- Katılım
- 6 Mar 2006
- Mesajlar
- 6,448
Dün çalıştığım bankanın internet sitesi üzerinden iki motosikletim içinde hgs başvurusunda bulundum. Motosiklet için bi sınıf olmadığını fark ettim ve 1. sınıf olarak alabileceğimi söylediler. Tabiki siparişi vermek durumunda kaldım. Bir gün bu hatanın farkedileceğine eminim, ogs de ilk çıktığında motosikletlere verilmiyordu. Lakin bu durum ortaya çıkana kadar bizim ödediğimiz kuruşlar yine birilerinin cebini dolduracak..