Hiç kimseden korkmadım şahincileden korktuğum kadar :)

Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Ülkemizde binlerce şahin kullanıcısı var ve %85 şuursuz araç sürüyor aynaları frenleri yokmuş gibi.Ben araba sürerken tedirgin oluyorum yanlarından geçerken her an vuracaklarmış gibime geliyor.Yakın zamanda motor alacam o zaman psikolojim tamamen çökecek.Sakın yanlış anlamayın kimseyi küçümsediğimden falan değil ama Aynı klasmanda bir çok araba var lada samara,reno brodway ama onlar öyle değilde neden bu şahinciler böyle.

bu parça sevipte kavuşamayanlara gelsin :)

 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
Saçmalı tüfek alıp, indereceksin topunu.. :D

[YT]SMokvPlGF9o[/YT]
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Bunu yazmıstım bi yere..baska bir dillee..

Hic sevmiyorum sunları video sitelerinde bir sürü resimleri + sarkıları + sosyal sitelerde sayfaları var..

Hastalıkmıs öyle diyorlar..Genelde Cingeneler biniyor..Az önce gördüm 5 dana kaputun üstünde..Camlar filimli ne rüzgarlık..igrenc duruyor..

Tamam güzel duruyor bazılarında ama abartıya kacmamak lazım adamlar S2000 e Kafa tutup..Corvette ile yarısıyorlar..

Bide böyleleri var..


SonpoL İle aynı video var diye sildim..
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Bunu yazmıstım bi yere..baska bir dillee..

Hic sevmiyorum sunları video sitelerinde bir sürü resimleri + sarkıları + sosyal sitelerde sayfaları var..

Hastalıkmıs öyle diyorlar..Genelde Cingeneler biniyor..Az önce gördüm 5 dana kaputun üstünde..Camlar filimli ne rüzgarlık..igrenc duruyor..

Tamam güzel duruyor bazılarında ama abartıya kacmamak lazım adamlar S2000 e Kafa tutup..Corvette ile yarısıyorlar..

Bide böyleleri var..

http://www.youtube.com/watch?v=_5uLUENO7zc
http://www.youtube.com/watch?v=_5uLUENO7zc

sen yazana kadar adam videoyu yapıştırdı geç kaldın :p
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Saçmalı tüfek alıp, indereceksin topunu.. :D

[YT]SMokvPlGF9o[/YT]
corvette nin suçu senin ne işin var orda kıskanan çarpar böle işte adamın tamponu kaportası bakkalda 5tl ye satılıyor bulsun şimdi corvette parça :D yani ölürmüsün öldürürmüsün benim şahinim olcak corvetteye çarpıcam :D içime kapanırım arabadan inemem :D
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
corvette nin suçu senin ne işin var orda kıskanan çarpar böle işte adamın tamponu kaportası bakkalda 5tl ye satılıyor bulsun şimdi corvette parça :D yani ölürmüsün öldürürmüsün benim şahinim olcak corvetteye çarpıcam :D içime kapanırım arabadan inemem :D

tofaşçı arabadan inmiş ama bu videoda yok devamını brazzersa koymuşlar ahahaha :p
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Emre tofascılar topa tutucak seni :)

Şu an 31 kullanıcı var. (6 üye ve 25 konuk)
TATLIHIZ Thracian kakare YÖRÜK APALA ÖMER FARUK İ
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Kuş serisinden zaten nefret ediyordum Şahinlerin karıştıkları bir kaç kazayı gözlerimle gördükten sonra bu araçlardan iyicene tiksinti geldi.Zamanında bizim Tofaş mühendisleri uzun ar-ge çalışmalarının sonunda tenekeden de güçsüz kırılgan bir metal alaşımı yapmayı başarmışlar.Bu arada Corvette sahibi olsam arabamı şu teneke parçalarına 100 metreden fazla yaklaştırmazdım.Maksat geyik,muhabet lüftfen kimse yazdıklarımıza alınmasın.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
herşeyin bir sonu olduğu gibi bu kuş serisinin de bir sonu var. eninde sonunda hepsi trafikten silinecek. kimi kaza yapacak kimi hurdaya ayrılacak kimi çalışmaz hale gelecek kimi bir yerde çürümeye bırakılacak... zaman herşeyin ilacı yani :pl: :pl:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
[YT]q9LkxitcOYY[/YT]
Bi tane de benden olsun. Şahin'le aynı ayarda çok araba var ama şahincilik bir kültür olmuş artık. Memlekette doğru gitmeyen o kadar çok şey varken onları görmezden gelin boşverin.
 
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
514
Fakir ama gururlu çocuklar :) Paraları şahine yeter, ama hastasıyız diye yalan uydururlar. Biri gelse al sana ferrari veriyorum dese koşa koşa biner ferrariye, bıraksınlar onlar bu hastasıyız mastasıyız işlerini. Bu arada modifiye, şu şahin denilen araca bu kadarmı yakışmaz :farao:
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Doğan modifiye kültürüyle ilgili şu kısa filmi unutmuşum buyrun;
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Saçmalı tüfek alıp, indereceksin topunu.. :D

[YT]SMokvPlGF9o[/YT]

ikisini aynı yere çıkarıp gazlayan salakta tüm hata...
5000 tl lik otoyla 100,000 tl lik otoyu kıyaslıyor.
elektrikli bisiklete hava atan hayabusa misali olmuş...
görmemiş p...
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
işte bu yahu :)
Face'tede görmüştüm bunu :)
Makyaj'da bir yere kadar yaneee... :queen:
 
Katılım
27 Nis 2010
Mesajlar
537
Bursa'da o kadar çoklar ki...
Hepsi yere basık,çelik jant,bağıran egzoz,hepsi tüplü ve öfkeli
 
Katılım
4 Haz 2010
Mesajlar
304
o paraya arkadan itişli başka araba yok piyasada. arkadan itişli arabanın da ruhu başka arabada yok ondan.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst