kız t shirt giymiş,içine sütyen giymemiş, gögüs uçları kabak gibi belli oluyo,tayt gibi yapışan pantolon giymiş,vaginanın ortasındaki çizgiye kadar belli oluyo, göğsü bağrı açık bişey şey giymiş,göğsünün çatalı görünüyo,beli açık şey giymiş eğilince kıçının çatalı görünüyo, ben kızdığım zaman "kocam mısın nişanlım mısın giyimime karışma" der.kardeşim sen 20 küsur yaşında 30 una yaklaşmış kazık kadar kadınsan ve hala yaşına göre giyinmesini öğrenemediysen o zaman o adam da,lafı koyar yani.(böyle açık saçık giyinmedeki amaç,bir kişiyle yetinilmediği için ortamdaki tüm erkeklerin ilgisini çekmek.egoyu tatmin etmek, erkek arkadaşı kıskandırımak.ama yanlış taktik. kıskandıran kadın ,,,,,adamı kendine daha çok bağlamaz sadece adamı soğutur krediyi tüketir)zaten adama değer vermediği için adamda kredinin bitmesi çok da umurunda değildir. nasıl olsa aleternatifler bitmez.