Hiç Sevgilisi Olmayan Varmi?

Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
236
raflar' Alıntı:
ŞİMDİ BEN BUNLARA SAHİP DEĞİLİM AMA 30 KİŞİYLE ÇIKTIM ONU GÖTÜRDÜM BUNU DEVİRDİM ŞÖYLE KUVVETLİ ÇAPKINIM BÖYLE KUVVETLİ ZAMPARAYIM DİYE ATIP TUTANLAR ÇIKACAKTIR.hemcisnlerim kendilerini güçlü ve vezgeçilmez göstermek zorunda oldukları için bu palavraları atmak zorundadırlar..olsa olsa kızı bir süre pohpohlamış,şebeklik yapmiş ve elini bile tutamadan şutlanmışlardır.anlayış gösterir sarı bıyıklarımın altından kıçımla gülerim.:mrgreen:
raflar dostum bence sen bi psikiyatra git seni sevdiğimden veya değer verdiğimden söylemiyorum kendim için söylüyorum. senin gibilere oldukça biz erkek milleti asla beyefendi olamayacak



musti81 dostum unutma geldiğin yeri sende bi kadından oldun böyle düşünmemi nasıl komik bulursunuz anlamadım ya siz gökten zembille indiniz hiç ananız bacınız yok yada gerçekten kalitesiz adamlarsınız
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
SPEDY yazdıklarımı ya okumuyosun ya da anlamıyosun.

bir insan dünyadan bu kadar kopuk olabilir mi ya. goradan mı geldin kardeşim sen,,,hangi toplumda yaşıyosun
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
spedygonzales' Alıntı:
musti81 dostum unutma geldiğin yeri sende bi kadından oldun böyle düşünmemi nasıl komik bulursunuz anlamadım ya siz gökten zembille indiniz hiç ananız bacınız yok yada gerçekten kalitesiz adamlarsınız
siz deme!!! olaya beni karıştırma tartışacaksan sadece raflar adlı arkadaşla tartış
demin yazımdan alıntı yapıp aslında o yazıda hiç belirtilmeyen bir fikre karşı yazı yazdın; alakası yoktu, istersen bir önceki mesajını ve alıntıyı tekrar oku.
ben ise raflar ile çoğunlukla aynı fikirlere sahip değilim olaya hepinizden farklı bir açıdan bakmaya işin asıl olması gereken şekline dikkat çekmeye çalışıyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
SPEDY anamızın bacımzın konuyla ne ilgisi var lan,.......nerenle okuyosun ! yeni nesil duygusuz megaloman ve olduğu için............ analarımız gibi gerektiğinde azla yetinmeyi bilmedikelri için güvenilmez hayvanlar oldukları için kızıyoruz biz de zaten.....analarımız gibi duygulu, güvenilir,ve paylaşımcı olsalar niye eleştirelim ...ayrıca da öyle olana bi lafımız yok zaten.sen gerçekten okuduklarını anlamıyosun.
 
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
236
tigermbz' Alıntı:
siz deme!!! olaya beni karıştırma tartışacaksan sadece raflar adlı arkadaşla tartış
demin yazımdan alıntı yapıp aslında o yazıda hiç belirtilmeyen bir fikre karşı yazı yazdın; alakası yoktu, istersen bir önceki mesajını ve alıntıyı tekrar oku.
ben ise raflar ile çoğunlukla aynı fikirlere sahip değilim olaya hepinizden farklı bir açıdan bakmaya işin asıl olması gereken şekline dikkat çekmeye çalışıyorum.
yazının sonuna doğru biraz toparlamışsın ama böyle anladım kusura bakma seni tenzii ederim zaten mesajı üstüne alana yolluyorum yanlış anladıysan özür dilerim
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
spedygonzales' Alıntı:
musti81 dostum unutma geldiğin yeri sende bi kadından oldun böyle düşünmemi nasıl komik bulursunuz anlamadım ya siz gökten zembille indiniz hiç ananız bacınız yok yada gerçekten kalitesiz adamlarsınız

höööö :silent:

gitte insan içine karış derim bıktım ana bacı muhabbetlerinden ya davul
konuyu ne diye açtım siz çevirdiniz yiyin birbirbirinizi alla alla
kalitesizmiş
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ana bacı muhabbeti açan arkadaş okuyordur heralde.

MUSTİ aslında güzel bi konu açmış,sorunlu bir konu bu.avrupaya benziyoruz git gide.kadın ve erkeğin tek değeri kişisel özgürlüğü olmuş artık..........iki taraf da paylaşımdan sorumluluktan kaçıyor,,,,,,ilişkide birbirilerine çok fazla özel alan yaratıyorlar,sonuçta özel alanlar arttıkça paylaşımdan uzaklaşıyorlar,ruhen birbirlerinden uzaklaşıyorlar. özgürlükçü ilişkinin bir adım ilerisi çok eşlilik, bir adım ilerisi de eşcinselliktir,batıda 1960lardan beri özgürlükçü ilişki ve çok eşlilik yüzünden aile kurumu bitmiş,eşcinsellik oranı %40 lara çıkmış... kızlarımız da son derece ezik bir aşşalık kompleksiyle özgürlük de özgürlük diye yırtındıkları sürece sermayeden yiyorlar sonra adam gibi adamlar bulmaları hayal olacak..
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
236
raflar' Alıntı:
SPEDY anamızın bacımzın konuyla ne ilgisi var lan,.......nerenle okuyosun ! yeni nesil duygusuz megaloman ve olduğu için............ analarımız gibi gerektiğinde azla yetinmeyi bilmedikelri için güvenilmez hayvanlar oldukları için kızıyoruz biz de zaten.....analarımız gibi duygulu, güvenilir,ve paylaşımcı olsalar niye eleştirelim ...ayrıca da öyle olana bi lafımız yok zaten.sen gerçekten okuduklarını anlamıyosun.
öyle lanlı konuşma senin acizliğini gösterir, ayrıca okuduklarını gayet iyi anlıyorum sadece katılmadığımı belirttim nedenleriyle ama dikkat ettiğim başka bi şey bütün topiclerde hep argo konuşuyosun tespitlerinde toplumbilimciymişsin gibi kararlar veriyosun bence bu site sana bi beden büyük sana bi tavsiye kahveye git orda dengini bulursun

ayrıca musti81
musti oldukça sosyal bikişiyimdir senin gibi dağda yaşamıyorum gerçekler yüzünüze vurulduğunda hemen kıvırıp ana-bacı muhabbeti yapmayın diyosunuz buda acizliğin göstergesidir.

ve
kadınlar hakkında bütün kadınlarla ayrı ayrı konuşup tartışmış gibi deneysel sonuçlar ortaya atıyorsunuz
böyle yapacağınıza benim hayatımda şu kadar kadın vardı şu kadarı böyle diyin
en azından gülünecek duruma düşmezsiniz
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
spedygonzales' Alıntı:
öyle lanlı konuşma senin acizliğini gösterir, ayrıca okuduklarını gayet iyi anlıyorum sadece katılmadığımı belirttim nedenleriyle ama dikkat ettiğim başka bi şey bütün topiclerde hep argo konuşuyosun tespitlerinde toplumbilimciymişsin gibi kararlar veriyosun bence bu site sana bi beden büyük sana bi tavsiye kahveye git orda dengini bulursun

ayrıca musti81
musti oldukça sosyal bikişiyimdir senin gibi dağda yaşamıyorum gerçekler yüzünüze vurulduğunda hemen kıvırıp ana-bacı muhabbeti yapmayın diyosunuz buda acizliğin göstergesidir.

ve
kadınlar hakkında bütün kadınlarla ayrı ayrı konuşup tartışmış gibi deneysel sonuçlar ortaya atıyorsunuz
böyle yapacağınıza benim hayatımda şu kadar kadın vardı şu kadarı böyle diyin
en azından gülünecek duruma düşmezsiniz

hacı piyangomusun:)
o dediğin lafı hiçbir bayan demedi bana:)
modada büyüdüm dağ ise beklerim:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet lanlı konuşma hiç hoş değil ama ana bacı işin içine girmesi de hiç hoş değil. sen gerçekten bu toplumu tanımıyosun ki anayı bacıyı işin içine katınca konuşmaların lana luna döneceiğini kestirmiyosun......hiç birimiz çoban değiliz. bu halkın bu topğlumun çocuğuyuz, hayatın içindeyiz.salak aşık ediz hun dönemlerimiz geçeli çok oldu.tabi ki hayatla , toplumla ilgili bir takım görüşleirmiz olacak. boş teneke miyiz arkadaşım...ayrıca burda kismenin özelini tartışmıyoruz. bunun anlamı da yok. toplum geneli üzerinden konuşuyoruz.

""""burası türkiye.fakir bir ülke.aileler fakir. kızlar 5 yaşından beri anaları tarafından zengin koca bulup yırtmaya şartlandırılıyorlar. (parasız kariyersiz adamın hiç şasnı yok).""""""..... buna karşı çıkan adamın goradan yeni gelmiş olması laızm..........
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
236
raflar' Alıntı:
evet lanlı konuşma hiç hoş değil ama ana bacı işin içine girmesi de hiç hoş değil. sen gerçekten bu toplumu tanımıyosun ki anayı bacıyı işin içine katınca konuşmaların lana luna döneceiğini kestirmiyosun......hiç birimiz çoban değiliz. bu halkın bu topğlumun çocuğuyuz, hayatın içindeyiz.salak aşık ediz hun dönemlerimiz geçeli çok oldu.tabi ki hayatla , toplumla ilgili bir takım görüşleirmiz olacak. boş teneke miyiz arkadaşım...ayrıca burda kismenin özelini tartışmıyoruz. bunun anlamı da yok. toplum geneli üzerinden konuşuyoruz.
genellemeyi nasıl yapıyosun diyorum ben sana zaten neyi ölçüt alıyosun kaç kişiyle konuştun kimlerle anket yaptın ??? sevgili vatandaş yanılmıyosam ist.da yaşıyorsun belki ordaki gözlemlerin bu yöndedir ama bu ülkede 80 il daha var ve bu mega kentler dışında (34-35-06-gibi) ahlak öyle sandığın kadar bozuk değil insanlar o kadar kirli değil evet üretim araçlarının değişmesi- sermayenin yaygınlaşması-kadınların üretim ilişkilerine girmeleri hayatımızda bazı değişiklikler yaptı ama genel anlamda senin magazinden izlediğin ve şahit olduğun kadar çok değil. sana tavsiyem kafandaki ön yargıları at ve birini sevmeye çalış
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
raf bunlar bakımlı erkeklere bakıyor
için boş olsada önemi yok
hepsinin ortak savunağı
olgun erkek dürüst erkek bıraksana ya alnındamı yazıyor
359jh.png
 
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
236
[QUOTE=""""burası türkiye.fakir bir ülke.aileler fakir. kızlar 5 yaşından beri anaları tarafından zengin koca bulup yırtmaya şartlandırılıyorlar. (parasız kariyersiz adamın hiç şasnı yok).""""""..... buna karşı çıkan adamın goradan yeni gelmiş olması laızm..........[/QUOTE]
o ailelerin babaları erkek değilmi :) yani demekki bizde de suç var
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
raf sen bana lan de
ama kalitesiz adam deme
kalite kontrolcü speedy
359jh.png

son ütücü raf
359jh.png
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o ailelerin babaları iskele babası olalı çooook uzun zaman oldu.

kadın doğası gereği gücü eline geçridiğinde ezer yazdı bir arkadaş.

çok doğru bir tespit.kadın okuyup makam statü para sahibi olunca tabi ki kendini allah gibi görüyor,tabi ki hiç bir insani duygusu kalmıyor, tabi ki tek değeri özgürlüğü oluyor.bu kafada bir kadını zapt edebilir misin sen ya. takar mı seni bu kafada bi kadın. en ufak bi sorunda sen kimsin bas git der.
aşık olunur mu bunlara.

evet türkiyede 80 il daha var.ama ordaki iller yaşam tarzı olarak istanbuldan 10 kat beter.ve ordaki kızlar da tv den türkiyenin kaymak tabakasını görüyorlar özeniyorlar.burası fakir bir ülke kızlar 5 yaşından beri anaları tarafından zengin koca bulup yırtmaya şartlandırılıyorlar. (parasız kariyersiz adamın hiç şasnı yok).""""""..... tezim türkiyenin her yeri için geçerli. kimse kimseye lan lun demesin hoş değil. diyecek durumlar da yaratılmasın. eazımızın tadıyla muhabbet edelim.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
speedy keşke anne bacı konusuna girmek kadar cesur olup
raflar arkadaşımız kadar yazmaya baksaydın
bazı yazdıklarına +n raf:wiinkk:
+ kalitesiz demek mi düşündürücü lanlı konuşmakmı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ana bacı muhabbetleri çok gereksiz oldu ve hata tamam onu geçtik ,,haydi kalitesizliği falan da geçtik de,,,,,,ben onun nasıl bu kadar pozitif olabildiğine şaşıyorum .speedy bilader sen japonyada mı yaşıyosun? geyşa falan mı aldın
 
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
236
musti81' Alıntı:
speedy keşke anne bacı konusuna girmek kadar cesur olup
raflar arkadaşımız kadar yazmaya baksaydın
bazı yazdıklarına +n raf:wiinkk:
+ kalitesiz demek mi düşündürücü lanlı konuşmakmı
düşüncelerinizi kabul etmek zorunda değilim sizinle tartışmak gibi bi niyetim zaten yok çünkü ortak paydamız yok yazdıklarınızı okumak bile başağrısı yapıyor
ucu bucağı olmayan gereksiz bi tartışma bana göre saçma sen aksini idda edebilirsin

raflar' Alıntı:
ana bacı muhabbetleri çok gereksiz oldu ve hata tamam onu geçtik ,,haydi kalitesizliği falan da geçtik de,,,,,,ben onun nasıl bu kadar pozitif olabildiğine şaşıyorum .speedy bilader sen japonyada mı yaşıyosun? geyşa falan mı aldın
bende nasıl senin nasıl böyle düşündüğüne şaşıyorum
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o resim senin mi bilmiyorum ama , aynı anda 20 kişiye yazan biri çıkınca da "oeyh, bir tane buldum allah bereket versin" diyen bi adam tipi var sende............öyle bi tipim olmasını cidden çok isterdim.

onlara uyuz olurum ama erkeklerin içinde her zaman en renkli yaşayanlar mehmet ali erbillerdir.(sen öyle bi adammısın ama tipin öyle)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst