Hiç Sevgilisi Olmayan Varmi?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla ben istediği her erkeği elde etmiş ve edebielcek dünya kadar kadın tanıdım. bu toplumd abu kadar abazalık varken en salağı bile bilerini bulur.bu ülkede öyle bir kadın kıtlığı var öyle bir kadın kıtlığı var ki, binlerce yüzbinlerce yabancı kadın türkiyeye gelip fuhuştan geçimini sağlıyor kimi evleniyor, hatta yüzbinlşerce erkek akdın kılığında kendinie rkekelre satıyor, gene de gene de gene de hala ve hala kadın başına 20 tane erkek var. bunun sebebi de bellli. gençken erkek nüfuz kadınlardan çok fazla(erkekelr erken öldüğü için kadın lar yaşlılıkta daha çok. ayrıca kızlar daha lsiede sözlenip nişanlanıyor üniversitede veya biterken pat evleniyor. kime baksak yaşamında biri var.türkiyede 15 yaşında kız 30 yaşında erkek, 25 yaşında kız, 25 yaşında ekrke kombinasyonu olduğu sürece dışardan 10 milyon daha rus kadın gelse de türkiyenin kadın ihyiacı bitmez.

türkieyde 25 yaşında kız 35 yaşında erkek kombinasyonu olduğu sürece kadın kıtlığı bitmez.ayrıca kadının güce taptıı göz önüne alınırsa, genç erkekte de kariyer para ,pek olamdığı için tercih edilemezler.paran kadar sev yaklaşımıyla karşılaşılınca parasıı da yoksa ne yapsın genç bekar erkek ..........evlenemden önce gününü gün etmesin de ne yapssın... madem duyygusallık adam yerine de konmuyorum, yok hiç olmazsa cinsellik olsun hesabı kaşar peşinde koşuyor haklı.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
tespiti yapıyorsun, ama sebebini bulamıyorsun. o yabancı memleketlerden gelen kadınlarla da, kadın kılığındaki erkeklerle de, sokakta gördüğü her kadınla da beraber olan ve insandan başka 2 ayağı üzerinde yürüyebilen o yegane hayvan ırkı, evlendiği kadını eve kapatıp dışarıya azmaya giden erkek milletidir. bunlarda içgüdü kontrolü diye birşey yoktur. afrika'daki hayvan bile kıtlık durumlarında çiftleşmeyi azaltarak nüfusunu dengeleyebilirken, bu ırk o kadar azmış bir vaziyettedir ki sürekli çiftleşirler, sürekli çocuk yaparlar.
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
37
musti81' Alıntı:
bahis açıyorum
rafmı slinetmi :p
kim döfcek :p
slientin çenesine güvenerek
slient diyorum

yaa ilahi musti yaaa :p

raflar' Alıntı:
biz çıkarken aldatılınca hatayı kendinde ara diyosunuz küstah küstah. hırsızın sanki hiç suçu yok..........kocası dışarlarda sürtüyosa kadın hatayı kendinde arasın o zaman....................ayrıca 30 a kadar sosyal güç cazibe sizde siz yaşıyosunuz 30 dan sonra sosyal güç cazibe bize....biz yaşıyoruz.toplum durumu eşitlemiş işte ne güzel.kadın erkek eşitliği var kardeşim zorunuza gitmesin.....evet evlenen adamında dışarda sürtmesi hoş değil. onaylamıyorum ama yapana da kızmam. o onun özel yaşamı.kadın gençken peşinde 20 kişi varken yediği nanelere saysın.
madem o 30 luk adamların yaptığı sana normal geliyo yapsalar da kızmıyosun o zaman 20 lik hatunların yaptığını da (ki bence hepsi yapmaz,seninki bana ters fikirler) normal karşılıcaksın.Nerde o ağzına sakız ettiğin kadın erkek eşitliği????
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu muhabbette ben de ortak olayım bakayım

raflar' Alıntı:
türkieyde 25 yaşında kız 35 yaşında erkek kombinasyonu olduğu sürece kadın kıtlığı bitmez.ayrıca kadının güce taptıı göz önüne alınırsa, genç erkekte de kariyer para ,pek olamdığı için tercih edilemezler.paran kadar sev yaklaşımıyla karşılaşılınca parasıı da yoksa ne yapsın genç bekar erkek ..........evlenemden önce gününü gün etmesin de ne yapssın... madem duyygusallık adam yerine de konmuyorum, yok hiç olmazsa cinsellik olsun hesabı kaşar peşinde koşuyor haklı.

Tek kelime ile süper yaklaşım ayakta alkışlıyorum bugünlerdeki derdim
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
3. dünya savaşı benim yüzümden bu topikten çıkacak :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence oranla yanlış

raflar 1.000000005
silent 10000000
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
+hatun kaçtı Allah ım şaştı+

motoru ilk aldığım gün ( zat150 kendi motorum ama küçümsüyorum ) 3 hatun bindi kim olduklarını bende bilmiyorum :)

arabamı aldığım zaman inen binenin hadii hesabı yoktu.

şimdi ikisinden de sıkıldılar ne zaman değiştiriyosun diolar.

tabi bunalrı diyen bi grup insan sayıları her geçen gün artıyo.öyle olmayanda amaaaaan bu zamana kadar hata etmişim bundan sonra ben de öyle takılıcam dio.

bu tarz bayanlardan şikayet eden erkekler paraya bakmayan hatunun da onun hiç bi yerine bakmadığı için istemezler.şikayet etmeye gerek yok bence.çoğu zaman alan memnun veren memnun.
aşk ve sevgi ??? aramayı bırak inanmaya bile gerek yok !!!
neyse sinirim bozuk benim bakmayın bana .sevin sevişin kafanıza göre takılın...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
209
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadslar ben hayatım botunca kız arkadasımın olmadıgı zamanlarda bile stres yapmadım hem niye yapayımkı ben degil onlar kaybettikleri için stres yapsın
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
209
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
orveg' Alıntı:
Dostum bu topikte oyle yazılar okudumki. Bazı arkadaslar niye yasıyo anlamdım. Kızlara ulasmak o kadar zor olsaydı dünya nufusu bu kadar kalabalık olmazdı. Bir adet gül iki kelime güzel söz yeterli sanıyorum eger degilsede sen sag ben selamet benim kadar ve hatta fazlasını o kaybeder
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
baba büyüksün bana bir el versene gözünün yağını yiyim
:queen:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi o şiirri kime yazdın
mehmete yada osmana değil ya :mrgreen:
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
sahinhakan04' Alıntı:
Dostum bu topikte oyle yazılar okudumki. Bazı arkadaslar niye yasıyo anlamdım. Kızlara ulasmak o kadar zor olsaydı dünya nufusu bu kadar kalabalık olmazdı. Bir adet gül iki kelime güzel söz yeterli sanıyorum eger degilsede sen sag ben selamet benim kadar ve hatta fazlasını o kaybeder

gül deyince aklıma geldi.

bi kız arakdaşım vardı her ne halt yersem yiyim mavi gül alınca olay bitiodu affettiriodum kendimi.

yaa işte böyle bi anıydı neden söylediysem ben de anlamadım :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hmmm kız arkadaşın vardı yani onu söylüyorsun bak bu konuyu açan arkadaş okuyordur bu yazıları sonra aranız kötü olmasın
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
209
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
musti81' Alıntı:
abi o şiirri kime yazdın
mehmete yada osmana değil ya :mrgreen:
Dostum kastetdiğin bensem siir yazmak için illaki aşık olmaya gerek yok. Secimlerdede oy kullanıyoruz ama siyasetci değiliz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sahinhakan04' Alıntı:
ben degil onlar kaybettikleri için stres yapsın
MERAK ETME ONLAR HERŞEYDEN ÇOK ÇABUK SIKILAN NE İSTEDĞİNİ BİLMEYEN DORYUMSUZ YARATIKLAR OLDUKLARINDAN YAŞAMLARINDA DEĞİŞİKLİK YAPMIŞ OLMAK İÇİN BİLE DEĞİŞİKLİK YAPARLAR. SENDEN KURTULDUKLARINI İÇİN ÜZÜLMEZ TAM AKSİNE SEVİNİRLER.SEN AYLAR SONRA ANCAK BULURKEN O 3 GÜN SONRA ZULADAN ÇIKARIR HAYATINA BAKAR OLAN SANA OLUR.

EVET KIZ ARKADAŞIM OLMAYINCA KESİNLİKLE DAHA MUTLUYUM. KİMSENİN 20 YIL ÖNCEKİ ANAOKULUNDAN ,15 YIL ÖNCEKİ İLOKULDAN ERKEK SINIF ARKADAŞLARIYLA BOĞUŞMUYORUM, ,,,,"NİYE ARAMIYO BU HAYVAN,NİYE HEP BEN ARAMAK ZORUNDAYIM" GERİLİMLERİ YOK,SAÇMA SAPAN KAPRİSLER YOK,BÜTÜN ZAMANI KENDİME VE HOBİLERİME AYIRIYORUM, BÜTÜN PARAMI KENDİME AYIRIYORUM, KİMSEYE İLGİ GÖSTERMEK ZORUNDA DĞEİLİM POHPHOLAMAK ZORUNDA DEĞİLİM,SORUMLULUK YOK STRES YOK. SEVGİLİM OLAMDIĞI ZAMAN KENDİMİ DAHA ÖZEL HİSSEDİYORUM.

Kızlara ulasmak o kadar zor olsaydı dünya nufusu bu kadar kalabalık olmazdı. [/QUOTE].....DÜNYADA NÜFUS FAZLALIĞI KIZLARA ULAŞMANIN ZORLUĞUNDAN DEĞİL, DÜNYA NÜFUSUNUN ENAZ 4 TE BİRİNİN OKUMA YAZMA BİLE BİLMEMESİ EĞİTİMSİZLİK CAHİLLİK,,,,,AYRICA DA HAYATI BOYUNCA KADINA DOKUNAMAMIŞ ADAMIN EVLENDİĞİNDE MAKİNA GİBİ ÇALIŞMASINDAN ......

KIZLARA ULAŞMAK HER ZAMAN İÇİN ÇOK ZORDUR. ÇÜNKÜ DİYALOĞA KAPALIDIRLAR.TANIŞMANIZ İÇİN BİLE BİN DEREDEN SU GETİRİRLER.HAYDİ TANIŞTIN ARKADAŞ OLDUN , SEVGİLSİ VAR MI YOK MU ANLAYAMAZSIN ÇOĞU OLSA DA KISMETİM KAPANMASIN HESABI GİZLERLER. HOŞLANSA DA BELLİ ETMEZ.TAVLAYANA KADAR BİN DEREDEN SU GETİRİRLER. HAYDİ O KADAR REZİLLİK ÇEKTİN ÇIKARKEN RAHAT EDERİM SANIRSIN,AMA İHALE SANA KALMIŞTIR, O SATTEN SONRA İLİŞKİ, HEP SENİN İTTİRMENLE KAKTIRMANLA YÜRÜR. ÇÜNKÜ ONLAR HERŞEYİ DEVLETTEN BEKLEMEYE ALIŞMIŞLARDIR .SABRIN TÜKENİNCE DE BEĞENMİYOSAN GÜLE GÜLE DERLER. .....KADINLAR ZORDUR.

silentfairy' Alıntı:
yaa ilahi musti yaaa :p


madem o 30 luk adamların yaptığı sana normal geliyo yapsalar da kızmıyosun o zaman 20 lik hatunların yaptığını da (ki bence hepsi yapmaz,seninki bana ters fikirler) normal karşılıcaksın????

BEN 30 YAŞINDA ADAMIN 20 YAŞINDA KIZLA ÇIKMASINI HİÇ BİR ZAMAN SAVUNMADIM.3-5 YAŞ İDEAL BENCE. FAZLASI HOŞ DEĞİL. NE O ÖYLE BABA KIZ GİBİ.AMA BEN 17 YAŞINDAYKEN, 15 YAŞINDA KIZA AŞIK OLMUŞSAM KIZ TUTUP DA 27 YAŞINDA BİRİYLE ÇIKIYROSA BEN DE 30 UMA GELİNCE TABİ Kİ BÜYÜK BİR ZEVKLE 20 YAŞINDA KIZLA ÇIKARIM YANİ. AL SANA KADIN ERKEK EŞİTLİĞİ.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
37
raflar' Alıntı:
BEN 30 YAŞINDA ADAMIN 20 YAŞINDA KIZLA ÇIKMASINI HİÇ BİR ZAMAN SAVUNMADIM.3-5 YAŞ İDEAL BENCE. FAZLASI HOŞ DEĞİL. NE O ÖYLE BABA KIZ GİBİ.AMA BEN 17 YAŞINDAYKEN, 15 YAŞINDA KIZA AŞIK OLMUŞSAM KIZ TUTUP DA 27 YAŞINDA BİRİYLE ÇIKIYROSA BEN DE 30 UMA GELİNCE TABİ Kİ BÜYÜK BİR ZEVKLE 20 YAŞINDA KIZLA ÇIKARIM YANİ. AL SANA KADIN ERKEK EŞİTLİĞİ.

raflar war ya yanlış anlama konusunda tezi yazılıcak adamsın sen!!!!!:p ben 30 luk adamların 20 lik çıtırlarla çıkmasından bahstmemştm.30 unda ewlenp yuwasına sadık kalmayan adama kızmıosan 20 sinde maaaalllleedeennn arkadaşlarıyla görüşen hatuna da kızma o zmn(ki bence arkadaş olunabilir ve senin gibi düşünen insanların olması sosyal açıdan derin bi yaradır) diorum.Bak ikisi de yapıo işşte o diline pelesenk ettiğin kadın erkek eşitliği böyle mi olcak peehhhh
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oo slient gözümüz yollarda kaldı nerdeydin :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst