- Konu Yazar
- #1
Selam saygı değer forum'daşlar.
Benim hepinizden küçük bir ricam var lütfen herkez düşüncelerini özgürce yazsın.
Ben 250cc sınıfında uzun yol motosikleti olarak gördüğüm mondial rx3i marka ve modeli motosikleti uzun zamandır takip ediyorum. Çok fazla albenili bir makine ve cidden çok hoşuma gidiyor. Bu motosiklet hakkında değerli vaktinizi ayırıp benim sorularımı yanıtlarsanız çok sevinirim.
1.Olarak bu motosiklet sizce alınırmı? Neden alınır veya neden alınmaz.
2.Olarak mondial bu motosikletin arkasında mı?
3.Olarak yedek parça durumu nedir?
4.Olarak vibrasyon durumu çok rahatsız edicimidir?
5.Olarak yakıt durumu 100km ye ne kadardır?
6.Olarak bu motosikletin yerine alabileceğim ne önerirsiniz?
Hepinizin cevapları için şimdiden çok teşekkür ederim.
Saygılarımla tekeriniz her daim düz bassın.
Benim hepinizden küçük bir ricam var lütfen herkez düşüncelerini özgürce yazsın.
Ben 250cc sınıfında uzun yol motosikleti olarak gördüğüm mondial rx3i marka ve modeli motosikleti uzun zamandır takip ediyorum. Çok fazla albenili bir makine ve cidden çok hoşuma gidiyor. Bu motosiklet hakkında değerli vaktinizi ayırıp benim sorularımı yanıtlarsanız çok sevinirim.
1.Olarak bu motosiklet sizce alınırmı? Neden alınır veya neden alınmaz.
2.Olarak mondial bu motosikletin arkasında mı?
3.Olarak yedek parça durumu nedir?
4.Olarak vibrasyon durumu çok rahatsız edicimidir?
5.Olarak yakıt durumu 100km ye ne kadardır?
6.Olarak bu motosikletin yerine alabileceğim ne önerirsiniz?
Hepinizin cevapları için şimdiden çok teşekkür ederim.
Saygılarımla tekeriniz her daim düz bassın.
Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır.
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.