selam rakadaşlar muhabbet çok sağlamdı dayanamadım
bana kalırsa en iyisi uzaktan,platonik gibisi yok..2 senelik sevgilimden 3 gün önce ayrıldım.Biraz koyuyo ama,uzaktan sevicem onu ben..kimsenin canı yanmasın yani.Bide motorum olursa eğer bi gün.O zaman hiç düşünmem hiç dert etmem...motor gibisi var mıdır? Yoktur ki siz bunu daha iyi bilirsiniz..
O esmer güzeli yarimle yollarımızı ayırdığımız gün kendimi çok sevdiğim motosikletlere adıyorum diye haykırdım, orta boy bi uçurum kenarında.
Yani bi honda shadowun selesini benim sırt derimden yapsalar gıkım çıkmaz şerefsizim..
İşin doğrusu ve saçmalıktan uzak kıssası şudur ki,
Hiçbir canlının canını yakamam , yanacaksa motorumun canı yansın.
Ama bırakmasın beni hiç..
Sevgiyle...
motorunuzun kıymetini bilin..sevgili çok da önemli diil..