canınız isteiğinde ilgi görürsünüz istemediğinde görmezsiniz. olay bu kadar basit.işinize gelmeyince salm bile vermezsiniz.bu konuda acayip iki yüzlü buluyorum kadınları........o serseriler tombaladan kim çıkarsa hesabı önüne gelene yazmak zorundalar.bunu yapmazlarsa hayatları boyunca papaz hayatı yaşarlar.hiç bir türk kadını peşinde 25 kişi varken gelip de "ya ben senden hoşlandım gel takılalım" demez. naapsın adam,,,,, tabi ki 20 kişiye yazar bir tanesi tesadüfen çıkarsa allah bereket versin der.erkekler sizin gibi oturdukları yerden hiç bir emek harcamadan SEÇEREK sevgili ya da eş bulmuyolar.biz kadını ağır bedeller ödeyerek elde ediyoruz sizin gibi havadan yağmıyo.tabi ki kıskanıcaz. ama anlayış sıfır yani.
maxx , kaç yaşındasın bilmiyorum ben 28 yaşındayım. eskiden bi sevgilim olsa derdim aşık olrudum falan filan.kızla tanışana kadar arkadaş olana kadar tavlayana kadar göbeğimiz çatlardı.çıkmaya başlardık,tamam heralde artık biraz rahat yüzü görürürz derdik,ama kız ne arar ne sorar(ne aricam o beni arasın mantığı), sabah sms atarsın gece 12 de cevap gelir, ararsın açmaz, (zamanım olmadı der) kaprisin allahını yapar, ne ilkokuldan erkek arkadaşı biter, ne maaalleden erkek arkadaşı biter, ne göz koyan yavşayan erkek akrabaları biter, kız arkadaş sahibi olmak sinir harbidir yani. bakarsın bu ilişkide duygusallık var mı dersin sende vardı onda sıfırdır.madem duygusallık yok hiç olamzsa cinsellik olsun dersin, onda da bin dereden su getirir, sonunda o saate kadar çektiğin çileye bakarsın ,duygusallık yok,cinsellik de yok eeee o zaman bunu ben mi eğlendiricem dersin ayrılrısın.o iki günde yensinisi zuladan çıkarır çıkmaya başlar sen 8 ay yenisini ararsın. ama genel olarak olmaması daha huzur vericidir. olunca BU MUYMUŞ YAAAA diceksin.