Heyy bi soruma cevap bulmam lazım yardım lütfen 🙏

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
196
Selam saygı değer forum'daşlar.
Benim hepinizden küçük bir ricam var lütfen herkez düşüncelerini özgürce yazsın.
Ben 250cc sınıfında uzun yol motosikleti olarak gördüğüm mondial rx3i marka ve modeli motosikleti uzun zamandır takip ediyorum. Çok fazla albenili bir makine ve cidden çok hoşuma gidiyor. Bu motosiklet hakkında değerli vaktinizi ayırıp benim sorularımı yanıtlarsanız çok sevinirim.

1.Olarak bu motosiklet sizce alınırmı? Neden alınır veya neden alınmaz.
2.Olarak mondial bu motosikletin arkasında mı?
3.Olarak yedek parça durumu nedir?
4.Olarak vibrasyon durumu çok rahatsız edicimidir?
5.Olarak yakıt durumu 100km ye ne kadardır?
6.Olarak bu motosikletin yerine alabileceğim ne önerirsiniz?
Hepinizin cevapları için şimdiden çok teşekkür ederim.
Saygılarımla tekeriniz her daim düz bassın.
 
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
184
bu sorularınına tek cevap, SUZUKİ İnazuma almanı tavsiye ederim, 42 binde benim inazumam, uzun yol ve şehiriçi kullanıyorum.
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
3,557
Forumun ilgili bölümünde sayfalarca bu motorun ana başlığı var, oradan bilgi bulamadıysanız buradan bulamazsınız...
 
Katılım
3 Tem 2015
Mesajlar
216
Selam saygı değer forum'daşlar.
Benim hepinizden küçük bir ricam var lütfen herkez düşüncelerini özgürce yazsın.
Ben 250cc sınıfında uzun yol motosikleti olarak gördüğüm mondial rx3i marka ve modeli motosikleti uzun zamandır takip ediyorum. Çok fazla albenili bir makine ve cidden çok hoşuma gidiyor. Bu motosiklet hakkında değerli vaktinizi ayırıp benim sorularımı yanıtlarsanız çok sevinirim.

1.Olarak bu motosiklet sizce alınırmı? Neden alınır veya neden alınmaz.
2.Olarak mondial bu motosikletin arkasında mı?
3.Olarak yedek parça durumu nedir?
4.Olarak vibrasyon durumu çok rahatsız edicimidir?
5.Olarak yakıt durumu 100km ye ne kadardır?
6.Olarak bu motosikletin yerine alabileceğim ne önerirsiniz?
Hepinizin cevapları için şimdiden çok teşekkür ederim.
Saygılarımla tekeriniz her daim düz bassın.

1. Alınmaz. Yedek parçasını bulamazsınız ve ufak tefek hasarlar bile sırf bu motosikletlerin parçasının bulunmamasından dolayı hayatı size zehir eder.
2. Arkasında olsa da servisler çok cahil. 10.000 TL verip satın aldığınız motor ile ilgili muhatap olacağınız servis 10.000 TL ye satın alınmış motosiklet servisi değil.
3. bkz.1-2
4. Sanmam, titriyordur tabi ki ama çoğu çinliden daha iyidir.
5. Hiç fikrim yok :) ama tek silindir çok yakmaz herhalde.
6. Bajaj Pulsar 200 ns.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst