Hiç Sevgilisi Olmayan Varmi?

Katılım
28 May 2006
Mesajlar
317
bence böyle birşeyi halk oylamasına sunman bile insanların üzerinde buz etkisi yapmana yeterde artar bile efendice güzel konular dururken...
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
Şuan benimde sevgilim yok ama biliyorum ki arkadaşlarımın birden fazla kızla çıkması bize yakışmaz biz adrenalini seven ağır adamlarız biz motorcuyuz, motorcu ruhu besliyoruz.
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
berkforce' Alıntı:
bence böyle birşeyi halk oylamasına sunman bile insanların üzerinde buz etkisi yapmana yeterde artar bile efendice güzel konular dururken...
ne gibi:silent: yada banamı:silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kanımca,insanı hayvandan ayıran ,insanı insan yapan duygularıdır.yani hoşlanmamız, sevmemiz,aşık olmamız,kıskanmamız,üzülmemiz falan hepsi normal şeylerdir.......insani şeylerdir...........çok eşliliğin de hayvanca bir şey olduğunu düşünüyorum.makine gibi piston gibi çalışan adamda da insani bir duygu olmaz. kızlar megalomandır bencildir ama içelrinde tek tük iyileri de vardır.hayvanlığın da ealemi yok.hayvana hayvanlık yapmak lazım.dinsizin hakkından imansız gelir hesabı.empati kurarsak, boynuzlanmak istemiyorsak biz de rahat durmalıyız. ama kadın kendisini seven erkeğe büyük bir zevkle zorluk çıkartarak,egosunu tatmin eder ve çok da mutlu olur.aşık olmamızı isterler olunca da manevi yönden güçsüz bulduğu için nefret ederler.kadının istediği adam olursanız özünüzü kaybedersiniz. sizden bıkar. ama kadının istediği adamı oynarsanız ve ama gerçekte başkası olduğunuzun farkındaysa size tapar.oyuncu olun. kurt köpee gibi oyuncu olun. dürüst ediz hun olmayın.yedek klubesinden izlersiniz maçı ona göre:
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
317
güzel konular hepimizindir böyle konular özeldir diye yazdım çok düşünme bence
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
uslübunu beğenmedim söylemek gerekirse
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
disy diye biri insanın sevgilisiyle aynı evde oturamayağını yazmış.sevgilisiyle bile aynı evi paylaşamayacak kadar bencil bir zihniyet evlenince çocuk olunca ne yapar çok merak ediyorum.eşin çocuğun sorumlulukları özgürlüğünü kısıtlanmaya başlayınca kusura bakma ben bu işten skıldım diyemez heralde.
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben okumadım ama öyleyse oha yani sevgilisine güvenmiyorsa insan:silent:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bir daha bir insana sıkıntımı anlatırsam 2 olsun :silent:
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
37
raflar' Alıntı:
kadın gençken sadece heyecan ve eğlence arar.kesinlikle dürüstlük aramaz.ağır abi de aramaz.(dürüst olursanız ona gizem ve heyecan duygusu yaşatamazsınız ,sizi çözdüğünü düşünür ve anında yedek klubesini boylarsınız).ağır abi olursanız da sıkıcı bulur.ona palyaçoluk yapıp eğlendirmezseniz de yedek klubesini boylarsınız. erkekler iki tiptir.salak aşık ediz hunlar, mehmet ali erbiller. mehmet ali erbillerin olduğu ortamlarda ediz hunların hiç şansı yoktur.sakın dürüst ağır abi olmayın.çünkü gençken mehmet ali erbillerle gününü gün edip 30 undan sonra evlenmek üzre bir kenarda beklettikleri salak aşık ediz hunlardan birini seçerler.gözünüzü açın canınızı uyandırın.bedavaya gitmeyin.
raflar yaa üstünden bayağı bi geçmş ama yine de tutamıom klavyemi yazz yaz die paraladı kendini burda:queen: yaa allah aşkına bööle bişi mi war neye dayanıp da böle bi benztme yaptn ben onu da anlamıom ki yaa:silent: bi kere dürüst olmayın diye bişi olamaz ki bence dürüst olmayan adam sadece kalıpta adamdır plastik meyveler gibi,uzaktan baknca matah bişi sanırsın yakınına geldiğinde masada süs olarak bırakırsın.yalan söylemek gibi bi kişilik bozukluğu olan bi adamı neden sewsin ki bi kız???En azından bana pek olmaz gibi geldi ama bilmiyorum artıkkk:silent:
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
Teoman ın bi şarkısının sözün de vardı
" Çok kadın hiç kadındır "
aynen katılıyorum...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aleste vardiya ben salak olduğumu hiç sanmıyorum ama seni bilemem.

SİLENTFAİRY YA CEVAP BU DA..................kadınlar dürüst olun başkasını oynamayın der ama bu tipik bir kadın yalanıdır.bunun türkçesi,BANA OYNAMA KENDİN OL,SENİ KOLAYCA ÇÖZEYİM KOLAYCA ELEYEYİM, İŞİMİ ZORLAŞTIRMA demektir.dürüst olursan çok düz ve tehlikesiz olduğunu düşünür.bunu çözdüm bir gizemi kalmadı der.tehlikeis de yok beni korkutmuyor heyecanlandırmıyor der.eanında çantada keklik olursun.kadın sadomazoşisttir. insan gibi iyi giden ilişkiyi bile MONOTON bulur. niye iyi gidiyo çok sıkıcı...diye düşünür hır çıkarır.rahat batar kadına..ezmek ve ezilmek ister.erkek salak gibi uyumlu adam olayım,dürüst davranayım derse kadın adamı ezer anında da bıkar. erkek iç dünyasını kesinlikle kadına açmamalı ve dürüst de davranmamalı.kadın heyecfan verici adam ister huzur verici adam isteemz. onu 50 yaşından sonra istiyolar.ediz hun olmayın kaybedersiniz. mehmet ali erbil olun.

UNUTMAYIN KADINA RAHAT BATAR VE GENÇKEN HUZURU SIKICI BULUR.SIKICI EDİZ HUN OLMAYIN.SERSERİ OLMASANIZ BİLE SERSERİYİ OYNAYIN.KESİNLİKLE DE TAKMAYIN.KADIN KENDİSİNE AŞIK OLUNMASINI İSTER AŞIK OLUNUNCA DA SİZİ MANEVİ YÖNDEN GÜÇSÜZ BULDUĞU İÇİN NEFRET EDER.aşık olmayın ,ama peşindeki zamparaların arasından sıyrılmak için aşığı oynayın, kıskanmayın ama egosunu tatmin etmek için kıskancı oynayın .işin püf noktası bu.

"en güzel aşk zor olandır" diye insanlığın yüz karası bir laf vardır.türk kadınının yaşam felsefesidir.bu yzüden de hoşlandıkları adamlara bile bin dereden su getirirler........aslında dünyada tek bir kişi yoktur.çok insan vardır.kimse için de üzülmeye gerilmeye değmez.eğer bir insan huzuru sıkıcı buluyorsa rahat batıyorsa, gerilim yaşamaktan ezilmekten zevk alıyorsa ruh hastasıdır acilen bir hekime görünmesi gerekir.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Mar 2005
Mesajlar
82
valla belki size garip gelcek ama ben sevgilim varken ondan sıkılıyorum olmasada kafama göre takılsam diyorum yokkende bi sevgilim olsa diyorum bu genelde böyle oluyor.
özellikle kışın yanlız kalmak sıkıcı oluyor ama yazın bekarlık sultanlık
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla hocam bence sen ya ne istediğini bilmiyosun ,
ya da hep bulduğuna razı olmuşsun ama hiç biri idealindeki kız değilmiş heralde.

3. bir şık daha var. bulduğuun kızlar gerçekten çok sıkıcı tiplermiş.(türk kadını muhabbetin yürümesi için hiç bir şey yapmaz.o konuşsun ben dinliyim ,beni eğlendirsin der, herşeyi devletten bekler.gerçekten çok sıkıcı bir format yani klasik türk kadını)....bence ne istediğini kafada netleştirmek lazım.
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
cihan' Alıntı:
valla belki size garip gelcek ama ben sevgilim varken ondan sıkılıyorum olmasada kafama göre takılsam diyorum yokkende bi sevgilim olsa diyorum bu genelde böyle oluyor.
özellikle kışın yanlız kalmak sıkıcı oluyor ama yazın bekarlık sultanlık

Aynen durum bende de var :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla ben yıllarca adam gibi bi kız bulayım,bir daha da değiştirmiyim hep aynı kızla çıkayım hiiiiç uğraşmayayım işime gücüme bakayım istemişimdir.çünkü bunlarla uğraşmak gerçekten çok aşırı sıkıcı bir iş.tanışması bir dert, arkadaş olması bir dert, tavlamaya uğraşmak bir dert,(hepsi buzdolabı ve çoğunun sevgilsi var ama yok ayağı yaparlar.)haydi tavladın ,ulan tamam tavladım artık biraz rahat ederim dersin, avcunu yalarsın.sabah sms atarsın gece 12 de cevap yazar,ne MAAAAAAALLEDEN çocukluk arkadaşı biter, ne ilkokuldan sınıf arkadaşı biter, ne halasının oğlu biter, ne daysının oğlu biter, genetik yapıları gereği sevgilileri olsa bile başkalarından da ilgi görmeye doyamazlar daha çok ilgi görmek için siz varken başkasına da kuyruk sallarlar.ne kadar yalan söyleseler de hepsinin peşinde 20 kişi vardır maksat sizi sinir edip egosunu tatmin etmektir.hem kıza yazan heriflerle hem kızın insanlık dışı kaprisleriyle boğuşur dururuz.olmaması kesinlikle çok daha huzur vericidir.

kızları anaları benim kızım saraylara layık, benim kızım prenses, hatta benim kızım birleşik krallık kralicesi 2 .elisabeth gazıyla yetiştirir.ülkemizde kız başına 20 erkek düştüğü için de hanım kızımız hem aileden hem çevreden hem de aç toplumdan gördüğü astronomik ilgiden dolayı megalomana bağlar.artık o kendi içinde catreen zeta joes falandır.kimseyi kendine layık görmez.her ay 30 kişi asıldığı için de hep daha iyisi nasıl osla karşıma çıkacaktır aman bu da kim hesabı ortamı gözler.kim ne derse desin, kız sizinle evlenmeyi düşünmüyorsa o hancı siz yolcusunuz.sakın kapılmayın.salak aşık ediz hun değil mehmet ali erbil olur.unutmayın BİZ ÖNCE İNSANIZ SONRA ERKEĞİZ,ONLAR SADECE KADIN.(sanırım burda bir kazım kartal, bilal inci ya da bi erol taş kahkahası patlatmam lazım):)
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
raflar ağzından bal damlıyor:) son yazdıkların çok doğru
gelişmiş hipotamus bunlar :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ilk yazdıklarım da doğru:)
bana açık açık söylerler.
"hocam alternatifler varken tabi ki kremanın kremasını çekicez.öyle fazla ilgi sevgi falan beklemeyin naaparsanız yapın değer vermeyiz misafir sanatçı olursunuz en fazla" derler.

bunlara fazla değer vermeyin,takmayın.takıyomuş gibi yapın.ve role kendinizi fazla kaptırmayın.oynayın.kurt köpee gibi.oyuncu olun.püf nokta bu.
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla kafalarını sürtmek gerekiyor
biraz yüz verdimi ne diyeceklerini yapacaklarını bilmiyorlar:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst