Saçmalı tüfek alıp, indereceksin topunu..
[YT]SMokvPlGF9o[/YT]
[YT]q9LkxitcOYY[/YT]
Bi tane de benden olsun. Şahin'le aynı ayarda çok araba var ama şahincilik bir kültür olmuş artık. Memlekette doğru gitmeyen o kadar çok şey varken onları görmezden gelin boşverin.
Saçmalı tüfek alıp, indereceksin topunu..
[YT]SMokvPlGF9o[/YT]
Bunu yazmıstım bi yere..baska bir dillee..
Hic sevmiyorum sunları video sitelerinde bir sürü resimleri + sarkıları + sosyal sitelerde sayfaları var..
Hastalıkmıs öyle diyorlar..Genelde Cingeneler biniyor..Az önce gördüm 5 dana kaputun üstünde..Camlar filimli ne rüzgarlık..igrenc duruyor..
Tamam güzel duruyor bazılarında ama abartıya kacmamak lazım adamlar S2000 e Kafa tutup..Corvette ile yarısıyorlar..
Bide böyleleri var..
SonpoL İle aynı video var diye sildim..
Arabamdan tiksindim şrffszm...![]()
Saçmalı tüfek alıp, indereceksin topunu..
[YT]SMokvPlGF9o[/YT]
Saçmalı tüfek alıp, indereceksin topunu..
[YT]SMokvPlGF9o[/YT]
Emre tofascılar topa tutucak seni
Şu an 31 kullanıcı var. (6 üye ve 25 konuk)
TATLIHIZ Thracian kakare YÖRÜK APALA ÖMER FARUK İ
TofAŞK'ı bilir misiniz ?bunlar tofaşcı işte. benden de bi video gelsin bari
http://www.youtube.com/watch?v=962LkgvPPUQ
Vu tu tu tunasıl ama. yalnız fena yapmıs adam arabasını he