Hiç kimseden korkmadım şahincileden korktuğum kadar :)

Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Param bol olsa nereye harcayacağımı düşünsem kara kara, bi şahin alıp, görseli sadece jant ile bitirir, motorunu değiştirir ve ağzına kadar doldururdum :D
 
Katılım
15 Şub 2013
Mesajlar
935
Şahinler bi yere kadar yin bastıbacak takılıyo da şahinden level atlayanlar e36 kasa bmw 3 lere geçiyo onlar daha tehlikeli içlerindeki canavarı harekete geçirmek için bütün şartlar olgunlaşıyor. Hep derler ya Allah iyi insanlarla karşılaştırsın diye Allah iyi arabalarla karşılaştırsın.

Bu arada 2 gün önce bi arabanın arkasında MOTOSİKLETLERİ FARKEDİN çıkartması gördüm. Baktım bide adama baktım karşılıklı ağladık :salut:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
ben doğan şahin birde bayan gördümmü şerit değiştiriyorum.. peşlerinden yada önlerinden gitmiyorum... gerekirse sağa çekip uzaklaşmasını bekliyorum...

4 çelik jant , bir rüzgarlık 4 yönlü lastik ve bir teyp varsa arabada araba değil o s2000
 
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
913
antepde de gece yarışları yapıyorlar drift desen zaten komedi ama şahin diye geçmeyin 0-400 çoğu arabanın hakkını veriyorlar. Ben benim 2007 model fiestamla kaldırdım ışıktan ışığa ne olduğu anlamadım arka tamponu yoktu niye yok diye sordum rüzgarı almasın diye arka tamponu söküp kapı aralarını bantla kapatıyorlarmış 0-400 bide 5 km yarışları yapıyorlar duyduğuma göre 230 235 kadar çıkıyorlarmış 5 km de. Genelde tamirci tayfası hepsi
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
TofAŞK'ı bilir misiniz ? :p bunlar tofaşcı işte. benden de bi video gelsin bari :)


Vu tu tu tu :) nasıl ama. yalnız fena yapmıs adam arabasını he
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
2,546
çünkü kanı kaynayan ama parası az olanlara hitap eden arabalarda o yüzden
bu kanı kaynayan gençlerinde ellerindeki tek şey bu olduğu içinde böyle sapıtmaları normal
bu şahinciler doğancılar birde doblo ve ya benzeri arabalarla gündüzleri sis farı açık olanlardan uzak durmak lazım
 
Katılım
8 May 2012
Mesajlar
209
Aynı şekil bende trafikte kurye (cbf150 , ybr 125 , tvs apache türevleri) aynı şekilde uzak durmaya çalışıyorum. Tabi başarılı olamıyorum sıkışık trafikte belki 10 kere sürtmüşlerdir benim araca. Ama şahinden şikayetçi değilim bugüne kadar kuryelerden daha tehlikeli değillerdi.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Bunu yazmıstım bi yere..baska bir dillee..

Hic sevmiyorum sunları video sitelerinde bir sürü resimleri + sarkıları + sosyal sitelerde sayfaları var..

Hastalıkmıs öyle diyorlar..Genelde Cingeneler biniyor..Az önce gördüm 5 dana kaputun üstünde..Camlar filimli ne rüzgarlık..igrenc duruyor..

Tamam güzel duruyor bazılarında ama abartıya kacmamak lazım adamlar S2000 e Kafa tutup..Corvette ile yarısıyorlar..

Bide böyleleri var..


SonpoL İle aynı video var diye sildim..

birde şöyle bir durum var :cherry:





http://www.youtube.com/watch?v=Ijl0_28eujQ

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:57 ----------

Arabamdan tiksindim şrffszm...:(

hee hee hee bende girdiği modlara takıldım sanırsın boeıng A 380 kullanıyor :cherry:
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
1,246
en yüksek hızımı,arkamda bir şahin olduğunu farkettiğimde yapmıştım
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Kışın rahattık, çoğu lpg li olduğu için kışın pek gezemiyorlar. Yazın işin yoksa kamyon sesiyle beraber öküz kornası ve de müzik niyetine ne koyarlarsa artık, dinle...
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Saçmalı tüfek alıp, indereceksin topunu.. :D

[YT]SMokvPlGF9o[/YT]

eski evmizde bunu yapardım kontrolsüz kavşak vardı hep yanlamaya gelirlerdi cumartesi gecesi ve pazar bende hatsan mod 125 sniperla ateş ederdim sonra doğru baya vurmaya başlamıştım mallar ses çıkmadığından anlamıyorlardıda ama dikkat edin lpg tankına yada benzin deposuna gelmesin adam yerine koyup sizi içeri atarlar:)
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Emre tofascılar topa tutucak seni :)

Şu an 31 kullanıcı var. (6 üye ve 25 konuk)
TATLIHIZ Thracian kakare YÖRÜK APALA ÖMER FARUK İ


41232.jpg


ahahaha
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst