- Katılım
- 22 Haz 2006
- Mesajlar
- 236
raflar dostum bence sen bi psikiyatra git seni sevdiğimden veya değer verdiğimden söylemiyorum kendim için söylüyorum. senin gibilere oldukça biz erkek milleti asla beyefendi olamayacakraflar' Alıntı:ŞİMDİ BEN BUNLARA SAHİP DEĞİLİM AMA 30 KİŞİYLE ÇIKTIM ONU GÖTÜRDÜM BUNU DEVİRDİM ŞÖYLE KUVVETLİ ÇAPKINIM BÖYLE KUVVETLİ ZAMPARAYIM DİYE ATIP TUTANLAR ÇIKACAKTIR.hemcisnlerim kendilerini güçlü ve vezgeçilmez göstermek zorunda oldukları için bu palavraları atmak zorundadırlar..olsa olsa kızı bir süre pohpohlamış,şebeklik yapmiş ve elini bile tutamadan şutlanmışlardır.anlayış gösterir sarı bıyıklarımın altından kıçımla gülerim.:mrgreen:
musti81 dostum unutma geldiğin yeri sende bi kadından oldun böyle düşünmemi nasıl komik bulursunuz anlamadım ya siz gökten zembille indiniz hiç ananız bacınız yok yada gerçekten kalitesiz adamlarsınız