Hiç Sevgilisi Olmayan Varmi?

Katılım
31 Ağu 2005
Mesajlar
26
Sihirli kelime bence aramamak sevgiliyi aramak yerine karşına çıkmasını beklemek en iyisi herşey kendiliğinden gelişiyor
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
ersinm' Alıntı:
Sihirli kelime bence aramamak sevgiliyi aramak yerine karşına çıkmasını beklemek en iyisi herşey kendiliğinden gelişiyor

Bazen , otobüs durağında tren , hatta gemi beklediğini anlıyorsun.

Kendinden kaynaklanan hatalar ve olguları bulduktan sonra herşey (beklemek dahil) daha ii olacaktır!
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Sevgilin mi var derdin var abi boşver en güzeli single takılmak. Kıskananın yok, gel diyenin yok, ilgi bekleyenin yok ohh ne güzel kebap valla :) ...
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benimde yok olmasında böyle güzel :) bekar
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
544
Ashes yazık bize dimi single güzel ama güzel havalarda insanın önemli bir yolcusu olması da güzel bir duygu. Değerli yolcu hayatta beraber ilerlemek.
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
945
mehmet ali nin programında takla atan kızlardan ister misin bi tane
saray takla :mrgreen:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
26
burak89izmir' Alıntı:
gecende arkadaslarla cafede konusuyoduk bana kız arkadaşım ben mi motormu dedi ben direk MOTOR dedim :) sonra bana darıldı bende kızdırdım iyice senin üstüne binsem eve kadar götürürmüsün :) ...............
gerisini hiç sormayın :(
::koop:: ::koop:: :cat:
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
musti canını sıkma dostum bende yalnızım.Benim hatum diyorki sen çok iyisin çok dürüstsün,cana yakınsın,harbisin eeeee ben sana fazlayım ya bırakda ona ben karar vereyim hatun çekti gitti yaaaa böyle bir şey yaşayan varmı içinizde hı:salut:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya geçen gece kız arkadaşımla tartıştım
arkadaşım yanlış anlaşılmasın
gece şekerim zıpladı sonra deli gibi kaşındım uykum kaçtı
aman dedim bi arkadaş için böyle oluyosam
40 yılda olsa beklerim kıyak araba almam yalın ayak yürürüm
evimiz olması yeterki aradığım gelsin
iletişim sorunum yoktur karşımdaki insanın 5 dakikalık işi var
hem ben bu soruyu ortaya sordum bana yüklendiniz:)
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
MoToR' Alıntı:
musti canını sıkma dostum bende yalnızım.Benim hatum diyorki sen çok iyisin çok dürüstsün,cana yakınsın,harbisin eeeee ben sana fazlayım ya bırakda ona ben karar vereyim hatun çekti gitti yaaaa böyle bir şey yaşayan varmı içinizde hı:salut:
En azından dürüst bir hatunmuş :) Bana "sen benim i.çin çok iyisin" diyen olmadı, ama "ben onun için fazla iyiyim" diye düşünüp terkettiğim birisi olmuştu.

Bu durumda gidip onun önünde çocuk falan dövüp "Bak benim de kötü yanlarım var" diyebilirsin belki.

Şaka bir yana, bunu söyleyecek kadar dürüst birisini bulduysan peşinden gitmeye değer bence.
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lam o acıyı nasıl yaşıyosunuz anlamadım ben arkadaşımla kavga ediyomda ağlamaklı oluyom:pr:
neysem ii geceler herkeşe
deniz sanada ii geceler:rendeer:
 
Katılım
22 May 2004
Mesajlar
236
Benimde uzun zamandır kız arkadaşım yok ve valla müthiş mutluydum NO WOMEN NO CRY modundaydım.Ancak yaş 22 olduktan sonra hayatımda bir eksiklik olduğunu fark ettim,buradan tüm adaylara sesleniyorum :).
 
Katılım
18 Ara 2005
Mesajlar
145
kocaday' Alıntı:
Benimde uzun zamandır kız arkadaşım yok ve valla müthiş mutluydum NO WOMEN NO CRY modundaydım.Ancak yaş 22 olduktan sonra hayatımda bir eksiklik olduğunu fark ettim,buradan tüm adaylara sesleniyorum :).
sıkma canını be arkadaşım yaş 28 hala koymuyo rahat özgür olmak yaşamadan istemiyorum yaşadım istemiyorum
NO WOMEN NO CRY:p :queen: :bounce:
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
6
selam rakadaşlar muhabbet çok sağlamdı dayanamadım

bana kalırsa en iyisi uzaktan,platonik gibisi yok..2 senelik sevgilimden 3 gün önce ayrıldım.Biraz koyuyo ama,uzaktan sevicem onu ben..kimsenin canı yanmasın yani.Bide motorum olursa eğer bi gün.O zaman hiç düşünmem hiç dert etmem...motor gibisi var mıdır? Yoktur ki siz bunu daha iyi bilirsiniz..

O esmer güzeli yarimle yollarımızı ayırdığımız gün kendimi çok sevdiğim motosikletlere adıyorum diye haykırdım, orta boy bi uçurum kenarında.

Yani bi honda shadowun selesini benim sırt derimden yapsalar gıkım çıkmaz şerefsizim..

İşin doğrusu ve saçmalıktan uzak kıssası şudur ki,

Hiçbir canlının canını yakamam , yanacaksa motorumun canı yansın.
Ama bırakmasın beni hiç..

Sevgiyle...

motorunuzun kıymetini bilin..sevgili çok da önemli diil..
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
200
Slm, tabikide hayatı birileriyle paylaşmak güzel birşey ve sevgili olmadanda kim ne derse desin bazı şeyler eksik oluyor işte. Sadece kendine ait değil başkasına ait sorunları dinlemek ve çözümünü bulmak ve onun sevincini paylaşmak gibi eşsiz bir duyguyu kim yaşamak istemez ki. Ama ayrılınca o kadar kötü oluyor ki...... :salut:
Aradan belirli bir zaman geçiyor ve hayatınızın sıradanlaştığını zannediyorsunuz, belki gerçekten de öyle oluyor kim bilebilirki! O gülsün die şekilden şekile girdiğiniz veya sen üzülünce onun senin için yaptıkları geliveriyor aklınıza.Unuturum diyorsunuz ama o duyguya eş başka duygu olmadığı içinde unutamıyorsunuz.. Onun tapılacak kadar güzel olması veya iletişim kurarken ne kadar zevk aldığınızı ancak ayrılınca anlıyorsunuz, yada ayrılmak üzereyken.... Bazı şeylerin geri dönüşü yok arkadaşlar, karşımızdaki insanın değerini bilelim ve aynı şekilde bize değer vermesinide bekleyelim......
Demek istediğim hayatımızdaki herşeyin yeri ayrıdır. Ne motosiklet sevgili yerini tutabilir nede sevgili onun. Hepsi yaşanması geren duyguları içeriyor.....
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
tabikide hayatı birileriyle paylaşmak güzel birşey ve sevgili olmadanda kim ne derse desin bazı şeyler eksik oluyor işte. Sadece kendine ait değil başkasına ait sorunları dinlemek ve çözümünü bulmak ve onun sevincini paylaşmak gibi eşsiz bir duyguyu kim yaşamak istemez ki.
:salut: :salut: :salut:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:silent: hala yok:silent:
motorda yok:silent:
sıyırdım:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst