[url]http://i.hizliresim.com/Qv8Y4r.jpg[/url]
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:49 ----------
[url]http://i.hizliresim.com/X98qDO.jpg[/url]
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:50 ----------
[url]http://i.hizliresim.com/bkZMgn.jpg[/url]
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:54 ----------
[url]http://i.hizliresim.com/d8lZWQ.jpg[/url]
Boya deil kirmizi film Her iki yanada yaptirdim arti olarak on cam kenarlarinada ince kirmizidan serit attirdim ortasina karbon cektirdim 50 tl tuttu
[url]http://i.hizliresim.com/OV8DpA.jpg[/url]
ön harika olmuş, bunlar motorun hiçbir yeri sökülmeden yapıldı değil mi?
Arkadaşlar bir depo ile kaç km gidebiliyorsunuz hesapladınızmı hiç km ye ne yakıyorsunuz ben 80.TL ile en son 470 km gittim stabil olarakda genelde 400 km buda km başına 200 kr yapar bu çok fazla yakıyor demektir.
Arkadaşlar şu kuruş hesabını bırakalım artık. 100 km de kaç litre yakıyorsunuz?
Bende servise gidip baktırıcam bu cc ye göre çok fazla yakıtı hesaplıyorum cbf e göre bir depoda 30 tl fazla yakıyir ben cbf ile 50 tl alıp ortalama 370 ila 400 km gidiyordum bunda 80 tl ile 400 km gidiyor büyük fark var arsds bu normal deyil brn haftada 2.5 depo yakıyorum 200 tl yapar cbf ile aradaki farkı çıkarınca aylık 200 tl fazla benzin yapar bu farkda benim elektirik ve su faturamı öder benzin işine çözüm bulamassam başka çözümlere yönelebilirim ben motoru ekmek kazanmak.için kullanıyorum
Kurus hesabini birakirsak 100 km kac lt yaktigini nasil hesapliyalim 3.7 .. 3.8 lt yakiyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:00 ----------
Benim eski motora gore km de 7 kurus fark var 100 km de 7 tl yapar aylik da 250 - 300 tl fark fazla yakiyo haklisin ekmek paramizi bunla kazaniyoruz bi care bulamazsak sorun buyuk
CBR500R ile aynı yakıt tüketimi,enteresan...Yazın Ege-Akdeniz turumda 3.2lt/100km'de yakıt ortalamam vardı...6.vites - sabit 100-110km/h arası.Ş.içinde de 4-4,2lt/100km'de yakar.
Bence 223 cc karbüratörlü bir motosiklet için çok değil. .CBF150 ile şehir içi 3.2 lt yakıyordum. Enjeksiyonlu 250cc motorum şehir içi 4 lt yakıyor. Daha ne yaksın?Cok yakiyo maleseff
Bence 223 cc karbüratörlü bir motosiklet için çok değil. .CBF150 ile şehir içi 3.2 lt yakıyordum. Enjeksiyonlu 250cc motorum şehir içi 4 lt yakıyor. Daha ne yaksın?
Dogrudur biz bu motoru alirken yakiti cok az denildi o yuzden aldik pismanmiyim aldigima asla deilim memnunum yakit disinda cok bi kusuru yok ( fiyatina oranla ) kuryelik yaptimiz icin yakut cepten gidiyo zevkine gezsem etkilemez ekmek kazaninca goze batiyo