Hiç Sevgilisi Olmayan Varmi?

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Yaw birisi alsın şu oğlanı gezilere falan götürsün. Sıyıracak gerçekten. ::23343::

Ortamlara sokun::sefereee ::friends: , biraz rahatlasın:flower: , getirmeyin beni oralara:jocolor:

::pembe:: ::pala::
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ha netin başında delircem
:silent:
kankada yok pitirpafta gitti:silent:

halbuki sadıkta biriyim çenemde m3 ne bilim zor ya kızları anlamak
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kabul etmedi başı bağlıymış:silent:
 
Katılım
5 Şub 2006
Mesajlar
246
musti81' Alıntı:
benim gibi :pale:
akşam evde kimse yok :pale:
motorda olmasa sıyırcam:pale:
öyle tipsizde değilim
iletişim sorunum kesinlikle yok ama
sihirli kelimeyi diyemiyorum:pr:
abi mustilerin kaderinde var bu ya. benim de adım musti bende de aynı sorunlar var.
 
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
236
Hiç Sevgilisi Olmayan Varmi?
artık bende bu başlığın altına evet var cinsinden bi cvp yazabilirim çünkü yengeniz beni terketti ben hayla seviyorum eminim o da seviyordur ama kadınların psikolojisi çok farklı aslında biz erkekler daha duygusalız

Hiç Sevgilisi Olmayan Varmi?
artık bende bu başlığın altına evet var cinsinden bi cvp yazabilirim çünkü yengeniz beni terketti ben hayla seviyorum eminim o da seviyordur ama kadınların psikolojisi çok farklı aslında biz erkekler daha duygusalız
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
en iyisi yurt dışından bayan arkadaş edinmek yılın 3 ayı beraber yaşa kalan 9 ay bekar hayatı yaşa
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
602
musti81' Alıntı:
benim gibi :pale:
akşam evde kimse yok :pale:
motorda olmasa sıyırcam:pale:
öyle tipsizde değilim
iletişim sorunum kesinlikle yok ama
sihirli kelimeyi diyemiyorum:pr:

abicim::plus1:: bende olee ama nasıl oluyo bılmem yok işte tek sevgılım var oda gıtmek bılmeyen motorum baska yok
:salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kadın gençken sadece heyecan ve eğlence arar.kesinlikle dürüstlük aramaz.ağır abi de aramaz.(dürüst olursanız ona gizem ve heyecan duygusu yaşatamazsınız ,sizi çözdüğünü düşünür ve anında yedek klubesini boylarsınız).ağır abi olursanız da sıkıcı bulur.ona palyaçoluk yapıp eğlendirmezseniz de yedek klubesini boylarsınız. erkekler iki tiptir.salak aşık ediz hunlar, mehmet ali erbiller. mehmet ali erbillerin olduğu ortamlarda ediz hunların hiç şansı yoktur.sakın dürüst ağır abi olmayın.çünkü gençken mehmet ali erbillerle gününü gün edip 30 undan sonra evlenmek üzre bir kenarda beklettikleri salak aşık ediz hunlardan birini seçerler.gözünüzü açın canınızı uyandırın.bedavaya gitmeyin.
 
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
236
raflar' Alıntı:
kadın gençken sadece heyecan ve eğlence arar.kesinlikle dürüstlük aramaz.ağır abi de aramaz.(dürüst olursanız ona gizem ve heyecan duygusu yaşatamazsınız ,sizi çözdüğünü düşünür ve anında yedek klubesini boylarsınız).ağır abi olursanız da sıkıcı bulur.ona palyaçoluk yapıp eğlendirmezseniz de yedek klubesini boylarsınız. erkekler iki tiptir.salak aşık ediz hunlar, mehmet ali erbiller. mehmet ali erbillerin olduğu ortamlarda ediz hunların hiç şansı yoktur.sakın dürüst ağır abi olmayın.çünkü gençken mehmet ali erbillerle gününü gün edip 30 undan sonra evlenmek üzre bir kenarda beklettikleri salak aşık ediz hunlardan birini seçerler.gözünüzü açın canınızı uyandırın.bedavaya gitmeyin.
bence saçma bi benzetme olmuş biz erkekler nasıl hepimiz bir değilsek kızlarında hepsi bir değil valla düşüncene saygım var ama böyle genelleme yapan insanlar genelde çok saçma sonuçlar ortaya çıkarıyor
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benden eğlenceli bi tip bulsunlar adımı satarım
tek kusurum don indirmemem :p
ama düşündükleri şey salak yada şebek
ya ne bilim valla eminönünde rus arayacam en sonunda:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
raflar' Alıntı:
kadın gençken sadece heyecan ve eğlence arar.kesinlikle dürüstlük aramaz.ağır abi de aramaz.(dürüst olursanız ona gizem ve heyecan duygusu yaşatamazsınız ,sizi çözdüğünü düşünür ve anında yedek klubesini boylarsınız).ağır abi olursanız da sıkıcı bulur.ona palyaçoluk yapıp eğlendirmezseniz de yedek klubesini boylarsınız. erkekler iki tiptir.salak aşık ediz hunlar, mehmet ali erbiller. mehmet ali erbillerin olduğu ortamlarda ediz hunların hiç şansı yoktur.sakın dürüst ağır abi olmayın.çünkü gençken mehmet ali erbillerle gününü gün edip 30 undan sonra evlenmek üzre bir kenarda beklettikleri salak aşık ediz hunlardan birini seçerler.gözünüzü açın canınızı uyandırın.bedavaya gitmeyin.

Gerçekten çok ilginç bir tespit.

Not: Başlığı açtığın tarihten itibaren hiçbir gelişme olmamış. Aynı tutumu sergildiğin süre boyunca da olmayacak sanırım. Risk al arkadaşım. Unutma yarın bugünden daha yaşlı olacaksın:wiinkk:
 
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
23
dayanamadım bende katılayım dedım bu muhabbete.bazı konulara karsıyım ozellıkle yabancılara cunku ne orfu uyar ne adetı bır bakmıssın cok ters olan bırseyı yapar ve bısım orda bunlar normal der cıkar kafayı yersın sonra
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ertuğrul_Öz' Alıntı:
Gerçekten çok ilginç bir tespit.

Not: Başlığı açtığın tarihten itibaren hiçbir gelişme olmamış. Aynı tutumu sergildiğin süre boyunca da olmayacak sanırım. Risk al arkadaşım. Unutma yarın bugünden daha yaşlı olacaksın:wiinkk:

saol akira iyi moral oldu:silent:
bende şaşırdım nasıl bir tutum sergiliyceğimi:silent:
hayır açtığım konulara dayanarak abuk subukluktan söz ediyorsanız öye değilim:silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1980 lerde çocuk olup da kadir inanır filmleri izleyenler (benim de içinde bulunduğum)ayvayı sapıyla yutmuş bir jenerasyondur.bizim 70lerin sonunda doğan kuşağın kızları dürüst ağır abi sevmişler ve kendilerinden 10-15 yaş büyük adamlarla günlerini gün etmişlerdir.olan 1970lerin sonlarında doğan erkeklere olmuştur(hoşlanılan kızı 15 yaş büyük herife kaptırmak!)
ancak sonradan çok kanallı dönem ile birliklte 1980 ve sonrası doğan kızlar ,,,,türk filmiyle büyümemiş, hayat ağacı,kadının megalomaninin doruklarında gezindiği,erkeği ezim ezim ezdiği modeller ile büyümüş olduklarından yeni jenerasyon ablaları gibi 10-15 yaş büyük erkeklerle değil kendi yaşıtları ve belkide zaman zaman küçük olanları tercih eder olmuştur.zamanla herşey değişmektedir iyi veya kötü.

kadınının ihtiyacı bellidir. heyecanlan,eğlence,pohpohlanmak,kişisel egosu ve konforu için yeterli maddi gücünüzün olması.


.......kadın tipe bakmaz ,çünkü estetik yönden gelişmemiştir.sadece heyecan, eğlence ve maddi güce bakar.
ilişkide haklı olsanız bile eleştirdiğiniz anda bitirir.hesap sorduğunuz anda bitirir.bir şeyine karıştığız anda da kafasında bitirir.anında kro damgası yer terk edilirsiniz. üstüne bi de sen kimsin ayakları yaparlar. bırakın kendi haline. sallamayın.
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
raflar' Alıntı:
1980 lerde çocuk olup da kadir inanır filmleri izleyenler (benim de içinde bulunduğum)ayvayı sapıyla yutmuş bir jenerasyondur.bizim 70lerin sonunda doğan kuşağın kızları dürüst ağır abi sevmişler ve kendilerinden 10-15 yaş büyük adamlarla günlerini gün etmişlerdir.olan 1970lerin sonlarında doğan erkeklere olmuştur(hoşlanılan kızı 15 yaş büyük herife kaptırmak!)
ancak sonradan çok kanallı dönem ile birliklte 1980 ve sonrası doğan kızlar ,,,,türk filmiyle büyümemiş, hayat ağacı,kadının megalomaninin doruklarında gezindiği,erkeği ezim ezim ezdiği modeller ile büyümüş olduklarından yeni jenerasyon ablaları gibi 10-15 yaş büyük erkeklerle değil kendi yaşıtları ve belkide zaman zaman küçük olanları tercih eder olmuştur.zamanla herşey değişmektedir iyi veya kötü.

kadınının ihtiyacı bellidir. heyecanlan,eğlence,pohpohlanmak,kişisel egosu ve konforu için yeterli maddi gücünüzün olması.




.......kadın tipe bakmaz ,çünkü estetik yönden gelişmemiştir.sadece heyecan, eğlence ve maddi güce bakar.
ilişkide haklı olsanız bile eleştirdiğiniz anda bitirir.hesap sorduğunuz anda bitirir.bir şeyine karıştığız anda da kafasında bitirir.anında kro damgası yer terk edilirsiniz. üstüne bi de sen kimsin ayakları yaparlar. bırakın kendi haline. sallamayın.

Yaw swn bunları kendin mi yazıyorsun yoksa alıntı mı? :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben kolay kolay alıntı yapmam. yapana da çoğu zaman uyuz oluurm. kadın bencildir.suyuna giderseniz uyumlu adam demez ezmeye kalkar.ha hı deyin aldatın. daha değerli olursunuz.

kadın kurt köpeene benzer. çok oyuncudur. karşısında da dürüst değil kendi gibi "oyuncu" adam ister.o yzüden dürsüt olursanız kaybedersiniz.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
söylediklerinin çoğu yalandır.sakın eağzı açık ayran budalası gibi inanmayın. kadınla konuşarak iletişim kuramazsınız.araması azalmışsa,sinir olduğunuz maaalleden çocukluk arkadaşları gibi hassas konularda sizi sallamıyorsa kafasından silinmişsinidr. anında tek edin. terk edebilen erkeğe tapar bu mazoşistler.unutmayın kadına rahat batar. huzuru ise huzur evine gidecek yaşa gelince ararlar.o yüzden pişmiş kelle gibi gülün, gülrüeün, sizi tercih etmek için bir sebebi olsun.pohpohlayın, sakın soru sormayın ve eleştirmeyin.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
raflar' Alıntı:
ben kolay kolay alıntı yapmam. yapana da çoğu zaman uyuz oluurm. kadın bencildir.suyuna giderseniz uyumlu adam demez ezmeye kalkar.ha hı deyin aldatın. daha değerli olursunuz.

kadın kurt köpeene benzer. çok oyuncudur. karşısında da dürüst değil kendi gibi "oyuncu" adam ister.o yzüden dürsüt olursanız kaybedersiniz.

Sen devam et üstat ben naot alayım şunları:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst