin bitmez tükenmez hala oğlulları ,,,,maaaalleden arkadaşları yok,

kimseyi gece gece eve bırakmak zorunda değilisn. tum zamanını ve paranı kendine harcıyosun. olmaması her zaman için daha iyiydir.
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
aaaaaaa...........bbbbbbbbbbbbbbbbbbb.........................aaaaaaaaaaaaa.zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...............aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......:cherry:
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
101
valla ben sevgilim olana kadar hep olsun isterdim. sonra sevgililerim olmaya basladı.o kadar rezillik cektiktin sonra sevgililerim olunca da bir halt olucek sandım.sonc olarak bu muymuş lan dedim. olmaması çok daha iyidir. kapris yok dır dır yok. erkek kankiler yok, ilkokuldan erkek sınıf arkadaşları yok, tum zamanını ve paranı kendine harcıyosun. kimseyi eve bırakmak zorunda değilisn. olmaması her zaman için daha iyiydir.

::plus1:: ::plus1:: ::plus1::
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
al bendende o kadar rafi...bölesi daha güzel,cep telini kurcalayan yok,kimin aradığını soran yok,nerde olduğunu soran yok .peaaaa
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
telefonla şarj aletini boşadım birbirinden :mrgreen:
7 senelik hat arayan soran yok :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
en güzeli.

kurudur aşım, eağrısız başım
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yöreye göre farklı söylenebilir tabi. anne tarafım öyle söyler.kurudur aşım eağrısız başım gibi.....sonuç olarak kız arkadaş başa beladır.kızla çıkarken onun erkek kankaları da yaşamına girer.en sap en abaza dönemindeki huzurunu arar hale gelirsin.
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
rafi senin konuyu gördün mü.bu zamana kadar yorum yapmayarak bizi şaşırttın dorusu.ne oldu sana ya...:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hangi konu o ya?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst