kanımca,insanı hayvandan ayıran ,insanı insan yapan duygularıdır.yani hoşlanmamız, sevmemiz,aşık olmamız,kıskanmamız,üzülmemiz falan hepsi normal şeylerdir.......insani şeylerdir...........çok eşliliğin de hayvanca bir şey olduğunu düşünüyorum.makine gibi piston gibi çalışan adamda da insani bir duygu olmaz. kızlar megalomandır bencildir ama içelrinde tek tük iyileri de vardır.hayvanlığın da ealemi yok.hayvana hayvanlık yapmak lazım.dinsizin hakkından imansız gelir hesabı.empati kurarsak, boynuzlanmak istemiyorsak biz de rahat durmalıyız. ama kadın kendisini seven erkeğe büyük bir zevkle zorluk çıkartarak,egosunu tatmin eder ve çok da mutlu olur.aşık olmamızı isterler olunca da manevi yönden güçsüz bulduğu için nefret ederler.kadının istediği adam olursanız özünüzü kaybedersiniz. sizden bıkar. ama kadının istediği adamı oynarsanız ve ama gerçekte başkası olduğunuzun farkındaysa size tapar.oyuncu olun. kurt köpee gibi oyuncu olun. dürüst ediz hun olmayın.yedek klubesinden izlersiniz maçı ona göre: