HGS’de motosikletin adı yok...

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Dün çalıştığım bankanın internet sitesi üzerinden iki motosikletim içinde hgs başvurusunda bulundum. Motosiklet için bi sınıf olmadığını fark ettim ve 1. sınıf olarak alabileceğimi söylediler. Tabiki siparişi vermek durumunda kaldım. Bir gün bu hatanın farkedileceğine eminim, ogs de ilk çıktığında motosikletlere verilmiyordu. Lakin bu durum ortaya çıkana kadar bizim ödediğimiz kuruşlar yine birilerinin cebini dolduracak..
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
136
Ne kadar gerizekalı yöneticilerimiz var. Önceden zor bela motosiklet araç sayıldı ve KGS de indirim uygulandı.OGS de fark yok ama netice de motosiklet bir araç olarak bile görülmüyordu köprü geçişlerinde, ne hikmetse otomobil ile aynı para alınıyordu araç olmadığı halde :) .Buna rağmen KGS de az da olsa indirimle beraber araç sayılmıştı, ismi tanınmıştı.

Ancak HGS de yine yok, yine savaş verilecek ve motosiklet HGS si olacak. Aynı tecrübeyi KGS de zaten yaşayan devlet niye Amerika'yı bir daha keşfedecek anlaşılır gibi değil. Hay sizin ben...
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
164
HGS her zaman geçiş serbest,bu işin sorumlusu kimse adam gibi işini yapana kadar ben bu yollara tek kuruş vermem arkadaş zaten köprü ve otoyollar özelleşti,devlet;biz öptük biraz da siz öpün dercesine verdi yolları doğuş grubuna,doğuş yetkililerine buradan sesleniyorum alll sana geçiş ücreti.......
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
259
Arkadaşlar 1. sınıf hgs aldım mecbur. bir kaç bilgilendirmede bulunmak istiyorum.
sürücüyü ikaz edecek ogs gibi ötecek bir şeyi yok ve ogs gibi hemen çekilen tutar ekrana yansımıyor. Üç kere denedim 2 sinde ekranda birşey yazdığını göremeden geçtim (hızım 55-60 km civarıydı.) en son 20 ile geçtim bu ne ayak diye son anda ekranda çekilen tutarı gördüm. bu konu ile muhtemelen karşılaşabilecek arkadaşlara duyurulur.
kazasız belasız sürüşler dilerim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst