Hiç Sevgilisi Olmayan Varmi?

Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
raflar' Alıntı:
kız t shirt giymiş,içine sütyen giymemiş, gögüs uçları kabak gibi belli oluyo,tayt gibi yapışan pantolon giymiş,vaginanın ortasındaki çizgiye kadar belli oluyo, göğsü bağrı açık bişey şey giymiş,göğsünün çatalı görünüyo,beli açık şey giymiş eğilince kıçının çatalı görünüyo, ben kızdığım zaman "kocam mısın nişanlım mısın giyimime karışma" der.kardeşim sen 20 küsur yaşında 30 una yaklaşmış kazık kadar kadınsan ve hala yaşına göre giyinmesini öğrenemediysen o zaman o adam da,lafı koyar yani.(böyle açık saçık giyinmedeki amaç,bir kişiyle yetinilmediği için ortamdaki tüm erkeklerin ilgisini çekmek.egoyu tatmin etmek, erkek arkadaşı kıskandırımak.ama yanlış taktik. kıskandıran kadın ,,,,,adamı kendine daha çok bağlamaz sadece adamı soğutur krediyi tüketir)zaten adama değer vermediği için adamda kredinin bitmesi çok da umurunda değildir. nasıl olsa aleternatifler bitmez.
Toplumdaki cinsel açlık yüzünden kadınlar açık giyinerek çok çok rahat ilgi çekiyorlar. "Abazan" adama dizaltı etek bile tahrik edicidir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Khutuck' Alıntı:
Toplumdaki cinsel açlık yüzünden kadınlar açık giyinerek çok çok rahat ilgi çekiyorlar. "Abazan" adama dizaltı etek bile tahrik edicidir.

kadın diz üstü de giyse zaten fazlasıyla ilgi çekiyor.(çirkin bile olsa).burda sorun kadının doyumsuz bir varlık olması. ilgiye korkunç bir zaafı olması.sevgilisi olduğu halde hala ilgi görmek için açık saçık giyiniyorsa buna tek kişinin ilgisi yetmiyordur,çok eşliliğe eğilimlidir direk yani.bu kadar da basit.yaşına konumuna ,kalıbına göre giyinmeyen birine de raflar da olsa, başkası da lafı koyar yani.etme bulma dünyası.

aç adama abazan diyosun da , bu kadar aç kadına da birşey denir heralde.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Abazanlık erkeklere özgü bir olay değil, ama kadının böyle bir yapıda olduğunu anlamak çoğu erkek için zor bir iş. Kız arkadaşlarımdan hiçbirinin giyimine müdahale etmedim, ama aşırı ve yakışmayan şekilde giyinirlerse uyarımı yaparım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla ben çoğu kez akşam akşam tartışmayalım huzurumuz kaçmasın falan diye görmemezlikten geldim,(aslında onun huzuru çok yerinde oluyordu ama benim huzurum da kaçıyordu tabi) müdahale ettiğimde ise hiç iyi sonuçlar almadım. günümüz kızlarının hayattaki tek değeri kişisel özgürlükleri ve senin duyguların onun kişisel özgürlüğünden daha önemli değil.ortamda erkekler kızın göğüslerine hayran hayran bakarken senin rencide olduğunu ne hissettiğini hiç takmaz.gıkını çıkaramazsın .kro damgası yersin.bas git der .

ondan sonra da yok efenim, "aşık olmuyorlar, aldatıyorlar.adam gibi adam yok diyolar. sen adam gibimisin! ....demek lazım.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
37
raflar' Alıntı:
kız t shirt giymiş,içine sütyen giymemiş, gögüs uçları kabak gibi belli oluyo,tayt gibi yapışan pantolon giymiş,vaginanın ortasındaki çizgiye kadar belli oluyo, göğsü bağrı açık bişey şey giymiş,göğsünün çatalı görünüyo,beli açık şey giymiş eğilince kıçının çatalı görünüyo, ben kızdığım zaman "kocam mısın nişanlım mısın giyimime karışma" der.kardeşim sen 20 küsur yaşında 30 una yaklaşmış kazık kadar kadınsan ve hala yaşına göre giyinmesini öğrenemediysen o zaman o adam da,lafı koyar yani.(böyle açık saçık giyinmedeki amaç,bir kişiyle yetinilmediği için ortamdaki tüm erkeklerin ilgisini çekmek.egoyu tatmin etmek, erkek arkadaşı kıskandırımak.ama yanlış taktik. kıskandıran kadın ,,,,,adamı kendine daha çok bağlamaz sadece adamı soğutur krediyi tüketir)zaten adama değer vermediği için adamda kredinin bitmesi çok da umurunda değildir. nasıl olsa aleternatifler bitmez.

sen tanımadan mı çıkıyorsun bi kızla.Bi insanla tanışır uyuşup uyuşmadığına bakar ondan sonra birlikte olursun.Tanıyana kadar da bu kız resmi kıyafetle gezmiodur herhalde görüyosundur nasıl giyindiğini.Sen bu kızın nasıl giyindiğini daha önceden kestiremiosan zaten sen kendi aklına yan.Yoksa sen de köprüyü geçene kadarcılardan mısın???Yazık yazık acıyorum:salut:

raflar' Alıntı:
günümüz kızlarının hayattaki tek değeri kişisel özgürlükleri
sen kendi kişisel özgürlüğüne müdahale ettiriomusun bakalım?Bakarsın yaşam tarzı seninkine uyuosa bi kızla çıkarsın,yaşam tarzı uyuosa da özgürlüğünü kısıtlamaya gerek yok zaten.Ama kendine uygun birini bulucak yeteneğin yoksa ayyrı.Kişisel özgürlükmüş...Biri bişi sölese errkeim errkekkk die şaha kalkmayı bilirsin dimi peehh senin erkekliine beee.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
Ertuğrul_Öz' Alıntı:
Durum raporu.
Daha arkadaş bile olmadan bezdirdi anlayacağınız..:pr:
o aslında senin motorunu seviyor ntalat :queen:
sana dedim sert olacan onlar peşinden koşacak.
bak bana önce kızlar havalı havalı geziyor etrafımda ama bakan kim sonra yavaş yavaş onlar başlıyor bana yaklaşmaya konuşmak istiyorlar gene yüz vermiyorum(aslında fazla kasmayıp burda karşılık vermem gerekiyor sanırım) sonra çekip gidiyorlar haliyle, ozaman aslında bu kız olabilirmiydi diye biraz düşünüyorum ondan sonra buz dağından bir parçacık buzul kopmuş gibi hissediyorum (the laf made by metehan), acı çekiyorum :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
silentfairy' Alıntı:
sen tanımadan mı çıkıyorsun bi kızla.
sen kendi kişisel özgürlüğüne müdahale ettiriomusun bakalım?. Ama kendine uygun birini bulucak yeteneğin yoksa ayyrı..

BUNU DİYECEĞİNİZİ TAHMİN ETMİŞTİM.GENELDE HEP KIŞIN KARDA BUZDA BAŞLAR BENİM İLİŞKİLERİM. İLK BAHARDA AÇILIP SAÇILMAYA BAŞLIYOLAR.

DEKOLTEYE ÇOĞU ZAMAN SESİMİ ÇIKARMASAM DA ORTAMDA ERKEKLERİN KIZIN BİRYERLERİNE HAYRAN HAYRAN BAKMASI VE ETKİLENİP İLGİ GÖSTERMEYE ÇALIŞMALARI SİNİRİMİ BOZAR.SONUÇTA O KIZI ELDE EDENE KADAR ANAMDAN EMDİĞİM SÜT BURNUMDAN GELMİŞ.BİR DE PROMOSYON MU YAPICAZ ELİN HERİFİNE.TABİ SİZ HAVADAN BULDUĞUNUZ İÇİN SİZİN İÇİN ERKEĞİN BİR DEĞERİ YOK. BU KONUDA BİZE ANLAYIŞ GÖSTEREMEZSİNİZ. SİZDE O EMPATİ YOK.ÇÜNKÜ EGOİSTSİNİZ.
ÖZGÜRLÜKLER BAŞKASININKİNİN BAŞLADIĞI YERE KADARDIR. LİMİTSİZ ÖZGÜRLÜK GİBİ APTALCA BİR SAPLANTIM YOK.ÖZGÜR OLUCAM DİYE KARŞIMDAKİ İNSANIN DUYGULARINI RENCİDE ETMEM EMPATİ DENEN BİŞEY VAR

tigermbz' Alıntı:
önce kızlar havalı havalı geziyor etrafımda ama bakan kim sonra yavaş yavaş onlar başlıyor bana yaklaşmaya konuşmak istiyorlar gene yüz vermiyorum.sonra çekip gidiyorlar haliyle, ozaman aslında bu kız olabilirmiydi diye biraz düşünüyorum :queen:


kaçan balık büyük olur.taktiğin yanlış. kadir takılırsan kız seni sıkıcı bulur ve peşinde o kadar çok aletrnatif varken seninle hiç uğraşmaz.(söylediklerinin aksine, zor adam hiç sevmez ve kendisini eğlendirecek adam arar bunlar. kaddir takılrısan anında MEHMET ALİ ERBİLLERE KAPTIRIRSIN.havada gider.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slient seni bekliyorum :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla bir kaç günden beridir bu konuyu takip ediyorum 3 arkadaşımız geceleri tartışıyor burda yanlız konu dağılmış gitmiş.

Hiç sevgilisi olmayan var mı?
Oldu da ne oldu ki bütün güzel duygularımı kaybettim.
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@orveg puhahaha
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
konuyu senin açtığın belli hiç sevgilin olmadığı da belli komik gelmiş sanırım
Ama çok şanslısın bazen keşke 2-3 sene evvele gitsemde hayatı tekrar yaşasam diyorum geceleri
Seni kıskanıyorum durumunun değerini bil
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
insanın sevgilisi adam gibiyse "sevgili kavramı" güzel bir olgudur, ama kaprisli hayvanın tekiyse olmaması daha iyidir.sevgilin olmadığı zaman,ne birine ilgi göstermek zorundasındır, ne kızın çevresindeki erkeklerle abuk subuk sosyal ilişkilerine kafa yorarsın......tüm zamanını ve paranı kendine hobilerne ayırırsın.yalnızlık da huzur vericidir.güzeldir.ama bu duyguyu anlamak için en az 5 kızla çıkıp hanyayı konyayı görmüş olmak lazım. kimseyle çıkamamış adama yanlızlık iğrenç gelebilir tabi.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Birde seçilmeye değil seçmeye güdülenmişler.

"Bizim kızımızı ne astronotlar ne genetik mühendisleri istedi" replikleriyle devşirilmişler genelde. Oysa, baksanız seçimlerinde eledikleri insanlar kadar bile vasıfları yok çoğunun.

Kendilerini eleyen kişi biz olduğumuzda hayatlarının rutini değişiyor, kimyaları bozuluyor. "Sen kimsin, benden daha iyisini mi bulabileceğini zannediyorsun" ve kendisine alışık olmadığı şekilde davranan erkeğe tutku derecesinde bağlanmak gibi iki zıt uca kaymaları işten bile değil.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ertuğrul_Öz' Alıntı:
Birde seçilmeye değil seçmeye güdülenmişler.

"Bizim kızımızı ne astronotlar ne genetik mühendisleri istedi" replikleriyle devşirilmişler genelde. .

hocam hay elini kolunu öpeyim..şu sitede beni bir sen alıyosun.bizim seçme şansımız yok çünkü zaten kendimiz seçeneğiz,olmayan şey seçilir mi.de mi hocam. . seçmeye alışmış kadın erkekle eşitlik ister mi ya.

"bir kızı 1000 kişi ister 1 kişi alır" demiş atalar.bu kadar erkekleri aşşalayıcı bir atasözü olabilir mi. ve 100 de 100 gerçektir de. devamını ben getireyim. "geriye kalan 999 kişi de abaza alır"

kadınlar 13 yaşından beri gördükleri aşırı ilgiden dolayı erkeği olduğu gibi kabullenmek zorunda değiller.çünkü sayısız alternatifleri vardır. ama erkek kadınını olduğu gibi kabullenmek zorundadır..çünkü peşinde 20 kişi sırada beklemiyordur. erkeğin seçme şansı yoktur.erkek boş bulduğuna razı olamk zorundayken kadın canının istediğini seçer.BU BİLE KADIN ERKEK EŞİTSİZLİĞİNE VE KADININ ERKEĞİ EZMESİNE BİR ÖRNEKTİR.([/COLOR] .erkek üşenmeyecek yılmayacak, yüzsüzlük yapacak gerekrise onurunu ayaklar altına alacak aynı anda 20 kişiye yazacak ki bir tanesi lütfedip çıksın.aynı anda 20 kişiye yazmayan erkeğin de zaten hiç şansı yoktur papaz hayatı yaşar.bir kızı 1000 kişi ister 1 kişi alır bunun nesi aşitlik ya. ben böyle eşitliğin içine türkürürüm.
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Az önce rasgele dinlediğim şarkılar içerinde (supreme) Şöyle bir söz dikkatimi çekti.

"And all the best women are married " (Ve bütün "en iyi" kadınlar evlenmiş)

Hayır bütün en iyi kadınlar evlenmedi, evlendikten sonra en iyi oldular.

Çünkü ayakları ancak o zaman yere bastı, birisi ile hayatını birleştirdiği için artık bulutların 9. katında oturan tapılası yaratık tavırlarına ihtiyacı kalmadı ve aramıza indi. Artık önce insan sonra kadın oldu.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hocam eazından bal damlıyo bea.helal.....bekarken kesinlikle önce insanız sonra erkeğiz onlar sadece kadın.................

bugun sirkecide bir otelde benden yaşça büyük amerikalı bir bayan arkadaşımla buluşucaktım bekliyordum.tam o sırada otele yeni gelmiş olan iranlı kafileden dünyea güzeli genç bir kız geldi yanıma oturdu. ama oturuş bile gel konuşalım oturuşu. lan dedim şimdi benim hatun gelirse ne halt edicem.hiç de sevmez onları.neyse kız bana nerelisin muhabbetleri yaptıktan sonra,irandan
bugun geldim ilk kez geliyorum türkiyeye plaja gitmek istiyorum nasıl gidebilirim dedi.şurdan vapura bin adalara git ordan plaja gidersin falan diyorum ama kız konuşuyo en az 10 tane iranlı kafa döndü bizi dinliyo.otel personeli de amerikalıya gelip gittiğim için bana bana tilt zaten.ama kızı bi görücen bilader insan ya insan.medeni cesaretine hasta oldum kızın.bizimkiler gibi 8 kilitli kasa değiller yani.

iranlıya yarın öğlen geleyim beraber gideriz desem kesin "temem" derdi.ama çevredeki iranlı kafalardan ve otel personelinin amerikalıya ötmesinden tırstım.işte hocam diyalog dediğin böyle olur. bizde resmen erkeğin ittirmesiyle kaktırmasıyla yürüyor işler.elini taşın altına sokmaz türk kadını.işine öyle geliyo.

ödediğin bedelin karşılığını isteyince de kötü adam oluyosun.
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Evet kısa süreli de olsa yurt dışı deneyimi olan birisi olarak bende aynı duyguları paylaşıyorum.

Bir insan hem güzel, hem alçak gönüllü, hem kibar olabilir mi ?

Buralarda pek rastlamadım ama gittiğim yerde insanlar önce insan sonra erkek veya kadındı, Bir yer sormak için buradaki gibi bir erkek gelmesini beklemek zorunda olmamak, adres sorduğun kızın Deniz Akkaya yı kendisine ibrikçi yapacak kadar güzel olması, verdiği adresi man kafam almayınca üşenmeden beni bisikletine artçı atıp gideceğim yere bırakacak kadar kibar olması (hatta beni alşam yapacakları house partye davet etmesi, tabi gitmedim orada kimse Kadir İnanırı tanımaz, madara olmanın alemi yok:) ), Yoldaki konuşmalarımıza göre aslında oldukça zengin bir ailenin kızı olmasına rağmen ulaşım için bisikleti kullanan bizdeki cherokee jiplerinin içindeki platin saçlı karıların yüzüne tükürme isteği uyandıran bir insan evladını Türkiye de görme şansımız milyarda kaç?

Oralarda geçirdiğim kısa zaman boyunca bu ve bunun gibi olaylara şahit oldum veya yaşadım, ama bu bayanlara karşı içimden cinsellik namına hiçbirşey geçmedi, sadece taktir dugsusu hakimdi,

Tabi Türkiye'ye gelir gelmez gördüğüm uykudan o insanların hemcinslerinden birisi tarafından uyandırıldım.

-Pardon dış hatlar terminalinden....
-Bananea beaaa
-?!'^+%

İşte böyle..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hocam burda güzel kız zaten az da,türkiyede çirkin bi kıza bile adres sormaya kalksan, bu bana yazıyo diye triplere girer ilgi gördüğünü düşünür hem çok hoşuna gider hem de sana bana sarkıyo sapık tribi çeker sorduğuna soracağına pişman olursun.hah hah hah hah.ben de adres sormak için hep erkek ararım.
Bir insan hem güzel, hem alçak gönüllü, hem kibar olabilir mi ?
hocam budur ya.zurnanın zooooaaart dediği yer budur işte.bu cümleni insalık tarihine altın harflerle yazıyorum.
ben de 2 kez dışarı çıktım çeşitli milletlerden bayanlarla diyaloglarım oldu,bir bizimkiler bir de yunanlılar nemrut.sabah karşılaşrısın ne günaydın derler ne merhaba derler bizden beklerler ve hiç sallamazlar.avrupalı ise insan gibi selam verir geçer,salak olur bakakalırım.bir italyan grup vardı kızlarının içinde en çirkini bizim serpil çakmaklının gençlik hali gibi falandı.bazıları hakkaten ornella muti klasındaydı.. bizi tam 1,5 saat üşenmediler italyan barına götürdüler ve yol boyunca da sohbet ettik, hiç o konuşsun ben dinliyim canım isterse iki laf ederim olayı yoktu.muhabbeti ortaklaşa yürütüyosun.yormuyo adamı.önce insan sonra kadın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst