- Katılım
- 2 Eki 2012
- Mesajlar
- 1,426
- Konu Yazar
- #1
Ülkemizde binlerce şahin kullanıcısı var ve %85 şuursuz araç sürüyor aynaları frenleri yokmuş gibi.Ben araba sürerken tedirgin oluyorum yanlarından geçerken her an vuracaklarmış gibime geliyor.Yakın zamanda motor alacam o zaman psikolojim tamamen çökecek.Sakın yanlış anlamayın kimseyi küçümsediğimden falan değil ama Aynı klasmanda bir çok araba var lada samara,reno brodway ama onlar öyle değilde neden bu şahinciler böyle.
bu parça sevipte kavuşamayanlara gelsin
bu parça sevipte kavuşamayanlara gelsin